Dat zag ik mijn collega ook doen vanmiddag met zijn iPhone,.... was gewoon echt jaloersquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef kepler het volgende: [..] Ja, gmail, picasa en google calendarPerfect geintegreerd
![]()
Kan dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zag ik mijn collega ook doen vanmiddag met zijn iPhone,.... was gewoon echt jaloers
Ja waarom niet. Hij kon zelfs zijn Google gegevens thuis van afstand van zijn iPhone halen bij bv diefstal. Plaatste zijn Google afspraken zelfs in zijn werk exchange folder,.... wereld app. Was echt zo jaloersquote:
Mooie mp3 speler voor onderweg.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus,... voor mijn werk en kids is dit perfect. Goede apps, prachtig design,... en gewoon een 720P HD camera met appSerieus,.... heerlijk!
Zo gebroken in het vorige topic,.... zo hard gebroken. Zou deze zelfs willen ook al had ik nu een 3GSquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie mp3 speler voor onderweg.
Heerlijke fotoalbums.
Standaard op iPhone.quote:
Was het de mijnequote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Bastard het volgende:
Nu ik er 1 in actie heb gezien... Iphone > mobieltje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Sjezus...dat is gewoon een professioneel videobewerkingspakket als app.
[ afbeelding ]
Vond B. het leuk,....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Standaard op iPhone.
[..]
Was het de mijne![]()
[..]
Volgens mij vond hij het wel mooi. Vooral de snelheid van openen/wisselen van apps.quote:
Nou, bij Android gaat dat allemaal automagischquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Hij kon zelfs zijn Google gegevens thuis van afstand van zijn iPhone halen bij bv diefstal. Plaatste zijn Google afspraken zelfs in zijn werk exchange folder,.... wereld app. Was echt zo jaloers
Ja had die twee dingen kunnen combineren in 1 apparaat!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, bij Android gaat dat allemaal automagisch
Inclusief contactpersonen syncen met gmail, dus nooit meer als je contacten kwijt bij gestolen/kapotte telefoon
Maar goed ieder zijn ding, ik heb voor Android gekozen en absoluut geen spijt(en ik heb een losse iPod Nano voor de muziek
)
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kom volgende week wel weer terug.
Oh nee. Dan krijg je weer Wii gebash.
Gijsjes
Dat wilde ik dus expres nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja had die twee dingen kunnen combineren in 1 apparaat!
Ja, standaardquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Met Navigatie? Dat is alleen nog maar aangekondigd zover ik weet
Geen idee,... hoop verkooppraatjes inderdaad, maar eerlijk is eerlijk,... beeld was geniaal!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef kepler het volgende:
Dat retina display is ook maar gewoon marketing toch? Het is gewoon een scherm met een hoge resolutie?
Mapjes met meerdere apps. Kun je je schermen minder vol maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
- Mail unified inbox & threading | Zat er al in
- Folders,… app op app slepen… strol leg eens uit
Ik bedoel dus Turn-by-Turn navigatie, ala TOMTOMquote:
Volgens mij is het wel een nieuwe techniek. Optimale integratie van hardware en software. Is Apple wel goed in.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... hoop verkooppraatjes inderdaad, maar eerlijk is eerlijk,... beeld was geniaal!
Ach zoquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mapjes met meerdere apps. Kun je je schermen minder vol maken.
Heb bijvoorbeeld 4 OV-apps, die gooi ik dan in een mapje "OV" op het eerste scherm.
Beeld is eigenlijk wat te klein, maar dat zou met Retina misschien nu wel goed werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Chocobo het volgende:
iBooks,.... had B al zo'n reader,... anders was die nu helemaal klaar geweest!
- 2 apps over elkaar heen schuiven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ach zoHoe maak je zo map aan dan
En bij multitasking, waar staat het overzicht van de openstaande apps?
Niks beter dan Epapierquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Chocobo het volgende:
iBooks,.... had B al zo'n reader,... anders was die nu helemaal klaar geweest!
Nee, maar een keuze uit 25 boeken op vakantie is erg handigquote:
Zover ik het begrijp is het gewoon een hele hoge resolutie op een klein oppervlak. Meer pixels per inch dan het oog kan zien. Weinig nieuws aan lijkt mequote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een nieuwe techniek. Optimale integratie van hardware en software. Is Apple wel goed in.
Ja dat snap ik, maar met een echte Ereader heb je dat speciale scherm. Dat leest dus net als papier, en niet zo onrustig als de telefoonschermpjes/TVmonitoren/etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, maar een keuze uit 25 boeken op vakantie is erg handig
Rijker dan Microsoft volgens de laatste berichtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Hoe rijk zijn deze jongens eigenlijk. 150.000.000 account die dagelijks apps kopen,.... OMFG
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Rijker dan Microsoft volgens de laatste berichten
Niet normaal hoor! Die Steve heeft een leuk salarisquote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Rijker dan Microsoft volgens de laatste berichten
Te bedenken dat Apple dik 10 jaar geleden moeite had met overlevenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Hoe rijk zijn deze jongens eigenlijk. 150.000.000 account die dagelijks apps kopen,.... OMFG
[ afbeelding ]
Kon die mooi zijn chemo van betalenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal hoor! Die Steve heeft een leuk salaris
Microsoft heeft Apple toch ooit geld geleendquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Te bedenken dat Apple dik 10 jaar geleden moeite had met overleven
iPod bedacht. Het 'glanzende web 2.0' ontworpen: klaar
Ja inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Microsoft heeft Apple toch ooit geld geleend?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Beetje hetzelfde idee dat de CIA de taliban heeft getraind
In YouTube ook tegenwoordigquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Dat iAd is dan wel weer een fail overigens
Het is een Developers Conference he? Geen Consumer Conference. Voor ontwikkelaars is het $$$.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Ohja!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een Developers Conference he? Geen Consumer Conference. Voor ontwikkelaars is het $$$.
Soon! Maar ik baal ook,... wil prijzen en release dammit!quote:
Nou, aankonding van de iPhoen 4 lijkt me aardig consumer gerichtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een Developers Conference he? Geen Consumer Conference. Voor ontwikkelaars is het $$$.
Het begin van het eindequote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal video als ik jou bel inderdaad even uitzetten ja!quote:
Ga lekker in het Wii topic spelenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
VideocallAl die lelijke iPhone nerds zitten daar toch niet op te wachten
Matigquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal video als ik jou bel inderdaad even uitzetten ja!
Die bolle kop past niet op dat smalle scherm Gijs.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal video als ik jou bel inderdaad even uitzetten ja!
Eens! Maar ik had een glimlach tijdens het typenquote:
Noot haalt toch geen iPhone?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die bolle kop past niet op dat smalle scherm Gijs.
Ben niet dikquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die bolle kop past niet op dat smalle scherm Gijs.
Nooit.quote:
+ Schermquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Leuk maar niet interessant,... anyway,... geweldig ding die iPhone 4,.... moet hebben,... klaar!
Ik dacht dat roy het had gepost.quote:
Proestyquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat roy het had gepost.
Maar geen Noot:
[ afbeelding ]
Dat heet sms-enquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Chocobo het volgende:
Dat is wel weer briljant,... bellen voor doven
[ afbeelding ]
Ik bespeur een "ziet er wel gaaf uit maar wil niet bij de kuddedieren horen omdat ik me wil neerzetten als een individueel persoon en dat heb ik nodig op mijn leeftijd en ik heb al gezegd dat mijn voorkeur uitgaat naar Android en dus is de drempel te groot om toe te geven dat het er toch wel erg gelikt uitziet" toontje in je postquote:
Duur,...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, MSNen dan via je smartphone
Maar wat kost dat ding nu?
Is het een klaar Gijs?quote:
299 dollar voor de 64(?)GBquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, MSNen dan via je smartphone
Maar wat kost dat ding nu?
DAG 1 Gijs,.... DAG 1quote:
Hij ziet er hetzelfde uit als de huidige iPhone en doet niets meer dan mijn huidige telefoon. Alleen de specs zijn wat beter, maar dat is met alle techniek zo. Die gaat nou eenmaal vooruit. De PS3 die nu in de winkel ligt is ook beter dan de PS3 die jij hebt staan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik bespeur een "ziet er wel gaaf uit maar wil niet bij de kuddedieren horen omdat ik me wil neerzetten als een individueel persoon en dat heb ik nodig op mijn leeftijd en ik heb al gezegd dat mijn voorkeur uitgaat naar Android en dus is de drempel te groot om toe te geven dat het er toch wel erg gelikt uitziet" toontje in je post
Kreeg gratis een 3GS bij een 27,50 aboquote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef kepler het volgende:
Ik zeg 500 dollar
Met een duur abbo ernaast
Android is gebaseerd op Linux, net als iPhone OS geloof ik?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij ziet er hetzelfde uit als de huidige iPhone en doet niets meer dan mijn huidige telefoon. Alleen de specs zijn wat beter, maar dat is met alle techniek zo. Die gaat nou eenmaal vooruit. De PS3 die nu in de winkel ligt is ook beter dan de PS3 die jij hebt staan bijvoorbeeld.
Ik heb geen Android telefoon en mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk een telefoon die een Linux OS heeft. Wat betreft het afzetten tegen de grote meute, ja, graag zelfs. Het hele land is zich blind aan het staren op bepaalde dingen, niet alleen qua Apple hoor, maar met alles. In de politiek is het enkel Moslims en HRA wat ik hoor.
Er is meer. Open je ogen en staar je niet blind op één iets.
Meute?,... kies nog altijd zelf hoor Gijs. Wat politiek betreft is het voor mij kinderen, pensioen, onderwijs, HTA. Kom op VVD uit,... kan er niks anders van maken. En ik heb heel lang gewacht op een smartphone. Lang nagedacht,... maar ben er nu uit,... laat dit echt niet liggen. Prachtig.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij ziet er hetzelfde uit als de huidige iPhone en doet niets meer dan mijn huidige telefoon. Alleen de specs zijn wat beter, maar dat is met alle techniek zo. Die gaat nou eenmaal vooruit. De PS3 die nu in de winkel ligt is ook beter dan de PS3 die jij hebt staan bijvoorbeeld.
Ik heb geen Android telefoon en mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk een telefoon die een Linux OS heeft. Wat betreft het afzetten tegen de grote meute, ja, graag zelfs. Het hele land is zich blind aan het staren op bepaalde dingen, niet alleen qua Apple hoor, maar met alles. In de politiek is het enkel Moslims en HRA wat ik hoor.
Relaaaaaaaaaaaaxquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja… 299quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef kepler het volgende:
Maar die 200 euro/dollar is zeker met abbo? Anders ga ik aan het eind van mn abbo eens kijken
Mijn Ps3 is BC, dus ik heb een beterequote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Er is meer. Open je ogen en staar je niet blind op één iets
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijn Ps3 is BC, dus ik heb een betere
[..]
Ja,... echt mooi gedaan allemaal hoor. Geen andere woorden voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
"I put up this slide a little earlier this year. It represents what Apple is all about. We're not just a tech company. Apple is more than that. It's tech and humanity. It's the hardware and the software working together. It's not just a great new camera system, it's the editing too, it's not just a front-facing camera, it's that plus 18 months of work on the software side. It's the complete solution, so all of us don't have to be system integrators."
De hardware is stiller, energie zuiniger. De Slim is beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijn Ps3 is BC, dus ik heb een betere
Bij deze wil ik je dan nooit meer horen over de Wii. Okay?quote:![]()
Heb echt wel andere tel's in me handen gehad… Er is een reden waarom iPhone zo groot is… niet omdat het crap is
Wil de losse prijs weten… dan ga ik niet tot oktober 2011 wachten!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Prachtige prijsDat had ik niet verwacht
Ik voorspel een hoop nieuwe gebruikers voor Apple
[ afbeelding ]
Anderhalf jaar wachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil de losse prijs weten… dan ga ik niet tot oktober 2011 wachten!
Serieus,... hij is echt mooier dan ik al dachtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/iphone/design/#design-video
Check dan het filmpje gek,.... ook shit over folders!quote:
Ben aant kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check dan het filmpje gek,.... ook shit over folders!
Zijn ze sterk in hoor,... die presentatie video's,... ze maken je echt gekquote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik dat filmpje heb gezien kan ik me wel voorstellen dat je er door gehyped raakt. Het is heel slick in elkaar gezet en laat echt zien wat de iPhone 4 allemaal kan.
Heel mooi in elkaar gedraaid ja, net Nintendo. Het raakt precies de doelgroep.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn ze sterk in hoor,... die presentatie video's,... ze maken je echt gekMaar kan niks anders zeggen dan complimenten. Serieus mooi werk hoor.
Witte achtergrond, altijd zwarte shirtjes, rustige stemmen, goede articulatie, juiste kleuren.... het had wat. Ook die neger die uitleg gaf over de 3GS vorig jaar ofzo,... ook zo'n briljant filmpje!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel mooi in elkaar gedraaid ja, net Nintendo. Het raakt precies de doelgroep.
Je hebt echt gelijk Gijs,... echt. Een nieuwe standaard.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Maar het is niet alleen marketing. De tech is gewoon ook helemaal af. Ze zetten hier toch maar weer even een nieuwe standaard neer.
quote:
quote:Hahahahahaha
Zooooooooo klaar mee.
Op 7 juni 2010 21:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik verwacht weer een mooie presentatie van Nintendo
Veel vrouwen en medici die de Wii Fit 1209 gaan promoten
Bloeddruk meten met Link… wat wil je nog meer
Op 7 juni 2010 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs… als jij mijn 3G neemt… 200 voor de jouwe?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand me inlichten wanneer die te bestellen is
Weet ik veel… die anus meter die ze vorig jaar aankondigdequote:
Wat kansloos om dat in PM te doenquote:
Gijs… haal ff een joint ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat kansloos om dat in PM te doen![]()
Kleuters
Gijs dat lijkt wel een scheerapparaatquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch is het altijd wel een mooi moment, zo'n iPhone presentatie. Ik kijk dan even wat mijn grote liefde doet en ik ben meteen verliefd
http://www.nokia.nl/ontde(...)-toestellen/nokia-n8
[ afbeelding ]
12MP camera
720p HD videocamera
HDMI aansluiting
TV kijken
Nee, soms ben ik zo klaar met julliequote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… haal ff een joint ofzo
We hadden het ergens anders over… E3 --> Nintendo… chill
Je hebt toch een 3GS? En neen ei,.... de iPhone 4 is een te grote upgrade,... echt een nieuwe lijnquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… als jij mijn 3G neemt… 200 voor de jouwe?
Daar is idd ook een app voorquote:
Wat is het probleem Gijs. Ik mis iets geloof ik?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, soms ben ik zo klaar met jullieAltijd jezelf beter willen voelen ten koste van anderen... Eigen leven even vergeten ten koste van andere. Jezelf proberen te overtuigen dat je eigen mening beter is door de andere af te zeiken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, soms ben ik zo klaar met jullieAltijd jezelf beter willen voelen ten koste van anderen... Eigen leven even vergeten ten koste van andere. Jezelf proberen te overtuigen dat je eigen mening beter is door de andere af te zeiken.
Gijs wat heb je gerookt en waar heb je het overquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weet ik veel… die anus meter die ze vorig jaar aankondigde
ja, en voor dat editten moet je 5 dollar betalenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
"I put up this slide a little earlier this year. It represents what Apple is all about. We're not just a tech company. Apple is more than that. It's tech and humanity. It's the hardware and the software working together. It's not just a great new camera system, it's the editing too, it's not just a front-facing camera, it's that plus 18 months of work on the software side. It's the complete solution, so all of us don't have to be system integrators."
Normale 3G… 210?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt toch een 3GS? En neen ei,.... de iPhone 4 is een te grote upgrade,... echt een nieuwe lijn
Gijs, wat is het probleem nu?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excuses, die heb ikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, en voor dat editten moet je 5 dollar betalen
Prijzen voor de iPhone abbo valt opzich wel mee bij Tmobile zie ik nu. 24 maanden voor 30 euro per maand, incl internet. Dan is de iPhone 3GS 'maar' 100 euro. Betaal nu 32 dus dat is wel ok
Vitality Sensor… of leef ik ergens anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat heb je gerookt en waar heb je het over
Ja, maar ik wil geen 2 jaar vast zitten. Dan betaal je ineens 300 euro voor de iPhonequote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Excuses, die heb ik
Onberperkt 3G, 150 sms… meer als genoeg voor mij
He,... heb jij een half jaar geleden een 3G gekocht? Waarom?quote:
Wantquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen 2 jaar vast zitten. Dan betaal je ineens 300 euro voor de iPhone
Nee, mijn 3G heb ik sinds januari vorig jaar (nieuw overgekocht voor 100 en een gekregen iPod Touchquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,... heb jij een half jaar geleden een 3G gekocht? Waarom?
iPhone4, simpel abo'tje, 2 jaar,... klaar hoor,... dat wil ik. Ga voor de 32GB versie,... weet niet of er een grotere HD beschikbaar is tegen die tijd maar dat hoef ik niet. Niet meer snel mijn laptop aan doen om te kijken of er mail is. Vanuit verschillende lokaties werkmail checken,... he heerlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Want
Of je nu 1 jaar abo of 2 jaar abo hebt… wat is het verschil?Hoef niet elk jaar een andere tel
Heb een 16GB… en die is nog niet eens volquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
iPhone4, simpel abo'tje, 2 jaar,... klaar hoor,... dat wil ik. Ga voor de 32GB versie,... weet niet of er een grotere HD beschikbaar is tegen die tijd maar dat hoef ik niet. Niet meer snel mijn laptop aan doen om te kijken of er mail is. Vanuit verschillende lokaties werkmail checken,... he heerlijk.
Mijn 32GB is propje vol, wel vooral met muziek...maar toch.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb een 16GB… en die is nog niet eens vol
quote:Maarten zegt:
haha fail
Roy zegt:
Wat?
Maarten zegt:
ik gooi mn controller op de bank uit frustratie
stuitert terug tegen mn hoofd
Omdat ik dan de keuze heb om over te stappen naar een andere provider, zoals nu met de problemen van Tmobile...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Want
Of je nu 1 jaar abo of 2 jaar abo hebt… wat is het verschil?Hoef niet elk jaar een andere tel
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn 32GB is propje vol, wel vooral met muziek...maar toch.
Tja zit al…mmmm… 8 jaar bij t-mobile ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Omdat ik dan de keuze heb om over te stappen naar een andere provider, zoals nu met de problemen van Tmobile...
Steve Jobs heefte en salaris van 2 dollar per jaar geloof ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal hoor! Die Steve heeft een leuk salaris
Ja, en een shitload aan aandelen opties.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
Steve Jobs heefte en salaris van 2 dollar per jaar geloof ik.
quote:Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Peru.
Ik heb heel vaak dat ik geen verbinding kan starten, en dat is eigenlijk altijd in de stad en net na mijn werk... Ik heb ook al dat formulier ingevuldquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Heb ook niet al teveel problemen met Tmobile, af en toe valt de ontvangst even weg, that's it.
Las iets van keramische glasplaten… geen krassen meerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
iPhone4, simpel abo'tje, 2 jaar,... klaar hoor,... dat wil ik. Ga voor de 32GB versie,... weet niet of er een grotere HD beschikbaar is tegen die tijd maar dat hoef ik niet. Niet meer snel mijn laptop aan doen om te kijken of er mail is. Vanuit verschillende lokaties werkmail checken,... he heerlijk.
Ik vraag me af hoe die bekentenis is afgelegdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:47 schreef gijsje79 het volgende:
[Upd] 'Joran bekent moord op Flores'
Fucked.
Vind het toch vreemd.. er zouden bloedsporen zijn op het tapijt van voetstappen, bloed in de badkamer, bloed op het shirt van Joran.quote:
Zou kunnen,... geen idee. Boeit me ook niet. Jongen hoort achter tralies Gijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd.. er zouden bloedsporen zijn op het tapijt van voetstappen, bloed in de badkamer, bloed op het shirt van Joran.
Maar ze is omgebracht door een gebroken nek en als ik de video bekijk (link op geenstijl) zie ik haar gewoon dood op de grond liggen zonder bloed.
Het is een setup.
Ze was toch vermoord met een tennisracket?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het toch vreemd.. er zouden bloedsporen zijn op het tapijt van voetstappen, bloed in de badkamer, bloed op het shirt van Joran.
Maar ze is omgebracht door een gebroken nek en als ik de video bekijk (link op geenstijl) zie ik haar gewoon dood op de grond liggen zonder bloed.
Het is een setup.
Begin nou nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Videocalls wifi only?
Sorry...![]()
Alleen in 2010. Het vraagt nogal wat van de infrastructuur. En daar kan Apple niks aan veranderen. Liever een stabiele videocall optie via wi-fi dan een happerende via 3G.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Videocalls wifi only?
Sorry...![]()
Maar videobellen bestaat al in 10000000 andere telefoons. Maar Ker heeft gelijk! Ik hou er over op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen in 2010. Het vraagt nogal wat van de infrastructuur. En daar kan Apple niks aan veranderen. Liever een stabiele videocall optie via wi-fi dan een happerende via 3G.
Klopt. Maar ik heb het nog nooit gebruikt. Teveel gedoe met slechte of wegvallende verbinding en het beeld is meestal superblokkerig. Dit is echt in HD. Daarnaast vind ik het wel cool dat er 2 camera's zijn. Kun je mensen dus ook makkelijk iets laten zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar videobellen bestaat al in 10000000 andere telefoons. Maar Ker heeft gelijk! Ik hou er over op.
Wat is er mis met de PSP? Hij is niet groot ofzo, heeft een heerlijk scherm en zo te zien zie je MGS wel zitten. Ik heb afgelopen weekend mijn PSP meegenomen en was erg blij daarmee. Het is een machtig mooie handheld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)-peace-walker-review
8/10
*twijfelt*
Lijkt me cool voor op vakantie. Maar ik heb weinig zin om mijn PSP mee te slepen.
Ik koop geen psp games meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis met de PSP? Hij is niet groot ofzo, heeft een heerlijk scherm en zo te zien zie je MGS wel zitten. Ik heb afgelopen weekend mijn PSP meegenomen en was erg blij daarmee. Het is een machtig mooie handheld!
Mijn laatste PSP games zijn FFVII en FFIX. Daarvoor Crisis Core en GoW. De PSP schittert niet veel, maar als hij schittert is het fantastisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik koop geen psp games meer
Me laatste aankopen zijn Crisis Core en FF:TacticsGoede spellen maar mijn dagelijkse reistijd is maar 5 minuten
Is daar geen app voor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)-peace-walker-review
8/10
*twijfelt*
Lijkt me cool voor op vakantie. Maar ik heb weinig zin om mijn PSP mee te slepen.
Hij neemt veel ruimte in beslag en de batterij is snel leeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er mis met de PSP? Hij is niet groot ofzo, heeft een heerlijk scherm en zo te zien zie je MGS wel zitten. Ik heb afgelopen weekend mijn PSP meegenomen en was erg blij daarmee. Het is een machtig mooie handheld!
Ik heb anders aardig in de jungle lopen spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij neemt veel ruimte in beslag en de batterij is snel leeg.
Ongeschikt om op backpack vakantie mee te nemen dus.
Persona 3 heb ik als het goed is ook voor mijn vakantie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb anders aardig in de jungle lopen spelen… FF Tactics
Zo'n oude.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Teveel ruimte? Wat voor PSP heb jij?
Die is meer ballad toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:03 schreef Wessiej het volgende:
Gijssssssssss,
nieuwe album Eminem, recovery, is gelekt. Ik zit nu te luisteren, heeeeeeerlijk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef Chocobo het volgende:
,..................................
[ afbeelding ]
Hij is er ook in het wit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Ding is zooooo klaar. Ben echt helemaal verliefd!
Eerst deel 3 spelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, zorg jij er weer voor dat in europa het enigste exemplaar wordt verkocht?
http://www.insidegamer.nl/playstation3/yakuza4/screenshots
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, zorg jij er weer voor dat in europa het enigste exemplaar wordt verkocht?
http://www.insidegamer.nl/playstation3/yakuza4/screenshots
Tis een fucking telefoon Gijsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Ding is zooooo klaar. Ben echt helemaal verliefd!
Ben nog wel blij hoor met me 3Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een fucking telefoon Gijs
Maar ik schrik ook een beetje van de opmerkingen hier.. hebben ze een iphone in bezit balen ze er van dat ze nog tot 2011 moeten tot een nieuwe.
Damm, waar houdt het op dan, wanneer ben je tevreden? Helemaal de prooi van de bedrijven, helemaal de prototype consument uit hangen, vandaag tevreden morgen ontevreden want nieuw model.
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, gras is altijd groenerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik schrik ook een beetje van de opmerkingen hier.. hebben ze een iphone in bezit balen ze er van dat ze nog tot 2011 moeten tot een nieuwe.
Damm, waar houdt het op dan, wanneer ben je tevreden? Helemaal de prooi van de bedrijven, helemaal de prototype consument uit hangen, vandaag tevreden morgen ontevreden want nieuw model.
Ik zie het niet als alleen een telefoon. Geen ene smartphone is alleen maar een telefoon tegenwoordig. Kijk voor mijn werk is het ideaal,... tevens heerlijk privé. Echt een alles in 1 oplossing voor me. Ben er best wel hyped voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Bastard het volgende:
Als jullie maar bewust zijn
Maar sluipt er in hoor, stond ook rond te kijken voor een tv... en dan ho eens even, deze staat er net 3 jaar ofzo vroeger deed je ook 10 jaar met zon ding
Geef ik je helemaal gelijk in!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaar
Wil ik volgend jaar doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaar
Als ze er dan nog maar zijn... als je dan weer te lang wacht zijn de HD's weer weg..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil ik volgend jaar doenGeen 3D maar een dikke 120cm bravia full HD voor klein prijsje
Exact,.... prijzen dalen als een gek nu voor full HD. Komt door LED. Maar LED blijft nog een redelijk nieuwe LCD techniek. Daar moet echt nog op doorontwikkeld worden. 3D TV is echt een hype,... dat waait over.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in!!
Nu ook met dat WK.. koop een LED koop een 3D.. wtf is er mis met 'gewoon' HD dan?Ik zou ook nu HD kopen, juist omdat de prijzen nu normaal zijn geworden door de komst van nieuwe type.
BR word nu ook leuk om eens te kopen.
Never dat ik met een bril ga zitten.. hoe mooi het ook is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Exact,.... prijzen dalen als een gek nu voor full HD. Komt door LED. Maar LED blijft nog een redelijk nieuwe LCD techniek. Daar moet echt nog op doorontwikkeld worden. 3D TV is echt een hype,... dat waait over.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DSquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Never dat ik met een bril ga zitten.. hoe mooi het ook is.
Maar wacht maar, volgend jaar kan het ook zonder brilletje!
Gijsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DS
Ding is helemaal klaar. Af. Zet een nieuwe standaard neer op het gebied van handheld gaming. 3D zonder bril.quote:
Ieder zijn ding zeg ik dan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ding is helemaal klaar. Af. Zet een nieuwe standaard neer op het gebied van handheld gaming. 3D zonder bril.
Hou maar op, werkt niet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ding is helemaal klaar. Af. Zet een nieuwe standaard neer op het gebied van handheld gaming. 3D zonder bril.
Voor 2012 zijn er zeker twee 3DS units in huize Chocoboquote:
Goed gekozen vakantie dit jaar dan!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
Als het werkt en er komt een Advance Wars 3d, dan pijp ik Miyamoto.
Ik WIL niet eens dat jij een 3DS koopt.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
Als het werkt en er komt een Advance Wars 3d, dan pijp ik Miyamoto.
Ben ook geen handheld gamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik WIL niet eens dat jij een 3DS koopt.
Samsungquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes zweren bij Panasonic Plasma Gijs.
Ik was vorige week bij de MediaMarkt en ik blijf voorkeur houden voor (een Samsung) LED/LCD. Die kleuren komen zoveel beter over dan het donkere van een Plasma. Ik weet dat de algemene tendens tegenwoordig naar Plasma neigt, bijv hier bij de Gijsjes of in reviews, maar als ik zélf kijk? LED/LCD. Niet eens een twijfel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb eigenlijk wel wat geld nu voor een tv
lijstje
Ik neig naar een bravia vanwege de naam… maar heb eigenlijk geen idee
Vriend van me heeft een Samsung LED, ook onzettend mooi… alleen die artefactsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij de MediaMarkt en ik blijf voorkeur houden voor (een Samsung) LED/LCD. Die kleuren komen zoveel beter over dan het donkere van een Plasma. Ik weet dat de algemene tendens tegenwoordig naar Plasma neigt, bijv hier bij de Gijsjes of in reviews, maar als ik zélf kijk? LED/LCD. Niet eens een twijfel.
Into The Wild nou al gezien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
Maandag/dinsdag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer zijn de E3 persconferenties eigenlijk?
Alleen Kep en ik geloof ik. Maar dit klopt ja,....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
Maandag 19u: MSquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer zijn de E3 persconferenties eigenlijk?
Ga ze allemaal kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maandag 19u: MS
Dinsdag 18u: Nintendo
Dinsdag 20:30u: Sony
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ga ze allemaal kijken![]()
Blijft leuk! (behalve cijfertjes geneuk…)
Ik ook als ik er nu geld voor had.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen Kep en ik geloof ik. Maar dit klopt ja,....
Prijs?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen Kep en ik geloof ik. Maar dit klopt ja,....
Kak! Dinsdag training. Alhoewel, misschien kan ik woensdag gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maandag 19u: MS
Dinsdag 18u: Nintendo
Dinsdag 20:30u: Sony
Er is echt niks beters op dat gebied Gijs. Zwart niveau en grey scale van LCD TV's verbleekt bij een goede Panasonic plasma uit de G of S serie.quote:
Sony kondigt al hun games nu aan, gaat volgens mij alleen over Movequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kak! Dinsdag training. Alhoewel, misschien kan ik woensdag gaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kak! Dinsdag training. Alhoewel, misschien kan ik woensdag gaan.
Ik mag het goddamn hopen van niet!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sony kondigt al hun games nu aan, gaat volgens mij alleen over Move
G20 uit de NeoPDP serie van Panasonic plasma,.... episch TV's. Reviews zijn lovend. Advies prijs 1049,- geloof ik,... vast goedkoper te krijgen.quote:
NintendoFAILquote:
NLFAIL die dag ervoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
NintendoFAIL
SonyFAIL
MotorFAIL
Wat een dag!
Ah,... ik snap hem alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
NintendoFAIL
SonyFAIL
MotorFAIL
Wat een dag!
Klinkt goed! Hou het in me achterhoofd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
G20 uit de NeoPDP serie van Panasonic plasma,.... episch TV's. Reviews zijn lovend. Advies prijs 1049,- geloof ik,... vast goedkoper te krijgen.
http://panasonic.nl/html/(...)ew/175569/index.html
Shut it!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
NintendoFAIL
SonyFAIL
MotorFAIL
Wat een dag!
Dat zou een fail zijn overigens. Ik verwacht echt bar weinig van deze E3. Ook niet zo hyped. Ga wel kijken,... lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sony kondigt al hun games nu aan, gaat volgens mij alleen over Move
Nee dat doe je niet, maar graag gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hou het in me achterhoofd!
Beetje meer vertrouwen in mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, maar graag gedaan
Nintendo: misschien inderdaad een Zelda… worden de fans er al een beetje moe van? Rest fail.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou een fail zijn overigens. Ik verwacht echt bar weinig van deze E3. Ook niet zo hyped. Ga wel kijken,... lijkt me leuk.
Microsoft: Gears of War 3, Fable 3 en Halo Reach? Kennen we allemaal al. Megaton? Geen idee. Misschien meer van dat beweegspul. Natal ofzo.
Sony,... tja,... ICO3 of hoe dat ook heet. En na move was dat het wel weer
Nintendo,... nieuwe Zelda hoop ik,.... maar ik verwacht ook hier een failDat handheld gebeuren boeit me niet zo.
Wii HD,... megaton,... klaar! Maar dat zie ik niet gebeuren! Ik verwacht eigenlijk helemaal geen megaton dit jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nintendo: misschien inderdaad een Zelda… worden de fans er al een beetje moe van? Rest fail.
MS: Geen idee
Sony: KZ3, ICO3,… en op de een of andere manier heb ik het voorgevoel dat er iets speciaals van SE gaat komen![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wii HD,... megaton,... klaar! Maar dat zie ik niet gebeuren! Ik verwacht eigenlijk helemaal geen megaton dit jaar
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:44 schreef Wessiej het volgende:
Cho je faalt nu wel heel erg hard. E3 gaat om de nieuwe aankondigingen, en dan ga je zeggen wat nu komt ,dit wordt een grote fail.
SjoFAIL.
Sorry ik snap je gewoon nietquote:
Je stapt erin met een instelling van, dit wordt meh, en dit ook. Krijgen we alleen deze games bij MS, Sony enz. meh meh meh. Terwijl je weet dat er Megatons komen en dat je 14 juli staat te ,....'en.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sorry ik snap je gewoon nietHet is mijn verwachting van de E3,... wat is daar zo vreemd aan!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je stapt erin met een instelling van, dit wordt meh, en dit ook. Krijgen we alleen deze games bij MS, Sony enz. meh meh meh. Terwijl je weet dat er Megatons komen en dat je 14 juli staat te ,....'en.
Wat was jouw instelling toen de examinator zei naar links? Lekker opstandig naar rechts?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja Sjo! Je instelling kaksakking kakkant!
Your presence here has become absolete.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat was jouw instelling toen de examinator zei naar links? Lekker opstandig naar rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |