Dubbel!!quote:
quote:
Ik snap hem nietquote:
Ohw!!! Ik ben meer vrouw dan ik dacht dusquote:
Bartjesrekendictee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Frutsel het volgende:
Ja Paddy, goeie hint... nu nog goed zoeken op dat plaatje![]()
als je goed kijkt, zie je ergens TT in
dies geen NWS mod, dus niet in NWS FB denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is Lavenderr als je haar nodig hebt. Die snapt dat allemaal wel.
Heb je al een site geregistreerd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik een Mutant01 fanclub ga oprichten.
Yep. En als jij alles hebt gelezen, ben je ook een Mutant fanboyquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Amos_ het volgende:
ik ben vooral benieuwd waarom je fan bent, maar dat ga je vast op de fansite uiteenzetten
Ik weet zeker van niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. En als jij alles hebt gelezen, ben je ook een Mutant fanboy
Die bestaan al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is oké, dat is niet erg. Er komt ook nog een Mutant the Movie. Wacht maar.
Hard? Eerder sexy, uitdagend, bossy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Disana het volgende:
Nee jij mag niet kiezen. Dat mag alleen Mutant.
Wat een harde kop trouwens.
Als je Mutant, met of zonder Movie, eenmaal hebt aanschouwd, weet je dat álles een onmogelijkheid isquote:
Even naar FB, jij bent mijn fan topic aan het killenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Amos_ het volgende:
En blondes have more fun
Ik hou niet zo van cliches en generalisaties () maar als er iets waar is ...
Blondes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |