leuke schoenenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:44 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de duidelijkheid (te smalle spiegel) eentje in emohouding
[ afbeelding ]
-edit-
tering wat een emokapsel op de eerste fotokwam net uit de douche
Als je niet meer naar binnen mag vind je vanzelf wel onderdak met dat broekje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
kan ik zo de deur uit? m'n moeder vindt het een vreselijk ordinair broekje dus ik twijfel een beetje
[ afbeelding ]
Ik zou in dit geval naar mijn moeder luisteren. Leuk om mee naar het strand te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
kan ik zo de deur uit? m'n moeder vindt het een vreselijk ordinair broekje dus ik twijfel een beetje
[ afbeelding ]
dude WTFquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef pinquit het volgende:
niet overal is t nodig om in pak te solliciteren hoorook niet voor 'echte' banen.
beetje eens met je moederquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnebril op en je lijkt op een Amerikaans vriendinnetje van mequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
euh wat? reactie op de verkeerde denk, want 1. ik ben geen dude. en 2. ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dude WTF![]()
Waarvoor heb je gesolliciteerd dan?
Ik had besloten om tot september geen lange broek meer aan te doen maar heb het nu toch maar gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:21 schreef don-diablo het volgende:
Ik zeg ja trouwens, want je hebt mooie benen, dus laat ze zien.
oh ja idd , ik zie hetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
euh wat? reactie op de verkeerde denk, want 1. ik ben geen dude. en 2. ik heb niet gesolliciteerd.
Geen zorgen, ben geen kloon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Mylene het volgende:
Opgeschoond, en voor de twee nieuwe users wordt een klooncheck uitgevoerd.
Kickz, je maakt mijn dag, je bent mij dushi for libbi. NTB alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Geen zorgen, ben geen kloon.
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Met je overhemd zo ben je wel erg Mr. Short legsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Dan nogquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Looool loods 5, wat ben je weer lief![]()
Ja komt door de angle Roooooooookert, ben 1.93 dus short legs is niet echt van toepassing.
Ben zelf 1,91 ik weet inderdaad beter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komt door de hoek zegt die toch, maar nee jij weet het beter.
************quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben zelf 1,91 ik weet inderdaad beter.
quote:
Bijna zelfdequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Vandaagsexy
[ afbeelding ]
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Sinji het volgende:
Ik ben langer dan hem he? Geen Mr. short legs
shoesssquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je verder wilt bitchen, pm me maar...
ontopic:
[ afbeelding ]
Is sinji niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef P.F het volgende:
@Sinji ik vind die korte broek er niet zo leuk bij..
Milfquote:
like deze?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zonnebril op en je lijkt op een Amerikaans vriendinnetje van me
Ja en nee.quote:
links, blauwquote:
Kan echt niet idd :Squote:Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lijkt wel of je erg korte benen hebt zo.
skull shirt, cardigan, skinny jeans en nike sb. hip hoor! helemaal goed!!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:22 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Triumvir Beijing Sb's
Dat vind ik leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wáarom doe je je voeten zo bij elkaar? Wáarom in godsnaam?
Dat is schattig omdat ze dan jong en kwetsbaar overkomt. duh.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wáarom doe je je voeten zo bij elkaar? Wáarom in godsnaam?
Hahahah LOL idd dalijk nemen we ook FUK overquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef Sinji het volgende:
Lol Thijs en Jedi hier ook, wordt een LB invasie
Clean![]()
Ait! Doen ik en me matties ook altijd, een dure kledingzaak ingaan en dan allemaal stoere foto's maken in het pashokje en doen alsof het je eigen kleren zijn. Ik geef je wel 1 tip: probeer de prijskaartjes een beetje te verbergen anders loop je tegen de lamp en verlies je al je respectzzquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om je broek omhoog te trekken zo
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Tassiepassie het volgende:
Leuk VeerElien O.us ook
![]()
[ afbeelding ]
hahaha dem hong kong hypeboyz in the house!iquote:
gast...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef julian6 het volgende:
Ait! Doen ik en me matties ook altijd, een dure kledingzaak ingaan en dan allemaal stoere foto's maken in het pashokje en doen alsof het je eigen kleren zijn. Ik geef je wel 1 tip: probeer de prijskaartjes een beetje te verbergen anders loop je tegen de lamp en verlies je al je respectzz
Zelfs als je het weet blijven ze lelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef Jeltosfive het volgende:
[..]
niemand die weet wat levi fenom is dus logo's no use voor extra probs
True maar jeweetz lekker nonchalant dat logo showen (wat nog steeds op een SS logo lijkt)quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Zelfs als je het weet blijven ze lelijk.
lekkertjequote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap
lol letateslol
loods 5:
[ afbeelding ]
Vans ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk leuk, maar heb je het niet warm met die trui?En zijn dat Vans?
Oh tof.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vans ja!Nee valt opzich wel mee.. het waait echt enorm hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |