quote:
quote:
Okquote:
De laatste paar dagen was ik nogal van de hoi ende doeiquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Ja, moet ik hier zijn?
Ik heb even helemaal de kluts kwijt
Goedzo Greys, wat meer tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was ik nogal van de hoi ende doei
Maar ik heb wel meegegluurd hoor! Zo zag ik dat jij blij was met de regen, ik ook! Hoefde ik tenminste bij truttige balkonbakken met geraaaaaaania niet te gieteren
Bijna goed, ik zou blij zijn geweest met de regen. Alleen die kwam niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb wel meegegluurd hoor! Zo zag ik dat jij blij was met de regen, ik ook! Hoefde ik tenminste bij truttige balkonbakken met geraaaaaaania niet te gieteren
Jaaa. Welkom.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Ja, moet ik hier zijn?
Ik heb even helemaal de kluts kwijt
Hoe is het met je Fish? Doen ze het nog goed?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Thanks!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef sbientje het volgende:
auwauw, hoofdpijn... wat een rotavond, nu al
Mehh. Niet in zak en as gaan zitten he. Anders wordt dat het ook echt!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef sbientje het volgende:
auwauw, hoofdpijn... wat een rotavond, nu al
haha ja halloquote:Op maandag 7 juni 2010 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mehh. Niet in zak en as gaan zitten he. Anders wordt dat het ook echt!
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
Dat was XFA toch ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |