quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
<Bonnie St.Clairmodus>
Nee... Nee...Nee!!!!![]()
![]()
</Bonnie St.Clairmodus>
Wat leuk, ik krijg aandacht hihi.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, mijn sublieme diss staat al helemaal ver weg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik krijg aandacht hihi.
Ik vind je erg lief DisanaSerieus, zouden we niet iets kunnen proberen? Als het niets wordt dan hebben we het in elk geval een poging gedaan! Ik zeg: doen!
Een glas? Een hele kelder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hoort dan wel een glas wijn bij he?
quote:
Mijn stem aan de PVV weer intrekken en lid worden van een linkse partij? Neinquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor een stugge Groninger moet je iets meer je best doen
Ik ben en blijf natuurlijk een Rotterdamse Frutsquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor een stugge Groninger moet je iets meer je best doen
Waarom negeer je me?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben en blijf natuurlijk een Rotterdamse Fruts
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben en blijf natuurlijk een Rotterdamse Fruts
Jij mag kiezen.quote:
Vond je dat? Dat is jammer, zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Maar dat is niet erg hoor. Elkaars tegenpolen zijn maar toch een mooi leven samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag kiezen.
En tsjonge Gillette, wat ging jij af in de FB. Komt zeker door de warmte.
Wel weer tekenend dat jij ervanuit gaat dat een vrouw niet al iemand heeft. Dat liedje was goed gekozen al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vond je dat? Dat is jammer, zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Maar dat is niet erg hoor. Elkaars tegenpolen zijn maar toch een mooi leven samenEn het kan werken, lees r&p er maar op na.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag kiezen.
En tsjonge Gillette, wat ging jij af in de FB. Komt zeker door de warmte want je bent altijd zo scherp.
Och, maar het gras is altijd groener, enz. En je ziet het wel vaker, er is altijd een weg als je het zelf wil. Dat iemand al bezet is hoeft niets te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel weer tekenend dat jij ervanuit gaat dat een vrouw niet al iemand heeft. Dat liedje was goed gekozen al zeg ik het zelf
Leer jij eerst de moderatie eens respecteren, daarna praten we verder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Och, maar het gras is altijd groener, enz. En je ziet het wel vaker, er is altijd een weg als je het zelf wil. Dat iemand al bezet is hoeft niets te zeggen natuurlijk.
Oke, ik wil in elk geval tegen je zeggen dat, mocht ik ooit iets verkeerds tegen je hebben gezegd, het niet kwetsend was bedoeld. Bij deze mijn excuses.Ik vind het jammer als je toch weer in termen als mafketel spreekt. Die vibe kan nooit goed zijn. Je hebt er niets aan, en het is tijdverspilling. Waarom niet gewoon elkaar respecteren? Jij bent wie je bent, ik ben ik.
Oh dat doe ik ook wel hoor. Jammer dat je deze handreiking niet aanneemt en bot blijft doen. Ik zie je hier mij bashen, althans je doet een poging tot, ik probeer om toch tot verzoening te komen. En je geeft dit als antwoord. Niet echt sympathiek, of wel? Dat staat los van respect voor moderaties. Kom op, bijt eens door die zure appel heen. Zo moeilijk is dat niet. Ik heb een poging gedaan, ben zojuist met de billen bloot gegaan, het zou je sieren als je hetzelfde zou doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Leer jij eerst de moderatie eens respecteren, daarna praten we verder.
Je negeert mijn post. Probeer het nog eens.quote:
Hm, is dat zo? Ik snap je niet hoor. Ik probeer het gewoon met je bij te leggen. Het enige wat jij blijft doen is kwetsende opmerkingen maken in mijn richting. Dat vind ik dan weer sneu, maar ik neem het je niet kwalijk. Ik kan me zo voorstellen dat alle begin moeilijk is en je nog tijd nodig hebt om me te accepteren zoals ik ben. Ik accepteer zoals jij bent. Iedereen heeft zijn gebreken, waarom accepteer je die van mij niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
Wat een sneu pikkie ben je als je je helemaal op gaat winden met veel woorden en hele alinea's en mislukte sneertjes omdat iemand niet direct antwoord geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |