Zoiets.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beken maar dat jullie me gemist hebben
Leuk om weer terug te zijn op V&A
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
A_A terug, waarom wist ik hier niks van A_A?! Ik wilde je vandaag nog bellen, had al zo een voorgevoel dat er iets aan de hand was
Jij eerder bedanktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Welkom terug
Een goede mod hoort gewoon op zijn stek
Het was voor mij niet makkelijk om V&A los te laten, maar met de terugkeer van a_a werd de keuze wat makkelijker.
Iedereen heel erg bedankt voor het vertrouwen en de fijne tijd hier op V&A
Heb je hem ook met z'n Kiaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
A_A terug, waarom wist ik hier niks van A_A?! Ik wilde je vandaag nog bellen, had al zo een voorgevoel dat er iets aan de hand was
Vandaag was ik in je gehucht en op het dak van die parkeergarage want ik moest nog een lunch halen en wist waar die appie zatquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Te druk qua prive leven, zoon die erg veel ziek was, te weinig tijd voor Fok en dat zou zonde zijn dus een vervanger was toendertijd beter voor V&A
[..]
We moeten snel weer iets drinken
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vandaag was ik in je gehucht en op het dak van die parkeergarage want ik moest nog een lunch halen en wist waar die appie zat
Oh dat is minderquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Te druk qua prive leven, zoon die erg veel ziek was, te weinig tijd voor Fok en dat zou zonde zijn dus een vervanger was toendertijd beter voor V&A
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
. Hoe gaat het nu met je zoon?
Zo. Dat is niet niksquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat nu stuk beter, heeft vanaf zijn geboorte eigenlijk altijd oor en keelontsteking gehad, ging geen week voorbij of hij had weer helse pijnen en zaten wij weer in het ziekenhuis ivm bloed uit oor enzo.....ondanks alle medicijnen en oorbuisjes en knippen van keelamandelen. En nu eindelijk zijn ze zo slim geweest een tijd terug om eens te onderzoeken wat voor oorontsteking hij heeft..... en bleek een bacteriële ontsteking te zijn en wat denk je dat hij voor medicijnen kreeg?
Oogdruppels voor zijn ooren na 2 weken was het helemaal weg
Dus vandaar dat prive leven even voorrang had
Volgende keer maak ik weer van je 'diensten' gebruik, ik reed serieus nog bijna langs je huisquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ik was vrij vandaag
Oke oke ik was wel in de dierentuin maar tochmij niet bellen
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo. Dat is niet niks. Gelukkig dat het over is
. Dan is het inderdaad niet zo'n gekke keuze
.
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:
Zo. Dan heb je er aardig wat werk mee gehad, als dat al vanaf zijn geboorte speeltquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1,5 jaar
[..]
Vanaf vandaag niet meer toegestaan in V&A he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |