quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Sethje het volgende:ik baal echt ongelooflijk van 2nd Identity, vorig jaar echt 1 van DE sets van de dag in de blue en nu zo'n rare tijd. Ik vind ook dat het rauwe beukwerk teveel de overhand begint te nemen. Ik houdt ook van melodieuze hardstyle. Nu is het vanaf 12.45 alleen maar rammen in de blue, wel leuk ofzo, maar het is voor mij begonnen met Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder

Ik vind persoonlijk second Identity vrij melodieus, maar goed ik zal doorgaan op je punt.
Je loopt nu tegen het probleem aan waar de mensen van het hardere werk altijd tegenaan liepen, je hoort niet wat je wil horen.
Q-dance schijnt niet in staat te zijn een tent 50/50 in te delen qua muziek en dus voor ieder wat wils aan te bieden. Het is altijd of het een of het ander en daarom ben ik zo blij met de scheiding van de twee "stijlen" dan is er altijd voor ieder wat wils en kan jij gewooon lekker genieten om 16.00 van de meer melodieuze kant van de hardstyle terwijl anderen zich in het zweet staan te werken op het rauwere werk.
quote:
allemaal dat raw hardstyle etc. allemaal leuk hoor, maar alles lijkt nu hetzelfde; digital punk,bfront, thevision,ran-d,slime shore, alpha 2...wat vinden jullie hiervan ?
Ik vind überhaupt dat er maar een paar artiesten meer zijn met een echt unieke eigen stijl, toen hardstyle populairder werd is alles naar mijn mening dichter na elkaar toe geschoven en allemaal in de richting van datgene dat het makkelijkst verkoopt, melodieus en dus toegankelijk. Het slaat altijd door 1 richting op, het schijnt niet mogelijk te zijn dat er gewoon balans is.
Wat jij hebt met dat alles op elkaar gaat lijken qua hardheid heb ik met die melodieën, er komen nu zoveel platen uit met melodieen die slaan als een tang op een varken dat het voor mij 1 grote meuk is geworden waar je de paar juweeltjes uit moet vissen.
Ik persoonlijk zou zelf graag ook meer oudere platen horen, bijv: lockdown maar ook ander 2006-2007 werk, maar dat schijnt tegenwoordig allemaal moeilijk te zijn. Het moet allemaal maar nieuw-nieuwer-nieuwst zijn, en dat gaat in mijn ogen ten koste van de variatie.
quote:
Lockdown etc. en die sound lijkt op de achtergrond te geraken. Iedereen wil alleen maar harder en harder

Jij hebt dese frustraties nu met Raw hardstyle, maar bijvoorbeeld early hardstyle liefhebbers lopen al jaren met een gelijke frustratie rond. Deze werd (bijv op GHF) flink geëtaleerd, maar die mensen van daar werden hier toen nog zo'n beetje afgeschreven als ketters en zeikerds. Miss dat er nu wat meer begrip komt voor hun standpunten.
Daarom nogmaals: Hoera voor de verschillende tenten