Wat je eigenlijk wil zeggen is...jij hebt liever een grote penis in je kontjah?quote:
Flikker verdomme een kuteind op zeg, klotepuberquote:
WAT GEEN SUPERSHEEP?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Welk wapen, Opdekop?
[ afbeelding ]
Ik ga voor het schaap!
Cluster handgranaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Welk wapen, Opdekop?
[ afbeelding ]
Ik ga voor het schaap!
De banaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Welk wapen, Opdekop?
[ afbeelding ]
Ik ga voor het schaap!
nee, ik heb liever iets waar mijn grote inpastquote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wil zeggen is...jij hebt liever een grote penis in je kontjah?
Als je moeder dit leest jongeman, kom je twee weken niet meer achter de PC, ook niet voor het dubbele tarief dat je nu betaaltquote:
Gast. Waarom zou je je penis ergens instoppen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ik heb liever iets waar mijn grote inpast
Cluster handgranaat faalt enorm.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Cluster handgranaat.
Of de Heilige Handgranaat.
Nederlandse benamingen voor de overwinning.
Ik pakte ook maar de eerste van google afbeeldingenquote:
Je grote teen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ik heb liever iets waar mijn grote inpast
Ik dacht dat die juist overpowered was, maar volgens mij herinner ik me dat verkeerdquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cluster handgranaat faalt enorm.Ding richt te weinig schade aan.
[..]
Ik pakte ook maar de eerste van google afbeeldingen
zoiets heet de behoefte om voort te plantenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gast. Waarom zou je je penis ergens instoppen?
De volgende keer toch maar wat beter kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cluster handgranaat faalt enorm.Ding richt te weinig schade aan.
[..]
Ik pakte ook maar de eerste van google afbeeldingen
Voortplanten is voor losers.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets heet de behoefte om voort te planten
Dan bedoel je de banaan. Die is echt heel erg goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist overpowered was, maar volgens mij herinner ik me dat verkeerd
Als, als....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je moeder dit leest jongeman, kom je twee weken niet meer achter de PC, ook niet voor het dubbele tarief dat je nu betaalt
whiihihihihiquote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je moeder dit leest jongeman, kom je twee weken niet meer achter de PC, ook niet voor het dubbele tarief dat je nu betaalt
DAT MOGEN ALLEEN VOLWASSENEN.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets heet de behoefte om voort te planten
Nieuw vleeschquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
whiihihihihi
Jij voelt je gewoon coolio omdat jij alle antwoorden weet!
Wat is dat witte ding eronder eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef Opdekop het volgende:
Welk wapen? Hmmmm. Dat blauw ding, in het midden. En anders dat witte ding eronder.
Maar dan moet je wel goed richten en shizzle.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan bedoel je de banaan. Die is echt heel erg goed.
De paashaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dat witte ding eronder eigenlijk?
Heb ik net gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan jullie eens snel aanmelden in het BBQ topic
Daar ben ik emotioneel te onzeker voorquote:
Ik weet net niksquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
whiihihihihi
Jij voelt je gewoon coolio omdat jij alle antwoorden weet!
Trev heeft een vriendihin, Trev heeft een vriendihinquote:
Maar als je hem goed gebruikt vermoord je meteen de helft van iemands team. Of meer!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed richten en shizzle.
Trev zit achter een getrouwde milf aanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev heeft een vriendihin, Trev heeft een vriendihin
We gooien mn hond gewoon op de BBQquote:
Stokbrood met kruidenboterquote:Op maandag 7 juni 2010 22:17 schreef Opdekop het volgende:
Nee geen fleisch van de BBQ. Ik wil wel komen helpen stokbrood eten? NP
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Trev zit achter een getrouwde milf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |