G-town madness & the viper - Here it comesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:35 schreef zoekjewat het volgende:
Eeh iedereen!!
Ik kwam een nummer tegen van 2 jaar terug
namelijk 'here it comes' en dan remix van D-block
in het midden tijdens de break heb je dan een soort vocal, maar het klinkt erg bekent (niet de vocal van DMX maar een beetje een raar gezongen nummer net een koor. )
weet iemand waar dat van is ?
haha ja dat snap ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
G-town madness & the viper - Here it comes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Doe ns youtube linken en timen? @??min..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
haha ja dat snap ikmaar de vocal klinkt alsof het van een film is ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe ns youtube linken en timen? @??min..
sog..slaapontwijkend gedrag..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:29 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Rond 1:58 zo een beetje rare vocal. Ik wil hem gebruiken om hem onder een ander filmpje te zetten
haha ik weet hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
sog..slaapontwijkend gedrag..
maar goed..het stukje dat je bedoelt is van de componist Mykola Dmytrovych Leontovych.
komt uit 'carol of the bells'
zie hier een uitvoering:
zie hier een iets andere uitvoering (vanaf 35 sec):
zie hier nog een iets andere uitvoering:
en hier weer een iets andere uitvoering:
en als laatste, toegepast in een film..home alone
truste heren
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef ElDani het volgende:
Scantraxx Recordz and Brennan Heart are proud to present Midifilez (Dj Tools Only), a unique CD containing never released tracks and Dj tools for every serious Hardstyle addict! No one has ever owned these and now all released together on one CD: Brennan Heart presentz Midifilez (DJ Tools Only)
Never before has this concept of private DJ Tools been released as a single collection. These DJ Tools you normally hear only at events like Defqon.1, Qlimax, Bassleader or Reverze for example. Tracks that have never been released, up until now! This CD is therefore an absolute must have for your collection! 22 unique tracks on one CD, what more do you want?
Brennan Heart is the leading man behind the successful and ever popular Hardstyle label 'Midify'. Since 2002 he has been at the forefront of the Hardstyle scene and can write countless anthems to his credit. His productions are bold, unique, raw and melodic but also at their core they are recognizable as the work of Brennan Heart. Because of his unique approach and constant popularity, he has travelled all over the world, leaving each and every Hardstyle fanatic immediately familiar with the sound of Brennan Heart.
Release date: July 2010
Tracklist:
01. Blademasterz - In The End
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart - This Is Not...
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart - One-Master-Blade
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque - Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart - Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)
Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
spannend..welke versie van this is not zou ie er op gezet hebben
Dat is inderdaad wel veel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:30 schreef BerryBoterham het volgende:
Vind 140 eu persoonlijk wel veel voor een kaartje.
Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
[..]
Pff, wat een ruk CD zeg. Alle nummers waarvan ik denk, DUDE WAAROM!? samen op 1 cd?
Waarom zou je trouwen uberhaupt een cd uitbrengen met alleen DJ tools? Beeeeetje jammer!
Overigens wat DefQon nieuws van deze zijde. Voor de mensen die me afgelopen jaren op DefQon voorbij hebben zien lopen/strompelen/kruipen met een 'kleine' kater. Dit jaar zal waarschijnlijk mijn eerste echte volledig nuchtere DefQon zijn.. (Het voelt een beetje als ik weer voor de eerste keer naar Black ga, hoe zou het zijn hoe zou het zijn....!!)..
Tot zover het einde van deze mededeling. Deze jongen gaat proberen nuchter te worden gedurende de werkdag..
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat je gewoon weer een keer een feest helemaal nuchter mee wilt maken?
Ah okequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.
Heb nog nooit een feest meegemaakt waar ik compleet zat of dergelijke was, Vind ik persoonlijk erg jammer van mijn kaartje, En zoals een wijs iemand als eens heeft gezegd; "je hebt tientallen eurotjes neergelegd voor een kaartje, ga dan LOSSSS!'. Persoonlijk heb ik niets meer nodig dan een beetje sfeer en een pompende set speakers om lekker los te gaan!
*Moet wel eerlijk toegeven dat het zonder alchohol soms net wat langer duurt voordat ik in de stemming raakt, maar zonder alchohol trek ik het toch wat langer
Ik ben ook meerendeel van de feesten gewoon nuchter. Het bier is over het algemeen redelijk smerig (afgelopen IQ!) of tegen de tijd dat ik mijn volgende biertje krijg, is de vorige allang uitgewerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ga elk feest nuchter. Drink wel bier binnen (mits lekker bier).
Bevalt me prima.
Men leert van zijn foutenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef CrustyClown het volgende:
Ik denk dat Bartman de eerste keer DefQon ook niet zal vergeten, ik had me beetje verslapen. En op het moment dat we bij Almere hadden afgesproken (want hij had mijn kaartje) moest ik in Utrecht nog naar het station toe,... (Sindsdien kreeg ik altijd mijn kaartje ver van te voren.. HEEEL VREEMD)
Gisteren wat later gemaakt, vandaag is documentatie dagje. Dus ik heb naast collega's irriteren ook tijd om jullie te irriteren !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Men leert van zijn fouten
En WTF at je spamsessie ineensniet druk op de zaak?
Dit dus.. Bob eigenlijk altijd, omdat ik toch 'nuchter' blijf, en dan over de loop vh feest enkele biertjes..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ga elk feest nuchter. Drink wel bier binnen (mits lekker bier).
Bevalt me prima.
eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is het niet echt hoor, normaal was ik altijd wel redelijk helder op DefQon. Maar ik heb vanavond een BBQ en moet zelf rijden, dus bieren zit er deze keer niet in.
QFT!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven ouwe..ik ken je langer dan vandaag
Hier nog zo 1! Voor de portomonee helaas minder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef Sethje het volgende:
Ik zuip mn eigen helemaal klem meestal...ok mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |