Wel design WC papier kopen he.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef reetveter het volgende:
omgomgomgomgomgomg. We zijn fucking vergeten wc-papier te halen
Ik heb je post uitgeprint en het zit nu naast mijn balzak.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik zei iets positiefs over Apple en daar gaat niemand op in.
Ik wel, meestal zelf wel duurder dan 25 euro.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Om je Apple-vergelijking wél kloppend te maken: ik koop geen boxershorts van 25 euro per stuk, nee.
[..]
She's Out Of My League.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Underwear would be fine...if I were wearing any.
Jullie hebben geen scheurkalender of een stapel Donald Duck's van 3 meter op de wc?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef reetveter het volgende:
omgomgomgomgomgomg. We zijn fucking vergeten wc-papier te halen
Ik heb nog steeds een mooie telefoon van de Postbank.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een telefoon van 20 euro en ik leg hem altijd op tafel voor me.
Heb jij hem ook al gezien?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Underwear would be fine...if I were wearing any.
Geile chickquote:
tl;drquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Lamon. het volgende:
Wie een portret van een hele generatie wil schetsen, gebruikt onvermijdelijk een grove penseel. Dat wil niet zeggen dat daar toch niet een herkenbaar beeld uit kan komen, of op z’n minst aanzet kan geven tot discussie.
Dat is wat Jeremy Rifkin probeert met zijn vraag of de ‘Millennial Generation’, zeg maar iedereen die is opgegroeid met internet, ‘vervloekt’ is – Rifkin heeft grote woorden nooit geschuwd. Internet is daarbij de bepalende factor. Rifkin, geboren in 1945, ziet twee grote problemen: narcisme en oppervlakkigheid.
Ondanks alle sociale netwerken bestaat het gevaar, zegt Rifkin, dat mensen erg op zichzelf gericht raken.
The Internet has the power to inflate and amplify each person’s desire for recognition. For the narcissistically predisposed, the opportunity to exhibit themselves is as seductive as is the inclination of the voyeuristic to watch. In a commercial world that increasingly plays off both narcissistic and voyeuristic tendencies, the Internet becomes an unmatched medium to commodify (and then market) every aspect and stage of life.
The rap on today’s Millennial Generation (everyone born after the mid-1970s) is that they are coddled, overexposed and overindulged. They are told they are special and believe that to be the case. Reality TV shows capture the deep yearning among the younger generation to be “discovered” and become famous, hopefully overnight. Even if they are denied a “role” on reality TV, there are countless other more easily accessible media outlets on the Internet, like YouTube, MySpace, Facebook and Flickr. [...] The problem is that if people are led to believe they are special and more important than other people, they become less tolerant of others, less willing to brook criticism, less able to manage failures and less able to express empathy to others.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb je post uitgeprint en het zit nu naast mijn balzak.
Bijna grappig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Serieus mensen, mijn onderbroeken zijn zo duur dat ik laatst bij aankoop een Afrikaans land naar keuze erbij kreeg.
...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Lamon. het volgende:
Wie een portret van een hele generatie wil schetsen, gebruikt onvermijdelijk een grove penseel. Dat wil niet zeggen dat daar toch niet een herkenbaar beeld uit kan komen, of op z’n minst aanzet kan geven tot discussie.
Dat is wat Jeremy Rifkin probeert met zijn vraag of de ‘Millennial Generation’, zeg maar iedereen die is opgegroeid met internet, ‘vervloekt’ is – Rifkin heeft grote woorden nooit geschuwd. Internet is daarbij de bepalende factor. Rifkin, geboren in 1945, ziet twee grote problemen: narcisme en oppervlakkigheid.
Ondanks alle sociale netwerken bestaat het gevaar, zegt Rifkin, dat mensen erg op zichzelf gericht raken.
The Internet has the power to inflate and amplify each person’s desire for recognition. For the narcissistically predisposed, the opportunity to exhibit themselves is as seductive as is the inclination of the voyeuristic to watch. In a commercial world that increasingly plays off both narcissistic and voyeuristic tendencies, the Internet becomes an unmatched medium to commodify (and then market) every aspect and stage of life.
The rap on today’s Millennial Generation (everyone born after the mid-1970s) is that they are coddled, overexposed and overindulged. They are told they are special and believe that to be the case. Reality TV shows capture the deep yearning among the younger generation to be “discovered” and become famous, hopefully overnight. Even if they are denied a “role” on reality TV, there are countless other more easily accessible media outlets on the Internet, like YouTube, MySpace, Facebook and Flickr. [...] The problem is that if people are led to believe they are special and more important than other people, they become less tolerant of others, less willing to brook criticism, less able to manage failures and less able to express empathy to others.
Jazeker. Vannacht in bed.quote:
Je homies die dit soort stierenstront waarderen zijn afwezig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Serieus mensen, mijn onderbroeken zijn zo duur dat ik laatst bij aankoop een Afrikaans land naar keuze erbij kreeg.
Wat dacht je, toen je dit over jezelf las? Confronterend, lijkt me.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Lamon. het volgende:
they become less tolerant of others, less willing to brook criticism, less able to manage failures and less able to express empathy to others.
Jouw foto hangt bij mij op het toilet zodat ik altijd kan schijten, of ik nou moet of niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb je post uitgeprint en het zit nu naast mijn balzak.
Vanmorgen ging in het huis de tissues eraanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie hebben geen scheurkalender of een stapel Donald Duck's van 3 meter op de wc?
Kngrt.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw foto hangt bij mij op het toilet zodat ik altijd kan schijten, of ik nou moet of niet.
heeft iemand dit gelezen? Ik niet *raise your hands if you didn't *quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Lamon. het volgende:
Wie een portret van een hele generatie wil schetsen, gebruikt onvermijdelijk een grove penseel. Dat wil niet zeggen dat daar toch niet een herkenbaar beeld uit kan komen, of op z’n minst aanzet kan geven tot discussie.
Dat is wat Jeremy Rifkin probeert met zijn vraag of de ‘Millennial Generation’, zeg maar iedereen die is opgegroeid met internet, ‘vervloekt’ is – Rifkin heeft grote woorden nooit geschuwd. Internet is daarbij de bepalende factor. Rifkin, geboren in 1945, ziet twee grote problemen: narcisme en oppervlakkigheid.
Ondanks alle sociale netwerken bestaat het gevaar, zegt Rifkin, dat mensen erg op zichzelf gericht raken.
The Internet has the power to inflate and amplify each person’s desire for recognition. For the narcissistically predisposed, the opportunity to exhibit themselves is as seductive as is the inclination of the voyeuristic to watch. In a commercial world that increasingly plays off both narcissistic and voyeuristic tendencies, the Internet becomes an unmatched medium to commodify (and then market) every aspect and stage of life.
The rap on today’s Millennial Generation (everyone born after the mid-1970s) is that they are coddled, overexposed and overindulged. They are told they are special and believe that to be the case. Reality TV shows capture the deep yearning among the younger generation to be “discovered” and become famous, hopefully overnight. Even if they are denied a “role” on reality TV, there are countless other more easily accessible media outlets on the Internet, like YouTube, MySpace, Facebook and Flickr. [...] The problem is that if people are led to believe they are special and more important than other people, they become less tolerant of others, less willing to brook criticism, less able to manage failures and less able to express empathy to others.
HAHA!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vanmorgen ging in het huis de tissues eraan. Hoor je weer 1 van beneden schreeuwen of iemand nog tissues heeft
![]()
.
Is die film leuk? Ik loop ernstig achter met films momenteel.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jazeker. Vannacht in bed.
Ik kijk bijna al mijn films op mijn IPHONE voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |