Ik denken dat ik in de feedback van NWS zat te modererenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
Frutsel had je deze gezien
[FOBO] Nerds met img SPam
Cuteness alert.
Ja, die zijn dus weg dankzij mij. Ik dacht een baggeraanval in feedback van NWSquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet, waar zijn de kattenfoto's gebleven? Dat was jij toch niet paddy. Ik had de link ook al naar vrienden doorgestuurd.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
Die bagger hoort niet in FB, dus ik ga het niet terugzetten.
Poezelsquote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
Gelukkig was er iemand zo lief een pm'metje met de kat in kwestie te sturen. Even kijken of het zo lukt:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijk, toen ik de link hier postte voor Frutsel, dacht ik dat het om afzonderlijke foto's ging.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
De foto's van die kat zijn leuk, maar aangezien het plaatje enorm hoog en 1,7 megabyte is haal ik 'm meestal weg.
Had ik eerst ook veranderd in link, tot ik doorhad hoeveel reacties er op kwamen. Toen dacht ik, ga maar in de SC lopen klooien, niet in de feedback van NWS. Bleek het de gewone feedback te zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
De foto's van die kat zijn leuk, maar aangezien het plaatje enorm hoog en 1,7 megabyte is haal ik 'm meestal weg.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:53 schreef sp3c het volgende:
de nieuwe layout heeft het idd gedaan
misschien moeten we ook kwaaie lelijke avatars nemen
Mijn ava is cool!quote:
Ik wist wel dat je hem zou willen zien, ik heb hem voor de poorten van de hel voor je weggesleeptquote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef Frutsel het volgende:
Geweldige kat zegDie wil ik wel
Deels Fotosoepfoto's?
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hem zou willen zien, ik heb hem voor de poorten van de hel voor je weggesleeptIk denk dat bijna alle foto's echt zijn, het is gewoon een relaxed beest.
Alsof jouw ava de schoonheidsprijs wintquote:
Juist andersom... een paar maanden terug was ik dat wel (van binnen) en toen had ik een hele mooie bloem, nu is het juist vice versa!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef sp3c het volgende:
je bent de laatste paar maanden boos geworden?
en lelijk?
Patrick lelijk noemen? Tsssskquote:
Ik bedoel maar!quote:
Patrick Swayzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |