JE verhaal klopt van geen kanten trouwens. Ik stel je een simpel vraagje: welke site?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef miss-latina het volgende:
Een paar dagen geleden zat ik op een site waar je grais kon gokken,het enige wat ik hoefde te doen was mijn gegevens en creditcard gegevens invoeren,het was gratis dus,ik zag er geen gevaar in. No problem zal je denken.
Daarna ging ik lekker pokeren,het was gewoon pokeren maar dan zonder geld,enzo. ik was gewoon een beetje aan het oefenen.
maar nu komt het .Vanochtend toen ik op internet mijn banksaldo checkte was er : 79,95 afgeschreven.
Dus nu zit ik waarschijnlijk vast aan een pokerabo.
daar gaat me subsidie.:/
hoe kom ik er van af?
Ga op Tinychat/Omegle/Chatroulete doe je webcam aan en ga in je bh zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef miss-latina het volgende:
is er iemand die normaal ff antwoord weet
want ik ben echt wanhopig
het gaat me niet om het geldquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga op Tinychat/Omegle/Chatroulete doe je webcam aan en ga in je bh zitten.
Vervolgens zeg dat je voor elke donatie van 15 euro of meer je tieten laat zien.
Heb je dat geld zo weer terug verdient wat terug krijg je het toch niet.
Nee eerst tietenpics met "Hoi Fok! Ik wilde pokeren terwijl ik eigenlijk in de keuken hoor te staan" erop graag.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef miss-latina het volgende:
is er iemand die normaal ff antwoord weet
want ik ben echt wanhopig
WELKE SITE???????quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef miss-latina het volgende:
[..]
het gaat me niet om het geld
het gaat me erom dat het afschrijven stopt
dit had ik al uitgelegdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef Deetch het volgende:
kansloze actie. Gratis maar we hebben wel je creditcard gegevens nodig. hoe dom kan je zijn.
SWJ haptquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Het kan helpen als je de betreffende site eens even post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |