quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: nee. Maar jij bent de enige waarvan ik het redelijk zeker weet dat je het niet zal doen.
je bedoelt de circlejerk 'jouw manier'? Tuurlijk geef ze a couple of dollars en ze doen het... Ook al zijn sommigen niet straight..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar al die real straight guys op internet dan?
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook al zijn sommigen niet straight..
Leuk he, teruglezen?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik post twee pagina's niks en het gaat gelijk over hulpstukken
for the record: ik ben niet hiermee begonnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik post twee pagina's niks en het gaat gelijk over hulpstukken
Open dan maar een topic in KPD: de stijve piemels van [homo].quote:
Welke uitzondering? Dat er wel stijve piemels mogen? Heb daar eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan in dit topic hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ik vind trouwens dat ze voor ons een uitzondering mogen maken op de piemel-regel
ja klopt! ik heb daar ook weleens mee lopen zitten bakeleien met die mods... Niet echt duidelijk..quote:Op maandag 7 juni 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In KPD mogen weer stijve piemels. Maar de regels omtrent mannen zijn altijd wat vaag, omdat 9 van de 10 FA's meer problemen hebben met naakte mannen dan naakte vrouwen.
Je maakt het liever af?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
for the record: ik ben niet hiermee begonnen.
en dan al die nieuwsgierige hetero's kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Open dan maar een topic in KPD: de stijve piemels van [homo].
heb jij een fleshjack?quote:
nee, het bloedt wel dood.quote:
das toch heel lang afgeschaft? Maar dat is toch nergens terug te vinden?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt die vraag nu ook op het newbie vragenlijstje?
In je broek. Nou ja, dan het enkelvoud denk ik.quote:
Zolang ze nergens in gaan boeit het toch niet zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke uitzondering? Dat er wel stijve piemels mogen? Heb daar eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan in dit topic hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |