ah een toekomstig modquote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef porsche1 het volgende:
/care. Toch een kut forum. Ze hebben wel fijne mods. Maar de rest is kut.
waarom overtikken als het zo ook prima kanquote:
Dan ga je weg.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef porsche1 het volgende:
/care. Toch een kut forum. Ze hebben wel fijne mods. Maar de rest is kut.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Edit: Wie betaald nu de belasting over de quote?
Samenvatting:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Trollface. het volgende:
'Maar om de belasting te ontlopen, moet die voor minstens 25 procent voorzien zijn van opbouwende suggesties.'
Neger, wat.
quote:
Dus alleen de rijke elite mag klagen volgens hun?quote:
Joepie ik ben bekeurd door een hardwerkende correcte agent die constateerde dat ik op een lege weg 's nachts gevaarlijk met 5 km te hard reed. Hulde voor deze fantastische mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Drinky het volgende:
Klaagtaks![]()
![]()
Wat zijn dan klaagwoorden?
En tevens, die klaagwoorden zullen makkelijk te omzeilen zijn door KLB klaagwoorden te gebruiken
Ja en ik voor 35 te hard, slaat echt nergens op. Zij reden ook 35 te hard verdomme !quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Joepie ik ben bekeurd door een hardwerkende correcte agent die constateerde dat ik op een lege weg 's nachts gevaarlijk met 5 km te hard reed. Hulde voor deze fantastische mensen.
Binnen vóór schijtstorm.quote:
Ja kijk, dan moet je dus gaan betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja en ik voor 35 te hard, slaat echt nergens op. Zij reden ook 35 te hard verdomme !
Nee jij dan met je 5km/h te hard, dat is pas crimineel!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja kijk, dan moet je dus gaan betalen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef DJKoster het volgende:
http://www.volks-krant.nl/wp-content/themes/vk/volks-krant.pdf
Blz. 12.
Epic Fail als TS niet doorheeft dat dit een nepkrant is.
Iedereen, spreek voor je zelfquote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef moonmovies het volgende:
Dat is zeker uit dat verrotte nep Volkskrantje wat iedereen vanochtend in zijn klauwen kreeg op elk CS in Nederland
Dan had niemand het geloofd en waren de eerste 10 posts van "Bron?" roepers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |