Jij niet in elk geval, verre van zelfs, je hoaxt zelfs dat ik een roze bril opheb omdat ik verliefd op je ben.quote:
Ik heb nu drie ventilatoren aan, dus waan me op 3 hoog aan het strandquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoei![]()
Dat liedje was een verwijzing naar de ijdelheid van een zekere FB poster.
Het is hier zó warm.
Balconia, daar zitten we vlakbij!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb nu drie ventilatoren aan, dus waan me op 3 hoog aan het strand
Oh wat lekker. Ik heb er ook een maar die maakt zo'n lawaai. Nou zag ik van de week een mooie stille bij de dierenarts, eigenlijk moet ik maar eens vragen waar ze die vandaan hebben. Want ik weet niet waaraan je kunt zien of zo'n apparaat veel herrie maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb nu drie ventilatoren aan, dus waan me op 3 hoog aan het strand
Die van mij is zijn al oud. één maakt wel geluid...de andere twee niet.SMCquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat lekker. Ik heb er ook een maar die maakt zo'n lawaai. Nou zag ik van de week een mooie stille bij de dierenarts, eigenlijk moet ik maar eens vragen waar ze die vandaan hebben. Want ik weet niet waaraan je kunt zien of zo'n apparaat veel herrie maakt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij niet in elk geval, verre van zelfs, je hoaxt zelfs dat ik een roze bril opheb omdat ik verliefd op je ben.
Terwijl ik gewoon kleurloze glazen in mijn bril heb.
Veel te warm op het balkonquote:
Op paddy uiteraard!quote:
Volgens mij Disanaquote:
Oké, een moment van verstandsverbijstering!! Doe die roze lenzen maar weer uit.quote:
Heb ik niet, mens!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, een moment van verstandsverbijstering!! Doe die roze lenzen maar weer uit.
Die is verliefd op jou?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging toch over die mafketel in FB?
quote:
Maar toen had hij ook nog geen gewone bril hèquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar vorige keer was je dat ook en toen had je geen roze bril nodig?
paddy, zie je wel dat die roze bril onzin is?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar vorige keer was je dat ook en toen had je geen roze bril nodig?
veel water drinken is belangrijkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:27 schreef paddy het volgende:
Ow, lees net dat de ramadan 11 augustus begint? Maar hoe laat mogen ze dan eten, en wanneer het zo warm is als nu is dat toch helemaal niet te doen?
quote:[..]
Maar toen had hij ook nog geen gewone bril hèNu wel
<Bonnie St.Clairmodus>quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
<Bonnie St.Clairmodus>
Nee... Nee...Nee!!!!![]()
![]()
</Bonnie St.Clairmodus>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |