quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooh...![]()
* suikertaartje drukt DW tegen haar borsten en kriebelt zachtjes over DW's rug...
hee dw, hoe is het met je oorlogswond?quote:
Goedemorgen mooie lievepliefquote:
Geen idee, is goed ingepakt.quote:
Mijn tieten zijn niet grappigquote:
Wel sexy.quote:
Maar dat kriebelen welquote:
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoorquote:
Weddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoor
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jou een keer over je rug kriebel, dan lach je niet meer hoor
och arme jijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, is goed ingepakt.Ik weet wel dat ;t fxcking veel pijn doet
quote:
Ik ben zo zielig.quote:
Okee!quote:
Kriebel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen als ik kriebel zie staan?
Wat dan welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
(ik reken gelukzalig glimlachen niet mee als lachen hoor)
Wel in de juiste context uiteraardquote:
omdat ie dan uitgeschakeld is door puur genotquote:
Dit:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Wel in de juiste context uiteraard.
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig.
Ik wil douchen maar ;t kan niet
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig.
Ik wil douchen maar ;t kan niet
quote:
KRIEBEL KRABBEL KRUISJE WIE KNABBELT ER AAN MIJN HUISJE?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Wel in de juiste context uiteraard.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enz
Ik heb zo;n seal bag, maar die kan ik zelf niet omkrijgen want daar heb je 2 handen voor nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapen![]()
ooh ja iedereen kijk hier:
Licht doof & Opvallend niet leesbaar
Dat kon ik tenminste allemaal zelf nog vorig jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph heeft 4 weken lang mn haar voor me gewassen en me ingezeept en afgedroogd enz
Ja dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel, plastic zak erom en dicht tapen![]()
ooh ja iedereen kijk hier:
Licht doof & Opvallend niet leesbaar
uhm, ik ben er geofend in en ik kan veel met 1 hand, links of rechtsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zo;n seal bag, maar die kan ik zelf niet omkrijgen want daar heb je 2 handen voor nodig.
En weet je hoe moeilijk het is om jezelf vast te tapen?
Ja ik moet ;t met links doen dat is ;t probleem ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm, ik ben er geofend in en ik kan veel met 1 hand, links of rechts![]()
dus vast tapen geen probleem
een coach is een busquote:
inmiddels krijg ik geen medicatie meer omdat de zwaarste dingen niet meer helpen, en aan de morfine wil ik niet want daar kleven heel veel nadelen aan voor mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik moet ;t met links doen dat is ;t probleem ook
Jij zit toch ook dik aan de pijnmedicatie?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KRIEBEL KRABBEL KRUISJE WIE KNABBELT ER AAN MIJN HUISJE?
...wacht
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
haren wassen en hoofd masseren is teh sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb gisteren wel morfine gekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
inmiddels krijg ik geen medicatie meer omdat de zwaarste dingen niet meer helpen, en aan de morfine wil ik niet want daar kleven heel veel nadelen aan voor mij.
gelukkig gaat het nu heel erg goed en is er slechts af en toe sprake van veel pijn maar daar bijt ik met gemak doorheen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]HAHA, ST IS EEN POES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenBij mij over mijn hele lichaam zo ongeveer, vet kippenvel enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastigquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastig
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij over mijn hele lichaam zo ongeveer, vet kippenvel enzo
Ik doe ook kopjes gevenquote:
Ja, doe eens dan, precies zoals een kat doet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Spinnen is toch niet zo lastig
. Beetje rondwiebelen en PRRRRRRRRRRRRR
.
ik kan spinnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor mijn volgende leven, alleen het spinnen en boomklimmen is echt lastig
het is wel heerlijk spul hoor morfinequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel morfine gekregen![]()
Maar wel beter dat ;t zonder medicatie goed gaat ja
[..]
Als je mij compleet wilt uitschakelen moet je op mijn hoofd en mijn rug gaan kriebelen, dan kan ik echt niets meer, behalve gelukzalig glimlachen en hmmmmmmm doenweet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hihihiih awwww, Zerokuutje, kom dan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Spinnen is toch niet zo lastig
. Beetje rondwiebelen en PRRRRRRRRRRRRR
.
En piepen enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meer
ik ga dan zo heel erg piepen en kreunen om meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan stopt dan ga ik schooien om meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |