Nope, maar als ik er niet supadupaveel voor krijg, ga ik net zo lief zelluf!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, dat is niet waar he! Jij bent gewoon te kritisch.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Hessel1990 het volgende:
Dag mensen,
Ik vertrek eerder dan gepland voor een half jaar naar het buitenland, waardoor ik Lowlands tot mijn grote spijt moet missen. Voor 200 euro kan iemand mijn kaartje overnemen. Als je interesse hebt, mail dan naar hesselluxen@hotmail.com.
mag nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Hessel1990 het volgende:
Dag mensen,
Ik vertrek eerder dan gepland voor een half jaar naar het buitenland, waardoor ik Lowlands tot mijn grote spijt moet missen. Voor 200 euro kan iemand mijn kaartje overnemen. Als je interesse hebt, mail dan naar hesselluxen@hotmail.com.
Ik wil er wel 1 kopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:21 schreef RoBro het volgende:
ik heb nog 2 kaarten over
Zelfs een weekendje shoppen in Milaan vond je niet genoeg...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nope, maar als ik er niet supadupaveel voor krijg, ga ik net zo lief zelluf!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:12 schreef RoBro het volgende:
helaas heb mn laatste 2 kaarten op de vierdaagse voor 250pp verkocht vaker meerdere kaarten inkopen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Liep je de hele vierdaagse al met die kaarten rond dan?
Nee: meer dan 180 ga je er niet voor betalen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
ik zoek nog 1 kaartje maar meer als 180 ga ik er niet voor betalen... Dus pm maar als je ze wilt verkopen
Kleine kans dat je dan nog (op deze manier) een kaartje gaat scoren...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
ik zoek nog 1 kaartje maar meer als 180 ga ik er niet voor betalen... Dus pm maar als je ze wilt verkopen
mja denk het ook niet maar gelukkig heb ik zelf al een kaartje maar probeer er 1 voor iemand anders te regelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Kleine kans dat je dan nog (op deze manier) een kaartje gaat scoren...
ik laat wel van me horen als ik er nog een paar winquote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
waar kan je ze nog winnen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik laat wel van me horen als ik er nog een paar win
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |