Je snapt natuurlijk wel dat de liefde nu over is hequote:
hahha ljkt wel of ik dat gedicht in elkaar geflanst heb, ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat de liefde nu over is he, ik stap over op Pietje
Pietje dank je wel
Ik ben allang blij als ik de tijd heb om te stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja.
Als je maar wel tijd vrij maakt voor de uitslagenavond. Chips erbij en Cola, kinderen in bed.
Wat? Waarom!?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik mis Pechtold nu al, redelijk bizar dat hij buitengesloten is.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
die is van voor William Shakespeare ....
"grootste 6"quote:
Jij ziet er maar 3?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er de helft maar van mee krijg
k vind hem wel aandoenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Meen je nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.![]()
Doe mij maar een goed debat
Ook goed, alles is beter dan zo'n wanvertoning op TVquote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!Letterlijk en figuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |