quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dames-fobo's. Dan was mijn gok vast goed geweest
Maar als het om mannenfobo's gaat weet ik het ook ja
Iets te stille hint dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus maak je een opmerking die ook niemand begrijpt.
Ik gok: Sarah Jessica Parker.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Poging 2: wie of wat is SJP?
Sarah Jessica Parker. Het zeikwijf met die pukkel op 'r kin uit SatC.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Ik plaats toch een plaatje!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.quote:
Bij Goodbye gleuf ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Luiheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op iddquote:
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Dan heb je mij toch ook gezienquote:
Mij zie je amperquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op idd
't Is maar goed dat het een heel donkere foto is
Erikjequote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die staan er al in voordat ESF begon. Echt al een héle tijd
.
Stoere jongedame.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
Helaas, Vaduz is net weg, had hij ze kunnen meenemenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
quote:
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nergens beweerd dat dat niet zo is.
Oh verrek, daar sta ik ook al kut opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledij. Waar je de sippe tulpen vast hebt.
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staan![]()
Chilllll
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zeg
Nee, daar doe ik liever niet aan. Wen er maar aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Ze is mooi, dan heb je geen hersens nodig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Standaard praktijk in SC's gedomineerd door vrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik liever niet aan. Wen er maar aan
Haha, grapjasquote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is mooi, dan heb je geen hersens nodig.
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Oh GB, over 'wen er maar aan' gesproken... je komt wel met je snavel op de site van TCD he, na de 18e
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!![]()
Of doen ze deze keer zonder flits
Die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ja, wrijf het er maar in
![]()
Hoewel mijn foto van de laatste keer wel meeviel. Vond ik
Zo anders ik welquote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!![]()
Of doen ze deze keer zonder flits
Ik ga even zoeken!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ja, wrijf het er maar in
![]()
Hoewel mijn foto van de laatste keer wel meeviel. Vond ik
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |