hij was even terug met de nieuwe lichting newbisquote:Op maandag 7 juni 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das toch heel lang afgeschaft? Maar dat is toch nergens terug te vinden?
quote:
Heb jij een fleshjack?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
* Xiance valt om!
Zo, mijn dag zit erop, snel douchen en naar bed, half 6 gaatde wekker weer
Geef mij maar het echte werk ja... daar kun je ook zat leuke dingen mee doenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of er moet een vent aanzitten?
Is dat zo? Het is voor mij alweer zo lang geleden. Ik zou niet meer weten hoe het gaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef mij maar het echte werk ja... daar kun je ook zat leuke dingen mee doen
geen sling hangen thuis?quote:
quote:
ja tuurlijk, maar in groepsverband is het altijd leuk, toch? Weer eens wat anders..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef mij maar het echte werk ja... daar kun je ook zat leuke dingen mee doen
ja ja..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat zo? Het is voor mij alweer zo lang geleden. Ik zou niet meer weten hoe het gaat.
In groepsverband?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar in groepsverband is het altijd leuk, toch? Weer eens wat anders..
als kind zeiden we al dat je op je hand moest gaan zitten en dan werd het gevoelloos..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de hand is nog het beste hulpstuk volgens mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een slap gelul
en? zo slecht was ie toch niet?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als kind zeiden we al dat je op je hand moest gaan zitten en dan werd het gevoelloos..
maar dan kan je er toch geen grip meer opzettenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als kind zeiden we al dat je op je hand moest gaan zitten en dan werd het gevoelloos..
hahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |