Je pumps.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb zo een etentje dus moest ook netjes
Plus mooie bikini afdruk![]()
[ afbeelding ]
Zou hem wel dichtdoen op een sollicitatie. En hij lijkt een beetje groot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef Rick_dB het volgende:
straks richting sollicitatie in amsterdam centraal!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was voor binnen, ben zo niet buiten geweest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef vault_tec het volgende:
Vind zulke broekjes nogal snel hoerig ogen, helemaal als het buiten niet zo warm is.
promotiewerk om studenten te werven voor bijbaantjes die bij hun studie passenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:23 schreef don-diablo het volgende:
Thnx people
Maarre Rick_dB wat voor een sollicitatie heb je? Bijbaantje neem ik aan? Anders was je vast in pak geweest.
mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb zo een etentje dus moest ook netjes
Plus mooie bikini afdruk![]()
[ afbeelding ]
Je mag wel een keertje bij mij zo binnen rondlopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het was voor binnen, ben zo niet buiten geweest.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je pumps.
Vind dat je er sowieso mooi uitziet.
leuke schoenenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:44 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de duidelijkheid (te smalle spiegel) eentje in emohouding
[ afbeelding ]
-edit-
tering wat een emokapsel op de eerste fotokwam net uit de douche
Als je niet meer naar binnen mag vind je vanzelf wel onderdak met dat broekje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
kan ik zo de deur uit? m'n moeder vindt het een vreselijk ordinair broekje dus ik twijfel een beetje
[ afbeelding ]
Ik zou in dit geval naar mijn moeder luisteren. Leuk om mee naar het strand te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
kan ik zo de deur uit? m'n moeder vindt het een vreselijk ordinair broekje dus ik twijfel een beetje
[ afbeelding ]
dude WTFquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef pinquit het volgende:
niet overal is t nodig om in pak te solliciteren hoorook niet voor 'echte' banen.
beetje eens met je moederquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnebril op en je lijkt op een Amerikaans vriendinnetje van mequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
euh wat? reactie op de verkeerde denk, want 1. ik ben geen dude. en 2. ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dude WTF![]()
Waarvoor heb je gesolliciteerd dan?
Ik had besloten om tot september geen lange broek meer aan te doen maar heb het nu toch maar gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:21 schreef don-diablo het volgende:
Ik zeg ja trouwens, want je hebt mooie benen, dus laat ze zien.
oh ja idd , ik zie hetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
euh wat? reactie op de verkeerde denk, want 1. ik ben geen dude. en 2. ik heb niet gesolliciteerd.
Geen zorgen, ben geen kloon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Mylene het volgende:
Opgeschoond, en voor de twee nieuwe users wordt een klooncheck uitgevoerd.
Kickz, je maakt mijn dag, je bent mij dushi for libbi. NTB alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Geen zorgen, ben geen kloon.
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Met je overhemd zo ben je wel erg Mr. Short legsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Dan nogquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Looool loods 5, wat ben je weer lief![]()
Ja komt door de angle Roooooooookert, ben 1.93 dus short legs is niet echt van toepassing.
Ben zelf 1,91 ik weet inderdaad beter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komt door de hoek zegt die toch, maar nee jij weet het beter.
************quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben zelf 1,91 ik weet inderdaad beter.
quote:
Bijna zelfdequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Sinji het volgende:
Ik ben langer dan hem he? Geen Mr. short legs
shoesssquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je verder wilt bitchen, pm me maar...
ontopic:
[ afbeelding ]
Is sinji niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef P.F het volgende:
@Sinji ik vind die korte broek er niet zo leuk bij..
Milfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |