Thanks, ik heb ook over de modderstroom gedroomd vannacht bedenk ik me net.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Nieuwe info over de modderstroom: nog altijd een flink gevaar.
Modderstroom Sidoarjo dreigt uit te breken
Volgens mij kan dat alleen niet als je naar de USA reist toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef elcastel het volgende:
Even een noob vraagje hoor; kun je naar Indo je koffer gewoon op slot doen ?
(Ja ik heb een TSA slot)
Zoiets hoor ik ook steeds, maar weet het dus niet zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij kan dat alleen niet als je naar de USA reist toch?
Met welke pinpassen (bank) pinnen jullie? Ik heb altijd een paar creditcards bij me omdat de Rabobank vaak problemen geeft op de Noord/Zuid Molukkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je hebt 100.000rp en 50.000rp pinautomaten tenminste bij Bca
ING, heb maar bij één pinautomaat problemen gehad dat die mijn pas niet accepteerde. Had geen Maestro-logo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef EricT het volgende:
[..]
Met welke pinpassen (bank) pinnen jullie? Ik heb altijd een paar creditcards bij me omdat de Rabobank vaak problemen geeft op de Noord/Zuid Molukken
Met een TSA-slot kun je je koffer juist wel op slot doen. Douaniers hebben een loper daarvoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen niet als je naar de USA reist toch?
Abnamro wereldpas met meastro logoquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef EricT het volgende:
[..]
Met welke pinpassen (bank) pinnen jullie? Ik heb altijd een paar creditcards bij me omdat de Rabobank vaak problemen geeft op de Noord/Zuid Molukken
Ja Maestro logo heb ik ook. Maar toch kon in Ternate maar bij 1 atm pinnen en in Ambon bij 2 (en dat is vervelend want in de rest van de Molukken zijn eigenlijk geen pinautomaten). Maar denk dat ik ook een ABN meeneemquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Abnamro wereldpas met meastro logo
Maak even een foto van de Rinjani. lukt je alleen voor 10 uur, want daarna ligt de top in de wolkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 06:05 schreef jack4ya het volgende:
Kleine up0date: we zitten in Senggigi. EN gaan de laatst5e dagen hier stuk slaan door op een brommertje Lombok rond te crossen.,
Wilde ik eigenlijk ook nog naartoe, maar ben de laatste 3 dagen eigenlijk niet van het hotel weggeweestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:49 schreef Sjaakz het volgende:
Paar dagen geleden nog naar Uluwatu gereden... Wat een uitzichten en strand zeg! Vandaag wordt trouwens de onafhankelijkheid gevierd.
Je hoeft die apen niks te geven. Ze beroven je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef blup het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe dat zit met die apen in dat apenbos op Bali? Bijten die krengen je als je ze iets wilt geven of wat dan ook?
Die beesten willen nog wel eens aids hebben namelijk.
Er wordt in ieder geval dringend geadviseerd om ze niet uit je handen te laten eten, en hele hordes mensen doen dat toch gewoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef blup het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe dat zit met die apen in dat apenbos op Bali? Bijten die krengen je als je ze iets wilt geven of wat dan ook?
Die beesten willen nog wel eens aids hebben namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |