ik heb haar toen ik haar net kende al aangesproken. Ergens september vorig jaarquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee jij dan. Ik heb haar weken geleden al aangesproken.
Maak er dan een aan sufkut. Hebben All en ik ook gedaan.quote:
watquote:
Volgens mij hebben we het over iemand andersquote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was het zusje van mijn beste vriendin.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer het verschil tussen NV en BV, dus ik vertrouw er niet op dat ik iets goed beantwoord.
Wie zijn jullie dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maak er dan een aan sufkut. Hebben All en ik ook gedaan.
Eenmaal radenquote:
Doe jij niet een studie die daar veel van doen mee heeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil tussen een NV en BV is dat de BV slechts aandelen op naam uit mag geven. Namen en adressen van de aandeelhouders worden opgenomen in een register. Er wordt dan ook wel gesproken van registeraandelen bij de BV.
DUS JE HOEFT NIET EENS TE REFRESHEN OM DEZE POST TE ZIEN?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Mijn eerste post hier in de nieuwe layout!
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Mijn eerste post hier in de nieuwe layout!
NEE!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
DUS JE HOEFT NIET EENS TE REFRESHEN OM DEZE POST TE ZIEN?
DAT IS KUT ALS JE AAN HET TYPEN BENT, ZO POEF JE POST WEG!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
DUS JE HOEFT NIET EENS TE REFRESHEN OM DEZE POST TE ZIEN?
Babequote:
quote:Mexico 'mass grave' has 77 bodies
Mexican police say 77 bodies have been recovered from an abandoned mine that appears to have been used as a mass grave by drugs gangs.
Human remains were first discovered in the silver mine at Taxco in Guerrero state a week ago.
The bodies appeared to have been thrown down a 200m (650ft) ventilation shaft over a period of time, police said.
Only six have so far been identified - one was the director of a local prison.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |