Zuidwest Frieslandquote:
Natuurlijkquote:
Ikke, maar dan zonder logerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie moeten er nou nog allemaal bij in de OP?
Ja maar voor de mensen die uren in de trein zitten is het niet handig om vlees oid mee te nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke, maar dan zonder logerenEn ik vind Oksel z'n idee van een Amerikaans feestje wel tof, als iedereen iets te eten en te drinken meeneemt dan scheelt dat voorschieten van jou en heb je van alles
Bij dezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Opdekop het volgende:
Ja, zet mij ook maar op het lijstje. SVP AUB
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar voor de mensen die uren in de trein zitten is het niet handig om vlees oid mee te nemen.
[..]
Bij dezen
Ik ben 17.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Eerst zou ik komen maar aangezien jullie allemaal een stuk ouder zijn zie ik daar toch maar vanaf.
Niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Eerst zou ik komen maar aangezien jullie allemaal een stuk ouder zijn zie ik daar toch maar vanaf.
Dat geeft niets hoor, gaat waarschijnlijk prima!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
De jongste is 12quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij durft nietquote:
ohquote:
Jawel hoor, genoeg parkeermogelijkhedenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Elmostyle het volgende:
Trouwens, kan ik bij jou(Huppeltje) in buurt parkeren?
Ik ben net 19.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
ZE KOMT!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke, maar dan zonder logerenEn ik vind Oksel z'n idee van een Amerikaans feestje wel tof, als iedereen iets te eten en te drinken meeneemt dan scheelt dat voorschieten van jou en heb je van alles
Denk je er over ook te komen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |