Mja inderdaad en wat krijg je dan? 3 maanden gratis internetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
T-Mobile kan het nu zelfs niet eens aan. Heb je een iPhone, kan je er niks mee omdat het 3G netwerk van T-Faal is overbelast
T-Mobile Duitsland is iig verlengd. En KPN heeft gewoon een batch uit Belgie gekocht of zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
Exclusiviteitscontract van T-Mobile liep toch ook af na 2 jaar, dus het zou goed kunnen. KPN scheen er al mee bezig te zijn en hem op kleine schaal al voor trouwe (lees: veel geld schuivende) abo-houders aan te bieden.
Oeh Androidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
Morgen medezwollenaarquote:
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.quote:
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.
Soort van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen medezwollenaarLekker geslapen?
Hihi dat zijn de betere plekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Dat is altijd funest voor de productiviteit héquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Het eerstequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In den breedste zin jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
Werk, fokwerk en mijn vrouw heeft nieuw werk net gekregen. Dus ik was even bezig met werk in het algemeen.
Dankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In den breedste zin jamaar gefeliciteerd dan maar met je vrouw?
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |