abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82470228
Door stomme vriendin die afzegt, valt mijn vakantie ook in het water (we zouden met haar auto gaan!)
Goed, die vriendschap komt vanzelf wel weer goed,

nu Sziget nog... Het betreft een non-camping early bird ticket, ik hoef er geen extra geld voor te hebben. Omdat het een e-ticket is, liefst op afspraak kun je gelijk zien dat ik hem uit mijn mailbox wis (ik woon in Utrecht).
145 euro!

[ Bericht 1% gewijzigd door single_queen op 08-06-2010 20:32:05 ]
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_82476012
[TK] in de titel erbij gezet, volgende keer zelf op letten.

Graag wat meer info erbij zetten en een richtprijs gezien dat verplicht is
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:17:10 #3
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_82478769
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Graag wat meer info erbij zetten en een richtprijs gezien dat verplicht is
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef single_queen het volgende:
ik hoef er geen extra geld voor te hebben.
Gewoon de aankoopsprijs voor het ticket dus. Is toch ook policy aangaande doorverkoop tickets?
pi_82478826
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Keasis het volgende:

[..]

[..]

Gewoon de aankoopsprijs voor het ticket dus. Is toch ook policy aangaande doorverkoop tickets?

Dan hoeven we nog steeds niet te zoeken. Dus de prijs hier toevoegen zou wel zo normaal zijn
pi_82514733
Excuzes moi!

Ik wist niet hoe ik de titel opnieuw moest aanpassen.
Afschrift bekeken: 145 euro

prijs is dus 145 euro (pas ik wel aan in de openingspost, maar weet niet hoe dat in titel moet!_
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_82805466
help, hoe pas ik de prijs aan in de titel?
pi_82809843
Dat kan jij niet, maar wij mods wel. Is het goed zoals ik het aangepast heb of wil je het anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')