bij mijn eigen motor geven de stepjes de grens vd grondspeling aan, zit er regelmatig tegen aan. Bij die motor was het het schakelpookje dus, gevolgd door heel snel de kuip / het blok.quote:VFR400 van iemand van MF, of ik ook een rondje wilde rijden. Paar keer gedaan, leuk voor de foto klaar. Gaan we bijna weg, ik zeg, nou mag ik nog 1 x tje sturen op de VFR? En daar hapte het schakelpookje in het asfalt, daar ging ik![]()
Lag er grotendeels zelf onder, schade valt mee. Koppelingshendel krom, schakelpook afgesleten en wat krassen op de zijkuip. En mijn pak heeft flinke schuurplekken op de linker kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto voor op de muur btwquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ IB
[..]
bij mijn eigen motor geven de stepjes de grens vd grondspeling aan, zit er regelmatig tegen aan. Bij die motor was het het schakelpookje dus, gevolgd door heel snel de kuip / het blok.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
whehe mikkie is 1e geworden met de pubquiz
Dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
mobiel kan ik niet volgen klikken tvp
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond naar opa, heeft weer twee mini-shetlandponyveulentjes
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat dus.
En Swine heet die film nou ondine?
Ik dacht dat je misschien online verkeerd getikt hadquote:
Weet niet waar je woont, maar hier is het inmiddels weer droog!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien online verkeerd getikt had
Ja wat een kutweer zeg, heb vanmiddag college.. ga maar met de bus denk ik.
Oh ja! Klopt! Hoewel er op buienradar niets te zien is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef LastRequest het volgende:
Oh ja ik dacht dat Hosti bedoelde later op de middag noodweer!
goed idee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:21 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Vandaag maar weer eens met een ontbijtproject begonnen
Lekker hoor! Gaat het lukken morgen denk je? Succes alvast!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgen laatste twee tentamens voor Theologie
en dan nog maar 2 tentamens en vakantie
Nice hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Rituals het volgende:
Wat zijn jullie vakantieplannen?![]()
Dit staat bij mij vast:
- Stockholm
- Berlijn
- Zomerfeesten
- Leren hertentamen
Misschien/waarschijnlijk/hopelijk:
- Krakow (+ Auschwitz)
- Londen
- Heel misschien wat werken
Zin in!
Ja, ben benieuwd! Heb jij plannen? Sowieso de zomerfeesten waarschijnlijk?quote:
Zomerfeesten zijn een zekerheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd! Heb jij plannen? Sowieso de zomerfeesten waarschijnlijk?
Als ik mijn best doe kan ik net de samenvattingen gelezen hebben voor morgen. Ik heb ook maar de helft van de colleges gevolgd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker hoor! Gaat het lukken morgen denk je? Succes alvast!
Lekker strakke planning!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef AMDB het volgende:
Plannen:
WK (half juni tot half juli)
Zomerfeesten (17juli - 23 juli)
Verhuizen (24 juli-31 juli)
Boedapest + Sziget(1 aug - 16 aug)
Molde, Noorwegen (17 aug - eind december).
Gezellig! Ben nog nooit met zoveel mensen op vakantie geweest! Lijkt me best vermoeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zomerfeesten zijn een zekerheid
Daarna nog een keer met 13 vrienden naar een villa in Duitsland
Voor de rest eigenlijk niets
Heel misschien even zomerfeesten.quote:
Ach diezelfde groep heb ik vorig jaar ook een week mee in de Ardennen gezeten, ging stiekem eigenlijk behoorlijk goed. Plus veel weerwolvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gezellig! Ben nog nooit met zoveel mensen op vakantie geweest! Lijkt me best vermoeiend![]()
. Voordeel is wel dat je kunt afwisselen in de contacten als je iemand beu bent
.
Ook al verhuizen! Waar ga/wil jij naar toe? Zorgen voor Laysa, lief!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel misschien even zomerfeesten.
Zorgen voor Laysa.
Verhuizen/ing regelen?
Naar iets gezamenlijk! In voor en tegenspoed, maar dan zonder ringen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook al verhuizen! Waar ga/wil jij naar toe? Zorgen voor Laysa, lief!
Toch veel succes morgen! Wellicht red je het met je algemene kennis! Ofzo.
Tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar iets gezamenlijk! In voor en tegenspoed, maar dan zonder ringen!
Dat hoop ik ook!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach diezelfde groep heb ik vorig jaar ook een week mee in de Ardennen gezeten, ging stiekem eigenlijk behoorlijk goed. Plus veel weerwolven(en veel bier
)
Leuk! Al iets op het oog of moeten jullie nog even zoeken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook!
Ik verhuis m'n spullen terug naar m'n ouders, en ga dan in Noorwegen studeren jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker strakke planning!Leuk! Waar ga je naartoe verhuizen? En Molde, voor je studie? Of wat ga je daar doen?
Medische urgentie aan het regelen en zien hoe het dan loopt. Dat is toch anders dan gewoon reageren via de standaard-procedures.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt goed!Jij hoeft niet meer te zeggen dat er bier gedronken wordt, daar gaat iedereen automatisch wel vanuit
.
[..]
Leuk! Al iets op het oog of moeten jullie nog even zoeken?
Tof! Spannend? Zal inderdaad even wennen zijn om weer bij je ouders te wonen straks denk ik!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik verhuis m'n spullen terug naar m'n ouders, en ga dan in Noorwegen studeren jaDaarna is het alleen nog afstuderen, wat ik dan misschien wel vanaf m'n ouders thuis doe (als ik dat uit kan houden
).
Goed plan! Hopelijk vinden jullie snel een leuke plek!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Medische urgentie aan het regelen en zien hoe het dan loopt. Dat is toch anders dan gewoon reageren via de standaard-procedures.
Moet ik nog doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef Rituals het volgende:
Ik heb mijn reflectieverslag af!Ook meteen m'n portfolio samengesteld
. Nu ben ik klaar
. Eigenlijk nog even een keer controleren op typefouten, maar daar heb ik nooit zin in.
Tof! Ik hoop dat dat doorgaat, lijkt me erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:42 schreef LastRequest het volgende:
Goed bezig Rituals!
Ik ga waarschijnlijk ook naar Krakow + Auswitsz deze zomer!
Verschrikkelijk hè! Kost echt amper tijd, maar wat een rotklus is het altijd! Ik heb ook volgende week mijn gesprek, dus moet ik blijkbaar deze week al dat reflectieverslag mailen (wist ik niet). Hoewel ik niet het idee heb dat mijn 'mentor' daar moeilijk over gaat doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet ik nog doenHeb net maar een gesprek aangevraagd voor volgende week
Zet anders je telefoon eens aan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet ik nog doenHeb net maar een gesprek aangevraagd voor volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |