Niet alle negatieve ervaringen over één kam scherenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind intranet niet zo fijn.
[..]
Nee.
Nouja heb eind van de week instructie. Dus ik denk eigenlijk wel vrij groot.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel chill zijn. Hoe groot is de kans dat je de baan krijgt?
Oh, dan ben je wel gewoon binnen jaquote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja heb eind van de week instructie. Dus ik denk eigenlijk wel vrij groot.
Ik weet het echt niet meer, maar ik ga em posten tot donderdag.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kennen we nu al ja.
Heb je haar inmiddels al volgeblaft? Nee, oke stil dan.
Ik verdien dat baantje.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja heb eind van de week instructie. Dus ik denk eigenlijk wel vrij groot.
Want donderdag gebeurt er wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, maar ik ga em posten tot donderdag.
alsof je kon slapen please je lag toch nog te rollen door je bed tot 4 uur van excitementquote:
Maar je weet nog wel dat je als kleuter niemand hebt geslagen?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij welke ben jequote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen en mijn cosmopolitain en Scandinavische thriller lezen.
Adios.
slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga slapen met de gedachte dat in Zuid-Afrika mensen aan me denken. <3
lobi.
Truste!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen en mijn cosmopolitain en Scandinavische thriller lezen.
Adios.
Moet ik het even zeggen?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga slapen met de gedachte dat in Zuid-Afrika mensen aan me denken. <3
lobi.
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Adios.
Adios le pido.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Adios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |