k dacht altijd dat alle fokkers! zich aan de regels hieldenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Dames en heren, niet om het een of ander, maar zullen we de slowchat beperken?! Anders is het topic binnen de kortste keren weer gesloten...![]()
SwJ kennende...![]()
Denk het wel ja. Als ik nog mensen mee moet nemen PM't u maar, maar ik denk dat er weinig woont van Stadskanaal naar Emmen.. Als ik ga.quote:
Moet ik Raph en Yordi die dag wegsturen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.
Tussen de 18 en in de 30.
Minimaal 5% (lees: bier), en sterker. In grote hoeveelheden welteverstaan.
Die leeftijd maakt toch niet uit? Alleen je mag dan nog geen bier drinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef Eddycrack het volgende:
godver, ben nog maar 15 maarja als de leeftijd omlaag gaat hoor ik het wel. ps kosten geen probleem
Dan zijn het al geen FOK!kers meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.
Tussen de 18 en in de 30.
Minimaal 5% (lees: bier), en sterker. In grote hoeveelheden welteverstaan.
Nu is mijn hele beeld die ik van jou had gewoon *poof* verdwenen. Waaaarom doe je mij dit aan?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil wel komenIk blijf niet slapen.
En ik ben 17, en ik drink niet, dus ik ben nuchter. (Voor degene die dat willen weten dan he)
moet ik nu stiekem indrinken?quote:Die leeftijd maakt toch niet uit? Alleen je mag dan nog geen bier drinken![]()
Oksel, Eucalyptus en Olle komen jullie nou wel of niet? Dan weet ik of ik jullie erbij moet zetten in de OP
Oh excuses ik zie dat mijn post voor verwarring heeft gezorgd.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh excuses ik zie dat mijn post voor verwarring heeft gezorgd.
'VOEG TOE post' slaat op de nieuwe knop bij je quickreply. Ik kan helaas over een maand niet meedoen omdat ik dan Chersonissos terroriseer, mijn excuses voor het ongemak.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
ONZ incestmeets!
Kunnen jullie dit soort bocht niet in de SC houden?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat mijn eerste indruk de juiste was
Eucalyptusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een goede bui. Ik geef ze nog het voordeel van twijfel: misschien dat er nog ONZ'ers meegaan die niet in het incrowdudowusckliekje horen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een goede bui. Ik geef ze nog het voordeel van twijfel: misschien dat er nog ONZ'ers meegaan die niet in het incrowdudowusckliekje horen.
quote:Dus wie kan ik allemaal verwachten en blijf je ook slapen?
Suikertaartje
8108139dpths
Trevland
Ezechielk
DevilsWhore
LovelyLady
DeLuna (niet slapen)
Dit topic is (denk ik) nou juist de bedoeling dat er meer mensen van buitenaf komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vooralsnog heb ik weinig hoopMaar ik zal mijn zwartgalligheid ergens anders voortzetten, en je aan je goeie bui laten
Tim komt ook dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vooralsnog heb ik weinig hoopMaar ik zal mijn zwartgalligheid ergens anders voortzetten, en je aan je goeie bui laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |