Als ik met je slaap krijg ik je kaartjes? Is dat het niet te weigeren aanbod waar je op wacht?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er twee die ik misschien wel, misschien niet ga gebruiken. De kans dat ik ze niet ga gebruiken zal groter worden naarmate ik een aanbod krijg dat ik niet kan weigeren.. *uhuhwinkwinknudgenudge*
quote:
Kun je je niet inschrijven op een soort nieuwsbrief zodat je een waarschuwing krijgt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:26 schreef proximityinfotech4 het volgende:
de zwarthandel zitten worden ongeldig gemaakt en die komen dan weer opnieuw vrij. Vorig jaar was dit ook. Lowlands site goed in de gaten houden denk ik
dat kan, even de eventim / seatwave nieuwsbrieven in de gaten houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Kun je je niet inschrijven op een soort nieuwsbrief zodat je een waarschuwing krijgt?
Vorig jaar wel, in elk geval. Alleen moet je dan wel je mailbox ernstig in de gaten houden en er als de kippen bij zijn, anders vis je alsnog achter het net.quote:
Het blokje NIEUWS, linksonder staat nieuwsbrief. Klik erop enz.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:35 schreef lienelien het volgende:
Ik kan op die kutsite niet eens vinden waar je jezelf kan aanmelden voor die nieuwsbrief
Ahjah, kleine lettersquote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het blokje NIEUWS, linksonder staat nieuwsbrief. Klik erop enz.
quote:Active Server Pages error 'ASP 0126'
Include file not found
/lowlands/content/saveprofiel.asp, line 1
The include file '../includes/dbfuncs.inc.asp' was not found.
Denk ik behulpzaam te zijn heb je er nog niets aan. Idd een kutsite.quote:
Omdat ik de waarheid vertel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:55 schreef JanKort het volgende:
Je hebt het over karma.......dan voorspelt bovenstaande sloeberactie van je weinig goeds voor jou.
mensen zijn daar te gierig voorquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er twee die ik misschien wel, misschien niet ga gebruiken. De kans dat ik ze niet ga gebruiken zal groter worden naarmate ik een aanbod krijg dat ik niet kan weigeren.. *uhuhwinkwinknudgenudge*
[ afbeelding ]
Dat blijkt jah.quote:
Hey, dat is niet waar he! Jij bent gewoon te kritisch.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat blijkt jah.
Nope, maar als ik er niet supadupaveel voor krijg, ga ik net zo lief zelluf!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, dat is niet waar he! Jij bent gewoon te kritisch.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Hessel1990 het volgende:
Dag mensen,
Ik vertrek eerder dan gepland voor een half jaar naar het buitenland, waardoor ik Lowlands tot mijn grote spijt moet missen. Voor 200 euro kan iemand mijn kaartje overnemen. Als je interesse hebt, mail dan naar hesselluxen@hotmail.com.
mag nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Hessel1990 het volgende:
Dag mensen,
Ik vertrek eerder dan gepland voor een half jaar naar het buitenland, waardoor ik Lowlands tot mijn grote spijt moet missen. Voor 200 euro kan iemand mijn kaartje overnemen. Als je interesse hebt, mail dan naar hesselluxen@hotmail.com.
Ik wil er wel 1 kopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:21 schreef RoBro het volgende:
ik heb nog 2 kaarten over
Zelfs een weekendje shoppen in Milaan vond je niet genoeg...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nope, maar als ik er niet supadupaveel voor krijg, ga ik net zo lief zelluf!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:12 schreef RoBro het volgende:
helaas heb mn laatste 2 kaarten op de vierdaagse voor 250pp verkocht vaker meerdere kaarten inkopen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Liep je de hele vierdaagse al met die kaarten rond dan?
Nee: meer dan 180 ga je er niet voor betalen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
ik zoek nog 1 kaartje maar meer als 180 ga ik er niet voor betalen... Dus pm maar als je ze wilt verkopen
Kleine kans dat je dan nog (op deze manier) een kaartje gaat scoren...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
ik zoek nog 1 kaartje maar meer als 180 ga ik er niet voor betalen... Dus pm maar als je ze wilt verkopen
mja denk het ook niet maar gelukkig heb ik zelf al een kaartje maar probeer er 1 voor iemand anders te regelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Kleine kans dat je dan nog (op deze manier) een kaartje gaat scoren...
ik laat wel van me horen als ik er nog een paar winquote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
waar kan je ze nog winnen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik laat wel van me horen als ik er nog een paar win
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |