Goede omschrijvingquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er echt van snotteren doe ik niet, de neusholten raken ineens leeg alsof alle slijm in één klap oplost.
Schit-te-rend!quote:
Leuke woordspelingquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Gher is een beetje halfVOL. En dus ook halfLEEG.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor in een gesticht
Maar wel een prachtig gedicht !
Laat die gast nou maar gewoon goed herstellen in plaats van half pauper op het veld staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - 'Mogelijk is Arjen Robben al op tijd fit om het eerste duel van Oranje op het WK in Zuid-Afrika mee te kunnen spelen', dat liet Dick van Toorn doorschemeren in KRO's radioprogramma Tijd voor Twee.
Ik heb er zin inquote:Op maandag 7 juni 2010 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na 't 18u journaal eenvandaag debat vanuit de erasmus uni.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds Chaucer is de Engelse dichtkunst alleen maar downhill gegaan!
Allemaal voetbalvrouwen, misschien?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:07 schreef Jian het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen viert vrijgezellenfeest
"Yo zou maar liefst met een hele bus vol vriendinnen vanaf haar huis zijn vertrokken, meldt AT5"
hoeveel zou ze die betaald hebben dan ?
Dat zou kunnen, die zijn bijna allemaal te koop ten slottequote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allemaal voetbalvrouwen, misschien?
Tja.quote:
Ik ook, macaroni, dat kan prima samenquote:
Check .quote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Ian!!!!! wat doe jij me aan, ( heb je een vertaling)
Je snapt natuurlijk wel dat de liefde nu over is hequote:
hahha ljkt wel of ik dat gedicht in elkaar geflanst heb, ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat de liefde nu over is he, ik stap over op Pietje
Pietje dank je wel
Ik ben allang blij als ik de tijd heb om te stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja.
Als je maar wel tijd vrij maakt voor de uitslagenavond. Chips erbij en Cola, kinderen in bed.
Wat? Waarom!?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik mis Pechtold nu al, redelijk bizar dat hij buitengesloten is.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
die is van voor William Shakespeare ....
"grootste 6"quote:
Jij ziet er maar 3?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er de helft maar van mee krijg
k vind hem wel aandoenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Meen je nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.![]()
Doe mij maar een goed debat
Ook goed, alles is beter dan zo'n wanvertoning op TVquote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!Letterlijk en figuurlijk!
quote:
Net zo´n Marokkaan die zich bij voorbaat al gediscrimineerd voeltquote:
Ik word wel doodmoe van dat theedrink clichéquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Disana het volgende:
Wilders jankerd.
Je begrijpt het niet, Disana. We moeten alle Moslims vermoorden, ze zijn allemaal levensgevaarlijk! Dus, doe je plicht en vermoord je buurman want hij zou Wilders ook vermoorden als hij kon.quote:
Jij inmiddels ookquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cohen is ook een soort van langspeelplaat hoor, net als al die anderen
Die we de laatste week al tig keer op radio en tv gehoord hebben.quote:
Allemaal dus. Want ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo´n Marokkaan die zich bij voorbaat al gediscrimineerd voelt
Oww. Weet je wat jij moet doen... Jij moet mee gaan posten in al die Israël-topics in NWS. Je zou een goeie zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, Disana. We moeten alle Moslims vermoorden, ze zijn allemaal levensgevaarlijk! Dus, doe je plicht en vermoord je buurman want hij zou Wilders ook vermoorden als hij kon.
Waarom eigenlijk??quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft z'n lippie opgetrokken tegen de Volkskrant, dus tegen de PvdA, dus tegen de Publieke Omroepquote:
Tja, dat krijg je met bezuinigen op de bijstand.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu gaan alle Marokkanen de criminaliteit in?
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, 't is een soort van "lagerhuis" voor mavo-klantjes.
Autogeen of electrisch??quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even zakelijk, is hier iemand die kan lassen?
Dat is een optiequote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.
Nee, het schijnt al een jarenlange trend te zijn dat alle Marokkanen de criminaliteit ingaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met bezuinigen op de bijstand.
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?quote:
Zo eentje als hier: http://tuin-terras.marktp(...)inhaard-te-koop.htmlquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gelul over maatregelen, alsof die niet al lang genomen zijn en zo niet, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar niet genomen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.
Heb zelf geen gear. Maar zal aan het eind van de week eens rondkijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?
Duplex en aluminiumquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gelul over maatregelen, alsof die niet al lang genomen zijn en zo niet, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar niet genomen![]()
We kunnen ook een deal maken Coos. Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval, jij mij een kachel. Maak je twee kacheltjes, heb je er zelf ook wat aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb zelf geen gear. Maar zal aan het eind van de week eens rondkijken.
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo eentje als hier: http://tuin-terras.marktp(...)inhaard-te-koop.html
Die pipo reageert alleen nergens op
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ik denk dat ik er inmiddels wel uit ben wie mijn stem zal krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ok, maar ik heb deze zien branden en de hitte brult eruit. Bovendien vind ik hem erg grappigquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??quote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval
Nog even langer al dat gelul en ik doe zelfs dat niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??
+1quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even langer al dat gelul en ik doe zelfs dat niet meer.
Nee joh, er zit in Naarden een fabriekje dat meubels maakt van steigerplanken. Het afval mag je daar ophalen voor nop.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??
Voor het geval hij nog een keer lief naar je moet kijken: vanavond mag hij nog even lobbyen bij de christelijke versie van P&W.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er inmiddels wel uit ben wie mijn stem zal krijgen.
Exact dat. Uiteindelijk gaat straks iedereen de rekening betalen. Twee tientjes meer of twee tientje minder, daar zal het bij het vormen van een coalitie om gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Jian het volgende:
Inhoudelijk stelt het natuurlijk weinig voor, elkaar vliegen afvangen, stemming maken etc., hartstikke vermakelijk hoor dat wel
Dit getuigt van een niveau waar ik mij niet eens aan wil wagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet over mavo-niveau hebben.
Pomp jezelf niet zo op, je snapt het niet eensquote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit getuigt van een niveau waar ik mij niet eens aan wil wagen.
Ah, knevel en. . . Ik weet alleen niet of de tv vanavond beschikbaar is voor mijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het geval hij nog een keer lief naar je moet kijken: vanavond mag hij nog even lobbyen bij de christelijke versie van P&W.
Hoe kan ik mezelf oppompen als je ego al de hele ruimte vult?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pomp jezelf niet zo op, je snapt het niet eens
Hee, ga lekker een potje met je mama sparrenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe kan ik mezelf oppompen als je ego al de hele ruimte vult?
Nee, dat durf ik niet, want zij kan wel beargumenteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ga lekker een potje met je mama sparren![]()
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet, want zij kan wel beargumenteren.
Dat hoor ik doorgaans na de seks!quote:
wat ga je koken?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Coos het volgende:
O dus je kan op internet nog verder naar dit "debat" kijken.![]()
Ik gaat maar effe lekker kokkerellen.
Rib eye met roerbakgroenten en een tomaten saladequote:
Een 10 nog wel zo zo dat is niet mis! En dat is met name relevant in een debat dat in het Nederlands gevoerd werd? Die logica gaat mij inderdaad mijn boerenpet te boven.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoeken![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoeken![]()
dat klinkt erg lekker....en dan danish blue bij de tomaatjes?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Rib eye met roerbakgroenten en een tomaten salade
Je snapte mijn opmerking niet. Ik bedoelde precies het tegenovergestelde van wat jij schijnt te denken. Maar je zoekt het maar uit met je vooroordelen en je querulantie. Ik ga lekker koffie zetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een 10 nog wel zo zo dat is niet mis! En dat is met name relevant in een debat dat in het Nederlands gevoerd werd? Die logica gaat mij inderdaad mijn boerenpet te boven.
bewaar je stem maar voor de volgende keer, mag jij 2 keer stemmen, ik ga een partijtje oprichtenquote:
Nee, ik blief geen kaas wat er vies uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt erg lekker....en dan danish blue bij de tomaatjes?
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik blief geen kaas wat er vies uitziet.Lust ook geen roquefort.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bewaar je stem maar voor de volgende keer, mag jij 2 keer stemmen, ik ga een partijtje oplichten
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SPquote:
Ik ga denk ook die partij stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SP
hahaa vooral dat oplichten he inplaats van oprichtenquote:
M'n gevoel zegt Fleurquote:
Ik heb dan ook niets eens de mavo gedaan! (en het is trouwens querulantisme en iemand is een querulant).quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapte mijn opmerking niet. Ik bedoelde precies het tegenovergestelde van wat jij schijnt te denken. Maar je zoekt het maar uit met je vooroordelen en je querulantie. Ik ga lekker koffie zetten.
Als ik daar aan denk kom ik bij Wilders uitquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SP
En wat zegt je verstand?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt Fleur![]()
[ afbeelding ]
Ma ja of dat nou verstandig is ........
Ik stem normaliter VVD, maar ook daar heb ik op het moment dikke twijfels bij
Vinnik ook goed hoor, doe maar watquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk kom ik bij Wilders uit
Ja, idd belachelijk dat hij er niet bij mocht zijn, alsof de SP zo geweldig lekker gaat in de peilingenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
m'n verstand zegt dat ik er alles aan moet doen om de PvdA van regeren af te houden, en dat is dus toch stemmen op de VVDquote:
Eerst ff de sensatie omtrent Joran volgen op 4 en dan naar DWDDquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd belachelijk dat hij er niet bij mocht zijn, alsof de SP zo geweldig lekker gaat in de peilingen![]()
Maar.... Alexander zit zo wel in DWDD
Ik ook. Normaal gesproken doe ik niet aan voorkeurstemmen maar zit nu te twijfelen tussen Krista van Velzen en mijn vriend Hans van Leeuwen. Krista omdat het een actief en bevlogen activiste is en de confrontatie met het gezag niet uit de weg gaat nationaal en internationaal en Hans omdat het mijn vriend is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Regel 2: Hans Klok en z'n windmachine is de tweedequote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 1: Hans Kazan mag het land niet meer in. God, wat heb ik een hekel aan die man.
Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
daar ga ik op stemmen met een rood potloodje natuurlijk
Dus een mix van PVV en VVD.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n verstand zegt dat ik er alles aan moet doen om de PvdA van regeren af te houden, en dat is dus toch stemmen op de VVD
Krista van Velzenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal gesproken doe ik niet aan voorkeurstemmen maar zit nu te twijfelen tussen Krista van Velzen en mijn vriend Hans van Leeuwen. Krista omdat het een actief en bevlogen activiste is en de confrontatie met het gezag niet uit de weg gaat nationaal en internationaal en Hans omdat het mijn vriend is.
Maar kan er dus nog twee nachtjes over slapen.
Doet me eraan denken, de telefooncel is terug in het straatbeeld he!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 4: sigaretten automaten overal op straat zodat ik nooit meer zonder kom te zitten en elke kroeg al dicht is.
4a: vanaf nu krijg je bij elk pakje sigaretten een aansteker cadeau met daarop een afbeelding van Gert die deze smiley nadoet:
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
daar ga ik op stemmen met een rood potloodje natuurlijk
Oké, Krista valt af.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Krista van Velzenze wil een uitleveringsverdrag met Peru .......
wil ze de redder van Joran in onze geschiedenisboeken worden dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Krista van Velzenze wil een uitleveringsverdrag met Peru .......
Regel 6: Mensen die niet naar Koot en Bie kijken mogen alleen nog maar schoonmaakwerk op toiletten langs de Fransche snelweg doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.
Dat overweeg ik serieusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus een mix van PVV en VVD.
Kwa letter / cijfercombi kom ik dan uit op D66
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Regel 6: Mensen die niet naar Koot en Bie kijken mogen alleen nog maar schoonmaakwerk op toiletten langs de Fransche snelweg doen.
oh ik weet nog wel, mijn ouwe heer vond van kooten en de bie ook niks maar stemmen op de VVD deed die man ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.
Dan hoef ik niet meer te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 5: Chagrijnige mensen die hun ongenoegen op humoristische wijze weten te uitten krijgen een vergoeding die vrolijke mensen moeten betalen.
Ken je knopjesquote:
prik gewoon blind een naam op je stemformulierquote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
hoi, allemaal, tis dt keer moeilijk kiezen met dat stemmen....pfff .
Dan doe je niks!! Is wat voor mijquote:
Ze is daar al wat langer mee bezig, Krista is een groot voorstander van uitleveringsverdragenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil ze de redder van Joran in onze geschiedenisboeken worden dan.
Anniequote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik bedoel dat ik dus niks hoef te doen als plee schoonmaakster , verdomme moet ik alles uitleggenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die wc's altijd vreselijk smerig zijn Muis!
Wat voor machine gebruiken ze daarvoor bij jullie dan en waarom istie zo ingewikkeldquote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik stem meestal CDA en nu twijfel ik tussen CDA en VVD , als ik niet gedwongen wordt om op Wilders te stemmen door t gepeupel hier hahahahah....nee geintje maar ik vind Mark rquote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prik gewoon blind een naam op je stemformuliermaar wat vind je er moeilijk aan Anne, waren de andere keren dan zo gemakelijk??/
jaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dus niks hoef te doen als plee schoonmaakster , verdomme moet ik alles uitleggen
mwah ik pm je wel evenquote:
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stem meestal CDA en nu twijfel ik tussen CDA en VVD , als ik niet gedwongen wordt om op Wilders te stemmen door t gepeupel hier hahahahah....nee geintje maar ik vind Mark r
Rutte wel goed overkomen...
Die had geen tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondmaar als jij op hem wilt stemmen gewoon doen hoor, ik ben voor SP maar of die het gaan redde, denk het niet.
vond agnes kant toch ook wel wat hebben.
quote:
ga lekker een roseetje drinken drama queenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut antwoord Die kus dingen bewaar je maar
quote:
Neuh, maar ze moet wel een goede inborst hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat alles is
dus jij stemt gewoon op de vrouw met de dikste tieten
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga lekker een roseetje drinken drama queen
Ja, ja... je realiseerde je zeker dat Ineke van Gent waarschijnlijk de dikste heeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, maar ze moet wel een goede inborst hebben
Die is wél beschaafdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Emile Roemer heerlijke jetsers
Op mijn stempas staan de cup maten erbijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ja... je realiseerde je zeker dat Ineke van Gent waarschijnlijk de dikste heeft?
Ook het gevoeligheidsgehalte van de linker en rechtertepel?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn stempas staan de cup maten erbij
Kijk, dat is emancipatie waar iedereen wat aan heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn stempas staan de cup maten erbij
Ja links of rechtsquote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook het gevoeligheidsgehalte van de linker en rechtertepel?
Op de knopjes van Fleurquote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is pas echt stemmen, drukken op die knopjes
Potlood hier nog he ? Tja A'Dam Ik ga weer naar school en ga kleuren. TIETEN !!!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is pas echt stemmen, drukken op die knopjes
Oh mèn, dat zou wat zijn, half A'dam drukken op die knopjes. Een soort van TNO Tieten test "Hoe lang blijft het veren"quote:
Pleur Fleur in een scheur.quote:
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks anquote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, Fleur is best lekker, mooi, intelligent, een beetje dominant....... Helgaaaa
LOLquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks an
Ach wat maakt t ook eigenlijk uit ?Stem lekker op wie je wilt, veranderen doet er toch niet veel. Oja Balkenende was hier van de week nog....op de dijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondmaar als jij op hem wilt stemmen gewoon doen hoor, ik ben voor SP maar of die het gaan redde, denk het niet.
vond agnes kant toch ook wel wat hebben.
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femkequote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks an
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femke
Geile stemmers, daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femke
De Sjonniesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile stemmers, daar zitten we op te wachten
Denk je dat je alles heb gehadquote:
ik wou 4 op een rijquote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef Dementor het volgende:
@Gert, voila.. [Upd] Apple komt met nieuwe iPhone
tis echt liefdequote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile stemmers, daar zitten we op te wachten
quote:
Kwam hij doen Anniequote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach wat maakt t ook eigenlijk uit ?Stem lekker op wie je wilt, veranderen doet er toch niet veel. Oja Balkenende was hier van de week nog....op de dijk.
't blijven leuke toestellen, ....... voor thuisgebruik zeg maarquote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef Dementor het volgende:
@Gert, voila.. [Upd] Apple komt met nieuwe iPhone
ik doe even met je meequote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
zo een heel emmertje dus, net op Journaal over Benno L.
hij is geen gevaar straks als hij weer op vrije voeten komt alleen therapie en libido remmende middelen volgens de deskundigen.![]()
![]()
zo er nog maar een paar achteraan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
't blijven leuke toestellen, ....... voor thuisgebruik zeg maar
speltip 1 ?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, heb jij dat? Welgemeend advies: LAAT JE HET HOOFD NIET OP HOL BRENGEN.
Ik ben niet bang om me over te geven aan Fleur, Fleur fluister jouw waarheden maar zachtjes in m'n oorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, heb jij dat? Welgemeend advies: LAAT JE HET HOOFD NIET OP HOL BRENGEN.
Ha dat zou ook nog kunnen, nee hij was op een promotie=tour denk ik, en was hier op uitnodiging van de Fuck-drugscampagne van hier....2 vliegen in een klap...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kwam hij doen Anniekwam hij Lisa ff feliciteren met de komst van de kleine
ja had je ook op het journaal gehoord, ach gut Benno L had ook een klotejeugd en zelf misbruikt als kind, zijn moeder vroeg overleden en meer van dat soort bla bla bla, echt dan gaan me haren recht overend staan als ik weer zoiets hoor, of dat een excuus is om aan kinderen te zitten friemelen, een klotejeugd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik doe even met je mee![]()
straks pakt ie weer zo'n kind
je moet je foto uitprinten en boven je bed hangenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar kun je die libido rijmers eigenlijk krijgen?
De lente wil maar niet uit m'n lichaam
Daar krijg ik geen erectie meer van, van dat gefluister, dat stadium ben ik voorbij. Een beetje duidelijker aanpak is hier wel gewenstquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om me over te geven aan Fleur, Fleur fluister jouw waarheden maar zachtjes in m'n oor
heb je hem een handje geschudquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha dat zou ook nog kunnen, nee hij was op een promotie=tour denk ik, en was hier op uitnodiging van de Fuck-drugscampagne van hier....2 vliegen in een klap...
Nee, zo'n Grieks drama in je nabijheid, dat zet zoden aan de dijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet je foto uitprinten en boven je bed hangen![]()
nah... nee is lullug
maar ze zijn het wel waardquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, zo'n Grieks drama in je nabijheid, dat zet zoden aan de dijk![]()
D'r moet bij die gasten altijd geld bij
goffer de goffer, je zet me op het verkeerde been Teun, denk heb toch echt middelen getypt dus ik weer terug lezen, probeer zo min mogelijk fouten te makenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar kun je die libido rijmers eigenlijk krijgen?
De lente wil maar niet uit m'n lichaam
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen erectie meer van, van dat gefluister, dat stadium ben ik voorbij. Een beetje duidelijker aanpak is hier wel gewenst
Vooruit dan maar, omdat jij 't bentquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ze zijn het wel waard![]()
![]()
![]()
dat dan weer wel
Das onmogenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, je zet me op het verkeerde been Teun, denk heb toch echt middelen getypt dus ik weer terug lezen, probeer zo min mogelijk fouten te makenen ga jij mijn woorden verdraaien
en een tennisbal in zijn waffelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
Ik heb nog liever dat ze mijn waarheden in praktijk brengt. Maar dat zal vast wel teveel gevraagd zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.quote:
Ik weet het ook niet, maar het was iets als BDSMquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
so is dat Heksie,quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullen
Je doet het goed hoor heks. Je bent een veelkleurig mensenkind, ook in tuinhuisjesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
jij gebruikt dezequote:
Vetquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Zo snel word ik toch niet boos gekkiesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gebruikt dezesmiley toch ook wel eens op te pesten ?
effe uitleggen voordat het weer hommelus is
oe... daar heb ik effe op gegoogeld maar daar ga ik hier maar geen ploatje van postenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het was iets als BDSM
Nah, niet met die Fleur hoor, die produceert niet zoveelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
Teveel ge slijm hier
en toen ook niet gezwaaidquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik heb m niet eens gezien....jammer ik vind t een aardige man.
![]()
Ik heb m wel eens in zijn auto met chauffeur gezien op de A2 reed ik naast hem, en toen mijn buuv, die naast me zat, he verrek is dat Balkenende nou? ik kijken en ja hoor .Grappig...
Nee das een medicijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Een joint is geen echte drugs, toch
Wel!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Hangt van de hoeveelheden af. Maar Joran, die lijkt mij pas echt slechtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?
Niet volgens Balkenende, die staat met een biertje in z'n hand in dat T-shirt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... daar heb ik effe op gegoogeld maar daar ga ik hier maar geen ploatje van posten![]()
DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Of de demissionair minister van financiënquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, Televaag overbelast? Zou het die zelfmoordpoging van Joran zijn?
Ik heb niks te hebben, als het me niet bevalt tief ik gewoon opquote:
Preuts teefjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegen![]()
ben gelijk impotent
jij bent ook liefquote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor heks. Je bent een veelkleurig mensenkind, ook in tuinhuisjes
jah... klojo ...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet volgens Balkenende, die staat met een biertje in z'n hand in dat T-shirt.
Echt waarquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, Televaag overbelast? Zou het die zelfmoordpoging van Joran zijn?
Tis meer om de volgende generaties hier te leren dat t enige veilige witte poeder, t waspoeder is waar ze hun kleertjes mee wassen...en dat t niet normaal is dat er meer lijnen gesnoven worden dan dat er waslijnen hangen....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Het lijkt mij in ieder geval wel zonnigquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent ook liefben met tuinhuisje klaar en vandaag begonnen bij een andere vriendin, echt die wijffen van tegenwoordig kunnen nog geen eens een kwast vasthouden ( FANN wel hoor) maar de rest echt, moet nog zeggen hoe ze haar huiskamer gezelliger kan maken,
nou 1 hele muur lekker wit, de ander mooi geel en randje zacht oranje, mooie gele randen om kasten en deuren en de deuren zelf mooi zacht oranje. kleuren had ze zelf uitgekozen, en als zij het mooi vind vind ik alles best.
recalcitrantjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks te hebben, als het me niet bevalt tief ik gewoon op
Als je dat poeder gaat snuiven op 36 graden ga je geheid bellen blazenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis meer om de volgende generaties hier te leren dat t enige veilige witte poeder, t waspoeder is waar ze hun kleertjes mee wassen...en dat t niet normaal is dat er meer lijnen gesnoven worden dan dat er waslijnen hangen....
Als er geen poep en pies aan te pas komt kan ik het wel hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegen![]()
ben gelijk impotent
Dat hebben jullie wijven toch iedere maandquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heeft niks met preuts te maken was gewoon smerig![]()
met bloed enzo
Ordinair gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Disana het volgende:
Soms is het hier best plat.
ik weet zeker dat je hem vies vindtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er geen poep en pies aan te pas komt kan ik het wel hebben
Oud bloed ??? Wat weet jij daar van dan. Zat die tampom er al dagen in ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hebben jullie wijven toch iedere maand
Gatver man, stop daar toch eens mee, da's zo goor hè, die vuige klonten oud bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |