Ik was misschien nog wel erger in mijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij zat tijdens je pubertijd natuurlijk elke avond gewoon veilig thuis bij je ouders op de bank en ging braaf altijd om 22.00 naar bed nietwaar?
[..]
Idd.
awww... ''ik speel ook blokfluit''quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit al gepost, parodie op de verhoring met Nederlandse ondertiteling
Joran maakt nog een paar grapjes.
nee zon + pet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
awww... ''ik speel ook blokfluit''
even terzijde, ik weet dat dit al vaak benoemd is... maar het is toch duidelijk dat hij zijn haar geverfd heeft, of niet?
ja, dat dacht ik toen die foto's in de buitenlucht waren genomen, maar nu binnen ziet het er nog steeds uit als een slecht Eminem kapselquote:
Mijn haar wordt ook een stuk lichter in de zomer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik toen die foto's in de buitenlucht waren genomen, maar nu binnen ziet het er nog steeds uit als een slecht Eminem kapsel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik toen die foto's in de buitenlucht waren genomen, maar nu binnen ziet het er nog steeds uit als een slecht Eminem kapsel
Nou toen hij op Aruba woonde had hij ook heel zwart haar en hij zal ongetwijfeld genoeg zon hebben gezien daar, en trouwens op de bewakings cameras heeft hij wel zwart haar, nu op elke foto / video bijna blondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn haar wordt ook een stuk lichter in de zomer.
De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)milde_cel_voor_Joran
wellicht toch milde cel voor Joran... jammerrrrrrr
Ik denk dat je een paar dingen omdraait.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij zat tijdens je pubertijd natuurlijk elke avond gewoon veilig thuis bij je ouders op de bank en ging braaf altijd om 22.00 naar bed nietwaar?
[..]
Krijgt ie er niet een toegewezen...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijgt ie 25 jaar en zonder poen geen privileges daar.
Hij is het cabrito.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.
Oei, en nu?
Natuurlijk zorgt Peru voor een uitermate nette rechtzaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:50 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Krijgt ie er niet een toegewezen...?
He's fucked.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Natuurlijk zorgt Peru voor een uitermate nette rechtzaak.
Daarna gaat hij naar 1 van die gevangenissen daar.
Heeft ie poen is er weinig aan de hand, heeft ie dat niet....tsja.
Het gemiddelde slachtvarken dat een vredig leven lijdt en niemand lastig valt worden bruter aangepakt dan hij hoor...........quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook al heeft hij onmenselijk gehandeld, een psychopaat is wel een heel geestesziek mens. In Nederland wordt zoiets doorgaans erkend en wordt het TBS, dus met behandeling. In Peru wordt die jongen helemáál niet behandeld.
Je kunt als mens fysiek heel ziek zijn, dan staan ze met 150 man op je te wachten in het ziekenhuis en ontvang je oeverloos kaartjes en bloemen.
Je kunt als mens psychisch heel ziek zijn, maar als je dit zelf niet erkent of als het niet erkend wordt, dan is het niks bloemetjes en kaarten en behandeling. Zo iemand wordt dan zieker en zieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |