Hij is er ook in het wit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Ding is zooooo klaar. Ben echt helemaal verliefd!
Eerst deel 3 spelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, zorg jij er weer voor dat in europa het enigste exemplaar wordt verkocht?
http://www.insidegamer.nl/playstation3/yakuza4/screenshots
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, zorg jij er weer voor dat in europa het enigste exemplaar wordt verkocht?
http://www.insidegamer.nl/playstation3/yakuza4/screenshots
Tis een fucking telefoon Gijsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Ding is zooooo klaar. Ben echt helemaal verliefd!
Ben nog wel blij hoor met me 3Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een fucking telefoon Gijs
Maar ik schrik ook een beetje van de opmerkingen hier.. hebben ze een iphone in bezit balen ze er van dat ze nog tot 2011 moeten tot een nieuwe.
Damm, waar houdt het op dan, wanneer ben je tevreden? Helemaal de prooi van de bedrijven, helemaal de prototype consument uit hangen, vandaag tevreden morgen ontevreden want nieuw model.
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, gras is altijd groenerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ik schrik ook een beetje van de opmerkingen hier.. hebben ze een iphone in bezit balen ze er van dat ze nog tot 2011 moeten tot een nieuwe.
Damm, waar houdt het op dan, wanneer ben je tevreden? Helemaal de prooi van de bedrijven, helemaal de prototype consument uit hangen, vandaag tevreden morgen ontevreden want nieuw model.
Ik zie het niet als alleen een telefoon. Geen ene smartphone is alleen maar een telefoon tegenwoordig. Kijk voor mijn werk is het ideaal,... tevens heerlijk privé. Echt een alles in 1 oplossing voor me. Ben er best wel hyped voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Bastard het volgende:
Als jullie maar bewust zijn
Maar sluipt er in hoor, stond ook rond te kijken voor een tv... en dan ho eens even, deze staat er net 3 jaar ofzo vroeger deed je ook 10 jaar met zon ding
Geef ik je helemaal gelijk in!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaar
Wil ik volgend jaar doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... wil dit jaar ook een nieuwe. Die van mij heb ik nu al 6 jaar. Express geen HD ready gekocht toen. Zonde van het geld en HD wordt niet eens gebruikt. Echter,... nu is het wel tijd voor HD. Terwijl de WK stenen momenteel veel geld uitgeven voor relatief nieuwe LED en zogenaamde 3D schermen maak ik gebruik van de full HD prijs daling dit jaar
Als ze er dan nog maar zijn... als je dan weer te lang wacht zijn de HD's weer weg..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wil ik volgend jaar doenGeen 3D maar een dikke 120cm bravia full HD voor klein prijsje
Exact,.... prijzen dalen als een gek nu voor full HD. Komt door LED. Maar LED blijft nog een redelijk nieuwe LCD techniek. Daar moet echt nog op doorontwikkeld worden. 3D TV is echt een hype,... dat waait over.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in!!
Nu ook met dat WK.. koop een LED koop een 3D.. wtf is er mis met 'gewoon' HD dan?Ik zou ook nu HD kopen, juist omdat de prijzen nu normaal zijn geworden door de komst van nieuwe type.
BR word nu ook leuk om eens te kopen.
Never dat ik met een bril ga zitten.. hoe mooi het ook is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Exact,.... prijzen dalen als een gek nu voor full HD. Komt door LED. Maar LED blijft nog een redelijk nieuwe LCD techniek. Daar moet echt nog op doorontwikkeld worden. 3D TV is echt een hype,... dat waait over.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DSquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Never dat ik met een bril ga zitten.. hoe mooi het ook is.
Maar wacht maar, volgend jaar kan het ook zonder brilletje!
Gijsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DS
Ding is helemaal klaar. Af. Zet een nieuwe standaard neer op het gebied van handheld gaming. 3D zonder bril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |