Nee zo doe je ook circlejerks in het echt... is there any other way dan?quote:
anders doen de hetero's niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee zo doe je ook circlejerks in het echt... is there any other way dan?
edit: o wacht ff...dat je zelf aan het rukken bent, maar dan in een groep...aaahhh i get it....that;'s no fun..![]()
that lying bitchquote:
quote:
ja, maar dat hoef toch niet? De andere manier is toch veel leuker?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders doen de hetero's niet mee
the more the merrier tochquote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar dat hoef toch niet? De andere manier is toch veel leuker?
Slappe piemels zijn toegestaan (al niet bijzonder wenselijk volgens mijquote:
Nou, waar wacht je nog op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slappe piemels zijn toegestaan (al niet bijzonder wenselijk volgens mij).
ik denk niet dat je veel hetero's zover krijgt omdat te gaan doen..ook al doen ze de circlejerk op 'jouw manier'.quote:
Da's toch meer het resultaat van een circle jerk, wanneer er iemand in het midden van de circle zitquote:
als je in het midden zit welquote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Peter het volgende:
Bukaké past daar bij toch?
hou es opquote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar dat hoef toch niet? De andere manier is toch veel leuker?
Ziet er leuk uit op film of in the heat of the moment, maar zodra iedereen klaar is, wil je echt wel die lauwe mannenpap van je af douchen.quote:
Wheheh, wat zouden ze doen met een foto van een onderbroek waar een dildo uitkwam?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar al die real straight guys op internet dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel hetero's zover krijgt omdat te gaan doen..ook al doen ze de circlejerk op 'jouw manier'.
dat mag toch alleen in KPD, toch niet in gewone topics?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waste of seedquote:
Je hoopt op mijn slappe piemelquote:
hoezo? hij begon...quote:
Eerlijk gezegd: nee. Maar jij bent de enige waarvan ik het redelijk zeker weet dat je het niet zal doen.quote:
In KPD mogen weer stijve piemels. Maar de regels omtrent mannen zijn altijd wat vaag, omdat 9 van de 10 FA's meer problemen hebben met naakte mannen dan naakte vrouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat mag toch alleen in KPD, toch niet in gewone topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |