Hahahahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vanmorgen ging in het huis de tissues eraan. Hoor je weer 1 van beneden schreeuwen of iemand nog tissues heeft
![]()
.
Awuh.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw foto hangt bij mij op het toilet zodat ik altijd kan schijten, of ik nou moet of niet.
Niet supergoed, maar wel leuk en vermakelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is die film leuk? Ik loop ernstig achter met films momenteel.
Nee, maar er zijn al wel 3 mensen die het hele verhaal in z'n geheel gequote hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
heeft iemand dit gelezen? Ik niet *raise your hands if you didn't *
Ja, leuke film.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bescherm je.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Skylark. het volgende:
eh wat gaat mensen hier persoonlijk worden
Bragi, Bp en ik vinden van wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een raar argument.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom koop je dán een mooie telefoon, als 't (in ieder geval in míjn geval) constant in je broek/tas zit en jij/mensen 'm alleen zien als je er wat mee doet.
Ik heb gister From Paris With Love gezien, die was best wel goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet supergoed, maar wel leuk en vermakelijk.
Ik 250 maar ik moet hier nog heel juni mee doorkomen en 9 juli MOET ik 500+ ek hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Skir. 113 euro ofzo denk ik. Komt omdat ik de vakantie betaald heb. Y tu
Hoe moet je met zo weinig geld je chick nou weer blij houdenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Skir. 113 euro ofzo denk ik. Komt omdat ik de vakantie betaald heb. Y tu
WT monster?quote:
Ze hebben hier nog wel banen, achter CS.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik 250 maar ik moet hier nog heel juni mee doorkomen en 9 juli MOET ik 500+ ek hebben.
Kap eens met die coma grappen. NB post al een tijd niet meer.quote:
Ik kan je mijne aanraden, die heeft metalen achterkant en kost simlock-vrij 20 euroquote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
Ik koop trouwens ook altijd een telefoon waar ik zoveel mogelijk mee kan. Tenzij die vroegtijdig kapot gaat dan koop ik een skir ding van 30 euro waar ik mee kan voetballen en shit.
Ik voelde deze zo aankomen he. Als een stoomtrein die op hol geslagen is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kap eens met die coma grappen. NB post al een tijd niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |