abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82476782
Flauw
pi_82476877
haha
pi_82476882
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jij zat tijdens je pubertijd natuurlijk elke avond gewoon veilig thuis bij je ouders op de bank en ging braaf altijd om 22.00 naar bed nietwaar?
[..]

Idd.
Ik was misschien nog wel erger in mijn jonge jaren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:21:36 #179
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82476945

Peruaanse nieuwszenders, reconstructie maken met het PC spel 'The Movies' uit 2005.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82476995
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit al gepost, parodie op de verhoring met Nederlandse ondertiteling

Joran maakt nog een paar grapjes.
awww... ''ik speel ook blokfluit''

even terzijde, ik weet dat dit al vaak benoemd is... maar het is toch duidelijk dat hij zijn haar geverfd heeft, of niet?
pi_82477073
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

awww... ''ik speel ook blokfluit''

even terzijde, ik weet dat dit al vaak benoemd is... maar het is toch duidelijk dat hij zijn haar geverfd heeft, of niet?
nee zon + pet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:24:58 #182
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82477082
Ik schrok wel even toen ik het volgende las: Joran held in Peru killing.
Ik dacht, is Joran daar in Peru ook een held geworden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82477136
Joran weet dat hij kan lullen als Brugman maar dat er geen ontkomen aan is.
pi_82477164
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef fespo het volgende:

[..]

nee zon + pet.
ja, dat dacht ik toen die foto's in de buitenlucht waren genomen, maar nu binnen ziet het er nog steeds uit als een slecht Eminem kapsel
pi_82477216
http://www.volkskrant.nl/(...)milde_cel_voor_Joran

wellicht toch milde cel voor Joran... jammerrrrrrr
pi_82477273
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik toen die foto's in de buitenlucht waren genomen, maar nu binnen ziet het er nog steeds uit als een slecht Eminem kapsel
Mijn haar wordt ook een stuk lichter in de zomer.
pi_82477355
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

Die 2 koffie en broodje had hij nodig om zijn vluchtplan te maken en snel nog wat te regelen.
zijn camouflage is ook niet zo goed gelukt.
pi_82477403
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Mijn haar wordt ook een stuk lichter in de zomer.
Nou toen hij op Aruba woonde had hij ook heel zwart haar en hij zal ongetwijfeld genoeg zon hebben gezien daar, en trouwens op de bewakings cameras heeft hij wel zwart haar, nu op elke foto / video bijna blond
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:32:23 #189
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82477404
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)milde_cel_voor_Joran

wellicht toch milde cel voor Joran... jammerrrrrrr
De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.

Oei, en nu?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:34:54 #190
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82477516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jij zat tijdens je pubertijd natuurlijk elke avond gewoon veilig thuis bij je ouders op de bank en ging braaf altijd om 22.00 naar bed nietwaar?
[..]
Ik denk dat je een paar dingen omdraait.
Deze jongen heeft duidelijk een of andere psychopatische stoornis. En hoewel ik zijn ouders nooit bijzonder sympathiek vond overkomen, zijn zij of de jeugd die ze hem hebben gegeven niet de oorzaak van die stoornis. Wel heeft hij wellicht in z'n jeugd reeds tekenen gegeven dat er iets serieus mis was (ik las iets over dierenmishandeling) en daar hebben ze waarschijnlijk niet adequaat op gereageerd. Misschien gedacht dat het wel over zou gaan als ze hem vrijheid, geld enz. zouden geven. Niemand weet wat er gebeurd zou zijn als ze hardere maatregelen hadden getroffen, hem op laten nemen o.i.d., maar dan nog hebben ze z'n stoornis in eerste instantie niet veroorzaakt.
Bovendien zal hij bij z'n ouders ook weer vaak heel lief en charmant zijn geweest, vermoed ik. Dat past namelijk precies in het beeld van een psychopaat. En als ouder wil je dan natuurlijk maar al te graag geloven dat er toch eigenlijk niks met je zoon aan de hand is.

Dit alles trouwens even los van de sterke aanwijzingen die er zijn dat pa hem na de dood van Natalee geholpen heeft om zich van het lijk te ontdoen e.d.. Dat valt hem natuurlijk sowieso ernstig te verwijten. Maar ja, die is nu dood, he...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82477517
Hij heeft overduidelijk zijn haar afgeschoren nadat ze tegen het racket aangelopen was...
pi_82477572
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:

Oei, en nu?
Krijgt ie 25 jaar en zonder poen geen privileges daar.
pi_82477759
Als hij echt schuldig is, moeten ze hem in Sona gooien, dat kan nu ook sinds Scofield overleden (rip aan de nabestaanden) is
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:46:59 #194
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82477951
Ook al heeft hij onmenselijk gehandeld, een psychopaat is wel een heel geestesziek mens. In Nederland wordt zoiets doorgaans erkend en wordt het TBS, dus met behandeling. In Peru wordt die jongen helemáál niet behandeld.

Je kunt als mens fysiek heel ziek zijn, dan staan ze met 150 man op je te wachten in het ziekenhuis en ontvang je oeverloos kaartjes en bloemen.

Je kunt als mens psychisch heel ziek zijn, maar als je dit zelf niet erkent of als het niet erkend wordt, dan is het niks bloemetjes en kaarten en behandeling. Zo iemand wordt dan zieker en zieker.
pi_82478067
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Krijgt ie 25 jaar en zonder poen geen privileges daar.
Krijgt ie er niet een toegewezen...?
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82478080
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.

Oei, en nu?
Hij is het cabrito.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82478211
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:50 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Krijgt ie er niet een toegewezen...?
Natuurlijk zorgt Peru voor een uitermate nette rechtzaak.
Daarna gaat hij naar 1 van die gevangenissen daar.
Heeft ie poen is er weinig aan de hand, heeft ie dat niet....tsja.
pi_82478449
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Natuurlijk zorgt Peru voor een uitermate nette rechtzaak.
Daarna gaat hij naar 1 van die gevangenissen daar.
Heeft ie poen is er weinig aan de hand, heeft ie dat niet....tsja.
He's fucked.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82478543
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook al heeft hij onmenselijk gehandeld, een psychopaat is wel een heel geestesziek mens. In Nederland wordt zoiets doorgaans erkend en wordt het TBS, dus met behandeling. In Peru wordt die jongen helemáál niet behandeld.

Je kunt als mens fysiek heel ziek zijn, dan staan ze met 150 man op je te wachten in het ziekenhuis en ontvang je oeverloos kaartjes en bloemen.

Je kunt als mens psychisch heel ziek zijn, maar als je dit zelf niet erkent of als het niet erkend wordt, dan is het niks bloemetjes en kaarten en behandeling. Zo iemand wordt dan zieker en zieker.
Het gemiddelde slachtvarken dat een vredig leven lijdt en niemand lastig valt worden bruter aangepakt dan hij hoor...........

Anders draag je zelf even zorg voor 2 miljoen euro per jaar aan therapeuten als je hem zonodig wilt helpen

Van mij magtie wegrotten
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_82478578
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

He's fucked.
Na Peru heeft de USA ook nog 20 jaar voor 'm in petto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')