vegen i.t.t spetters....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
'dood' bloed zal anders op een kledingstuk komen dan bloed dat eruit spuit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef Jesine het volgende:
[..]
ja, hah ben benieuwd wat die Peter te vertellen heeft, hopelijk heeft ie wat aanvullende nieuwe info en kan ie wat meer vertellen over de bewijslast wat er tegen Joran nu ligt
Misschien wordt hij met z'n 1.95m wel the bomb in die gevangenis. Al die kleine ventjes zijn vast bang van m. Joran wordt Don Castro Castroquote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ze zien er op zich ook nog wel redelijk "vriendelijk" uit vergeleken met Amerikaanse gevangenissen. Daar heb je meestal van die opgepompte buffels rond lopen met tatoeages e.d
Kan. Ik zeg met 'het net sluit zich' ook niet dat hij al veroordeeld is (al had ik het misschien iets duidelijker moeten maken), maar ik bedoel dat het wel van belang kan zijn. Hij zou nu ook aangeklaagd kunnen worden omdat hij de politie niet heeft gebeld bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nou het net sluit zich.. Het zegt vrij weinig.. Hij kan haar net zo goed nog vast hebben gepakt om te kijken of ze nog leefde o.i.d. en bloed op z'n kleding hebben gekregen.
yep ze trots jeweetzquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jorannetje kon het gewoon niet verkroppen dat zij niet voor hem te porren was?
Zou serieus nog wel ergens een motief kunnen zijn. Nieuwe theorie: 't Is een pottenkiller! Wie weet wat die Natalee hem wel niet opgebiecht heeft! Zij was toch erg ongelukkig en weet ik veel wat? Maybe a secret lesbian...
Gewoon niet naar Peru gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja in Nederland zijn er zat zaken geweest waarbij de verkeerde een tijd vast zat toch? Dus dat is niet altijd waar. Ik uit ook geen waarde-oordeel over of het nou beter of slechter is dan waar dan ook. Ik zou het alleen heeeeel klote vinden als het me overkwam.
Ah okequote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Kan. Ik zeg met 'het net sluit zich' ook niet dat hij al veroordeeld is (al had ik het misschien iets duidelijker moeten maken), maar ik bedoel dat het wel van belang kan zijn. Hij zou nu ook aangeklaagd kunnen worden omdat hij de politie niet heeft gebeld bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.
quote:
Als dat waar is, denk ik dat er nog weinig te ontkennen valt.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Die voodoo-actie aan het eind![]()
Maar bebloede kleding... Het net sluit zich.
Joran is zijn leven man. Hij heeft z'n hele "succes" te danken aan die jongen. Emmy en al!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Och, snel van vakantie terug gekomen om over Joran te praten.
Het doet mij aan die gevangenis uit prison break in mexico denkenquote:
Dat is één van de redenen dat ik Peter echt een kwal ben gaan vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Joran is zijn leven man. Hij heeft z'n hele "succes" te danken aan die jongen. Emmy en al!
Ja want boeven zijn belangrijker dan moordenaars.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik Peter echt een kwal ben gaan vinden![]()
Ga boeven vangen, man
Inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het doet mij aan die gevangenis uit prison break in mexico denken
Ze houden het graag spannend daarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef pipilangkousje het volgende:
Stukje van Fox nieuws.
http://www.foxnews.com/wo(...)-police-office-peru/
Joran heeft Zondag met z'n moeder gesproken aan de telefoon
nog opmerkelijk stukje
Peru's chief homicide investigator, Col. Miguel Canlla, would neither confirm nor deny a Sunday report in the Lima newspaper El Comercio that van der Sloot told his Peruvian questioners he was innocent of the Flores killing.
Naar mijn mening is nog helemaal niet BEWEZEN dat Joran Nathalee heeft vermoord. En over juist DIE zaak wond Peter zich zo op.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja want boeven zijn belangrijker dan moordenaars.
Of moordenaars.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is één van de redenen dat ik Peter echt een kwal ben gaan vinden![]()
Ga boeven vangen, man
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
InderdaadZou er hier ook een geheime kamer/gang zijn?
wie heeft er een tattoo over zijn hele bovenlichaamquote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
InderdaadZou er hier ook een geheime kamer/gang zijn?
Veel mensen haten Peter R. De Vries alleen maar omdat hij bij SBS zit en dat zijn programma's dus wat commercieel en sensatiebelust zijn. Maar het is natuurlijk logisch dat er bij de commerciële omroep meer geld is voor die journalistiek. En ik vind het op zich ook wel best kwaliteit hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Naar mijn mening is nog helemaal niet BEWEZEN dat Joran Nathalee heeft vermoord. En over juist DIE zaak wond Peter zich zo op.
Ik ben geen Joran-fan of zo![]()
Maar ook geen Peter-fan
Klopt maar wel 3 verhalen verzinnen over hoe zo'n meisje is omgekomen, wat een held die joran !quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Naar mijn mening is nog helemaal niet BEWEZEN dat Joran Nathalee heeft vermoord. En over juist DIE zaak wond Peter zich zo op.
Ik ben geen Joran-fan of zo![]()
Maar ook geen Peter-fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |