Klinkt niet echt zo spannend, zal eens een aflevering kijkenquote:
Waar is die gele trein gebleven?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:
Tvp.
Klopt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n barman die allemaal nummers hosselt en met meisjes afspreekt terwijl hij al een vriendin heeft.
Het is juist heerlijk spannend én een klassiek verhaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zo spannend, zal eens een aflevering kijkenDexter is wel veel leuker dan ik verwacht had.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk spannend én een klassiek verhaal.
De geel-blauwe Koploper heeft plaats gemaakt voor de wit-rode ICE.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is die gele trein gebleven?
Omgpopquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
MENSEN, KOM KIJKEN!
YNUHH EN IK SPELEN POOL OM VIJFDUIZEND COINS!!!
ONGEËVENAARD!
BEKIJK DEZE TITANENSTRIJD VIA:
http://omgpop.com/i/pool/8iirk_lq7h
Noes!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
De geel-blauwe Koploper heeft plaats gemaakt voor de wit-rode ICE.
Nee, stilstaan is niet voor of achteruit gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noes!
Nou ja, stilstand is achteruitgang, he.
* Facepalm.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, stilstaan is niet voor of achteruit gaan.
Want anders...?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
GEEN TVP PLAATSEN
De laatste tijd zat ik daar sowieso onder een kloon (Ned_Bigby)quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet.Ik heb je volgens mij nooit gezien in PUB? Het is echt saai geworden, en voor alles krijg je een note en discussies mag je niet aangaan met ze.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Deze housesong is HARD.
http://www38.zippyshare.com/v/26597981/file.html
Brandnetels?quote:
Ben jij Ned?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De laatste tijd zat ik daar sowieso onder een kloon (Ned_Bigby)
Maar inderdaad, ze noten echt voor alles en Zeroku is een eerste klas dipshit die iedereen loopt te irriteren.
En gewonnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
MENSEN, KOM KIJKEN!
YNUHH EN IK SPELEN POOL OM VIJFDUIZEND COINS!!!
ONGEËVENAARD!
BEKIJK DEZE TITANENSTRIJD VIA:
http://omgpop.com/i/pool/8iirk_lq7h
Dat zou pijnlijk zijn.quote:
Pardon?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Hmm stoplicht koekjes.
Yup.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan waren we inderdaad tegelijk in Pub
Oeh darkroomachtig dat je daar nu pas achter komt.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan waren we inderdaad tegelijk in Pub
quote:
Ja ik weet niet hoe ze heten, dus vandaar dat ik ze zelf maar een naam gegeven heb. Van die koekjes met zo'n vruchtensmaakje midden in. Ze zijn rond en hebben 3 verschillende kleuren altijd vandaarquote:
Wat ben jij vandaag seksueel zeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Oeh darkroomachtig dat je daar nu pas achter komt. [ afbeelding ]
Shut up!quote:
SCHOUDERS?!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn haar heeft een natuurlijke krul gekregen omdat het terug vouwt op mijn schouders.
Ik denk dat het tijd is om naar de kapper te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die 2 scharnierachtige dingen waar je armen uit komen.
Oh, ik weet welke je bedoeld.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Ja ik weet niet hoe ze heten, dus vandaar dat ik ze zelf maar een naam gegeven heb. Van die koekjes met zo'n vruchtensmaakje midden in. Ze zijn rond en hebben 3 verschillende kleuren altijd vandaar
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om naar de kapper te gaan.
GAYquote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn haar heeft een natuurlijke krul gekregen omdat het terug vouwt op mijn schouders.
Pak gewoon nu de tondeuse en scheer het er af.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.![]()
Ik laat het weer tot iets hoger dan halverwege m'n nek doen.
Die is er niet. Mijn oma heeft ze mee gegeven in een bakje.quote:
Bullshit, vanaf een fatsoenlijke lengte in je nek groeit het echt niet tot aan je schouders in minder dan 2 maanden tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.![]()
Ik laat het weer tot iets hoger dan halverwege m'n nek doen.
Dan krijg je een soort gers-effect.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Pak gewoon nu de tondeuse en scheer het er af.
pics van je oma.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is er niet. Mijn oma heeft ze mee gegeven in een bakje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon afknippen tot vlak onder de hoogte waar hij het bij de kapper wil laten knippen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort gers-effect.
Zelfreflectie is oké.quote:
WAT IS DIT VOOR AMATEUR SHIT.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
Ryan Babel op Ustream: http://www.ustream.tv/channel/ryan-babel-welcome-on-ustream#utm_campaign=unknown&utm_source=2586225&utm_medium=social
NEE! Dan ziet het er helemaal niet uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je niet, of weet jij hoe bp er uit ziet?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort gers-effect.
Shibart -lengtequote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon afknippen tot vlak onder de hoogte waar hij het bij de kapper wil laten knippen.
Deze lengte kan gewoon echt niet
Helaas niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je niet, of weet jij hoe bp er uit ziet?
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het komt wel goed, schatje.
Ja, best weird om ze zo te zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Jonko erbij en het is compleet. Dat moet ons kampioen maken
.
Wat is dit voor fagnessquote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
Ryan Babel op Ustream: http://www.ustream.tv/channel/ryan-babel-welcome-on-ustream#utm_campaign=unknown&utm_source=2586225&utm_medium=social
heequote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Jonko erbij en het is compleet. Dat moet ons kampioen maken
.
Ah joh, morgen ga ik naar de kapper als ze tijd heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon afknippen tot vlak onder de hoogte waar hij het bij de kapper wil laten knippen.
Deze lengte kan gewoon echt niet
Dan gaan ze maar trainenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, best weird om ze zo te zien.Maar ja, ze moeten toch wat. Beter dat dan dat de verveling en dus de irritatie toeslaat.
Ja, dat moet wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn hoofd nog wel als een soort schattigere Shibart![]()
.
Als je het zo stelt...quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
Het is langer dan 2 maanden terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit, vanaf een fatsoenlijke lengte in je nek groeit het echt niet tot aan je schouders in minder dan 2 maanden tijd.
Hmpf, groepswerk.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Mozy het volgende:
Ik en 3 klasgenoten moeten een dagje A'dam organiseren, we hebben zonet in een groepsgesprek gezegd wat er gedaan moest worden, en vervolgens zijn ze gewoon allemaal offline gemaakt.
Ik moet het dus gaan maken, wat ik ook ga doen.
Maar ik ga ze er morgen ZOOOO hard aannaaien.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Mozy het volgende:
Ik en 3 klasgenoten moeten een dagje A'dam organiseren, we hebben zonet in een groepsgesprek gezegd wat er gedaan moest worden, en vervolgens zijn ze gewoon allemaal offline gemaakt.
Ik moet het dus gaan maken, wat ik ook ga doen.
Maar ik ga ze morgen ZOOOO hard naaien.
Ik heb al 3 projecten in mijn eentje moeten maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vooral als je met een soort vorm van kanker moet samenwerken.
Ik moet met 9 incompetente niet gemotiveerde bosmongolen samenwerken aan een introductiedag.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vooral als je met een soort vorm van kanker moet samenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |