Genant? Het viel echt reuze mee hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
+ spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes
Heeft je zusje er nog wat over gezegd later?quote:
Ik wil het denk ik niet weten. heeft hij Wonderwall met zijn gitaar in gruntstijl gedaan.quote:
Ik vond het ook wel meevallen.. Doodnormale voicemail.quote:
Ze heeft et niet eens afgeluisterd. Ik ben blijkbaar nog geen belminuut waard.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heeft je zusje er nog wat over gezegd later?
Daar heeft ze dan ook wel een puntquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ze heeft et niet eens afgeluisterd. Ik ben blijkbaar nog geen belminuut waard.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hep nix gedan.![]()
Ik ga wel voor altijd weg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook wel meevallen... in mijn carriere als vrouw heb ik wel raardere voicemails/telefoontjes/smsjes gehad...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen.. Doodnormale voicemail.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Het glas water over jezelf heengooien vond ik erger dan de voicemail hoor
Ja maar dat vond ze zelf ook grappig, en alleen jullie snapte wat ik er mee bedoeldequote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Het glas water over jezelf heengooien vond ik erger dan de voicemail hoor
blufquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hep nix gedan.![]()
Ik ga wel voor altijd weg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!quote:
als jullie Aq en mijn posts nou eens gewoon negeren dan was dr GVD nog aan toe helemaal niks loos geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |