BEFEHL IST BEFEHL!!! En zo is het!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
hij heeft toch gelijk, jij moet tot 17u dus als er om 16.59u iemand belt dan neem je op.
onterechte klacht dus.
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
hij heeft toch gelijk, jij moet tot 17u dus als er om 16.59u iemand belt dan neem je op.
onterechte klacht dus.
Ik moet idd tot 17.00, maar iedereen bij ons weet dat een klant ongeveer 30-45 minuten in beslag neemt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
Ik had meer iets van: "ajoh, loop niet te zeiken, ik moet eerst nog even FOK!ken"quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"
Ik mag jou wel Broes, je lijkt me een aardige kerel.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"
En terecht.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Noin het volgende:
Elke 2 weken gaan ze samen BBQen en zuipen, daar kun je met geen enkel goed argument tussen komen.
Wat zal jij een kutleven hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
Nou, je weet iig wat je aan je collega hebt...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van: "ajoh, loop niet te zeiken, ik moet eerst nog even FOK!ken"
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef zovty het volgende:
Opnemen, net doen of de de ander niet verstaat, ophangen, weggaan.
Dat kun je toch zelf wel bedenken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik mag jou wel Broes, je lijkt me een aardige kerel.
je moest eens wetenquote:
Aan de hoogste boom....quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
beste reactie +99 kudosquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef zovty het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Noin het volgende:
Een aantal collegas van me werken in de avond, horen om 16.30 te beginnen zodat de mensen die overdag hebben gewerkt om 17.00h naar huis kunnen.
Die schrijf ik op idd.quote:
Dat dus, zeker omdat die kerel toch net aan zijn dienst begint en het zelf ook niet op prijs zou stellen als hij over moet werken omdat iemand 1 minuut voor het einde van zijn dienst de telefoon neit over wil nemen. Wat een paardelul.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik werk op tikklok, elke minuut die ik werk krijg ik betaald of vrije uren voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:28 schreef MB23 het volgende:
Dan schrijf je toch gewoon een uur bij. Daarnaast had je moeten zeggen dat hij niet om 17.00, maar om 16.30 hoort te beginnen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:46 schreef Maanvis het volgende:
wat ik frappant vind is dat je dit topique post om 17:20, terwijl je zei dat klanten 30 tot 45 minuten in beslag nemen. Je hebt de klant dus afgeraffeld. FOEI!
Lees de OP nog eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:46 schreef Maanvis het volgende:
wat ik frappant vind is dat je dit topique post om 17:20, terwijl je zei dat klanten 30 tot 45 minuten in beslag nemen. Je hebt de klant dus afgeraffeld. FOEI!
Spreek het maar eens herhaaldelijk op verschillende manieren hardop uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, 'frappant'.
Dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef zovty het volgende:
Ik werk wel een uurtje extra vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:53 schreef JostiFrosti het volgende:
Gewoon stoppen met werken, uitkering aanvragen+alle subsidies trekken die er maar te verkrijgen zijn, weg frustraties en lekker veel vrije tijd over. Laat de uitzuigers in dit land nu maar eens gaan werken, ik heb het opgegeven. Je wordt gewoon keihard uitgelachen als je werkt door dat soort figuren, ik heb het geleerd en het bevalt goed. Houd per maand meer geld over als toen ik elke dag met mijn porem in de file stond om mij weer een dag te irriteren over de uitzuigmentaliteit van de werkgever.
Graag en bedankt namens ons allemaal, werk ze. Ga zo nog even een uurtje mijn bed in, ben best wel moe geworden van het uitslapen vandaag evengoed, daarna nog maar even een terrasje pakken, kijken naar de werkende mensen is echt leuk om te doen.quote:
klopt, ik moet dan altijd aan een opgefrommelde mier denkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, 'frappant'.
Jij hoopt er natuurlijk op dat iemand gaat happenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Graag en bedankt namens ons allemaal, werk ze. Ga zo nog even een uurtje mijn bed in, ben best wel moe geworden van het uitslapen vandaag evengoed, daarna nog maar even een terrasje pakken, kijken naar de werkende mensen is echt leuk om te doen.
Biertje happen ga ik zo, het is er lekker weer voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij hoopt er natuurlijk op dat iemand gaat happen
Klant belde om 16.59.. ben pas om 17.50 uitgelogd, das 51 minuten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:46 schreef Maanvis het volgende:
We hebben een 'avondploeg' die om 16.30 binnen moet zijn voor de overdracht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
Als je zo wil vasthouden aan "om 17u ben ik uitgewerkt" kun je dus vanaf 16u15 geen telefoon meer aannemen, als het 30 tot 45 minuten duurt om een klant af te handelen. Ik neem aan dat dat de bedoeling ook niet is, dus vanaf 16u15 heb je gewoon 'pech' als er nog een klant belt. Such is life.
Laten gaan. Hoppakeequote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
of je gaat lollergroente pwnen bij de loller1000quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die tot 16:59 moeten werken en dan nog de telefoon aannemen.
Of je neemt hem aan en druk de klant 1 minuut later weg....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |