Dat sluit niet uit, dat je ook medelijden kunt hebben met Joran.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Medelijden met de slachtoffers lijkt mij heel wat meer op zijn plaats dan voor van der Sloot.
Nou, ik heb het in ieder geval niet. Niet na de afgelopen vijf jaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit, dat je ook medelijden kunt hebben met Joran.
Dan sluit ik dat bij deze uit wat mijn persoon betreft.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit, dat je ook medelijden kunt hebben met Joran.
Gelukkig sluiten deze 2 elkaar niet uit. Ik leef uiteraard het meest mee met familie en vrienden van de slachtoffers. Daarnaast vind ik het ook wel sneu hoe Joran wordt opgevoerd als een trofee en rond wordt geparadeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Medelijden met de slachtoffers lijkt mij heel wat meer op zijn plaats dan voor van der Sloot.
Wel met Michael hea?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het in ieder geval niet. Niet na de afgelopen vijf jaar.
Over 10 jaar zien we joran, als hij nog leeft tenminste, terug in een documentaire dat het niet verstandig is om in peru iemand te vermoorden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gelukkig sluiten deze 2 elkaar niet uit. Ik leef uiteraard het meest mee met familie en vrienden van de slachtoffers. Daarnaast vind ik het ook wel sneu hoe Joran wordt opgevoerd als een trofee en rond wordt geparadeerd.
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Over 10 jaar zien we joran, als hij nog leeft tenminste, terug in een documentaire dat het niet verstandig is om in peru iemand te vermoorden.
huh, hoe kan dat nou, daar is natalee holloway opeens in Peru?!!! dus het is wel een set up?? ;-)quote:
ahhh okquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef peesmaker het volgende:
[..]
ok, omdat je het had over hier dacht ik nederland.
Dat denk ik dus niet. Hij zal wel terechtkomen op een geïsoleerde afdeling van het gevang. En ma zal wel de nodige centen sturen om hem een plek te laten inkopen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Als ie een cel heeft wellicht, maar hij zal eerst slapen op de gang.
Zou je denken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Hij zal wel terechtkomen op een geïsoleerde afdeling van het gevang. En ma zal wel de nodige centen sturen om hem een plek te laten inkopen.
Als je geld hebt kun je een cel huren in een gevang. Ver weg van de andere gevangenen. Je leeft dan wel in een solitaire wereld met bar weinig contact. Je zit dan in een zgn "safe-cell". Althans hier in Brazilië is dat zo en ik denk dat dat in Peru niet anders is. Je kan zelfs pizza bestellen of drank indien je dat wilt. Geld maakt je de man.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Zou je denken.
Dat ie tot zijn proces geïsoleerd zit dat geloof ik wel.
En ma kan wel centen sturen om zijn plek te kopen, maar hoe zeker is hij dan van zijn leven.
Kan jij daar een inschatting van geven. Omdat je daar dan ook in de buurt woont, of althans in soortgelijke gevangenis omstandigheden.
ok,quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je geld hebt kun je een cel huren in een gevang. Ver weg van de andere gevangenen. Je leeft dan wel in een solitaire wereld met bar weinig contact. Je zit dan in een zgn "safe-cell". Althans hier in Brazilië is dat zo en ik denk dat dat in Peru niet anders is. Je kan zelfs pizza bestellen of drank indien je dat wilt. Geld maakt je de man.
Ben je een arme pauper, tja, dan zit je diep in de stront.
Ziet er gezellig uit! Vriendelijke buren ookquote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef pinkplatinum het volgende:
Voor wie een kijkje wil nemen in Jorans nieuwe crib:
http://video.yahoo.com/watch/7601717/20170154
In de brochure zag het er beter uit. Misschien kan Alberto de vakantie nog redden.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef dubidub het volgende:
http://www.flickr.com/photos/marcelo_montecino/4052117/
Dit moet echt zo a-relaxt zijn
Een gevangenis hoort dan ook helemaal niet relaxt te zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef dubidub het volgende:
http://www.flickr.com/photos/marcelo_montecino/4052117/
Dit moet echt zo a-relaxt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |