Is volgens mij ook zo, maar de media zullen het verdraaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef NDAsilenced het volgende:
ik dacht dat hij 'kankermarrokaan' zei tegen bouhlarouz, als een soort 'nigger' of bro' manier. gewoon een beetje grappend tegen een brother teamgenoot.
Jawel, maar toch, hoe hij het ook bedoelde. Het woord kanker hoef je toch niet te gebruiken?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Hoolii het volgende:
jezus al die stink emo's die gaan huilen.
was toch juist leuk om die jongens te zien
DIe hoeven het ook niet te weten.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef Golaso het volgende:
[..]
Is volgens mij ook zo, maar de media zullen het verdraaien.
Tja jij niet nee, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat zo'n jongen een voorbeeldfunctie heeft en dat er genoeg fans van hem zijn. En daar zullen vast ook wel mensen met kanker tussen zitten. Iets over respect etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:34 schreef Weka het volgende:
De zeikers om de zeikers begrijpen het niet.
Het is niet slim omdat de media het sowieso verdraait, het interesseert mij persoonlijk geen moer of hij met kanker scheldt of niet. Snap?
Lakitu is een baasquote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef RubenSosa het volgende:
Elia doet dom...![]()
Trouwens...[ afbeelding ]
Ben ik met je eens, alleen tsja het komt vaker voorbij dan dat je zou willen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar toch, hoe hij het ook bedoelde. Het woord kanker hoef je toch niet te gebruiken?
Jij liep ook flink te spammen zegquote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
Hey jongens heeft iemand het opgenomen?En dan het allerliefst toen Gio binnenkwam, want Gio zei toen LAKITU LAKITU in de cam
![]()
Please laat iemand dat op film hebben
Haha ja ik had er wel zin in.quote:
Volgende keer paar uur de cam aan met van Persie die staat te tafeltennissenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Nah ja, als dat hun pleziertje is om te gaan chatten, moeten ze dat natuurlijk wel blijven doen.![]()
Ryan zei ook gelijk tegen Eljero toen 'jij bent raaar vriend'. En toen keek Eljero heel verdrietig.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ok HET IS EEN VRIEND MENSEN 11!!! dan is dat heel normaal 111!1!1!!12!-!1
Volgens mij kreeg Perez eens een dikke schorsing toen hij iets met dezelfde strekking zei.
Sowieso not done, voetballers die eigenlijk een voorbeeld moeten zijn voor de jeugd die dan kanker gaan roepen alsof het de normaalste zaak is.
Maar goed, hij zal het wel verdedigen door te zeggen dat ie van Den Haag komt, daar is dat normaal.
Hehe. Samen met zijn vriendin? Ja, dan vind ik het een goed idee.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Volgende keer paar uur de cam aan met van Persie die staat te tafeltennissen [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:31 schreef Hoolii het volgende:
jezus al die stink emo's die gaan huilen.
was toch juist leuk om die jongens te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |