Ik heb nog een week inruilmogelijkheid, dus dan zou ik het nog kunnenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hopen mag altijd![]()
http://www.mobielnieuwsne(...)e-koop-via-t-mobile/
Misschien dat hier nog enigzins iets van klopt
Tja Symbian is niet zo geweldig meer, ben nog steeds erg blij met m'n N900 met qwerty, maar een chille Android telefoon lijkt me ook wel watquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde, want zo'n qwerty leek me makkelijk. maar zoomen e.d. was als een kipgezicht: je moet er om lachen, maar zoenen, ho maar.
Weet niet wat het is maar met jou altijd!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.vbs.tv/nl/watch/music-world/raving-in-the-black-sea
Ga je mee Poit?
Dan installeer je toch een andere interface?quote:
Des te waarschijnlijker dat ze ook bereid is om dat als ingang te gebruikenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitje zag ik je nu Heidi posten uit The Hills?fucking lekkere barbiepop, maar volgens mij wel echt te dom om te poepen..!
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Des te waarschijnlijker dat ze ook bereid is om dat als ingang te gebruiken
2 maanden durend festival in Oekraďne, is een eigen land met president, ministers enzo, en gewoon keihad raven met topless chicks en mafialuiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar met jou altijd!
google search: "hot babe"quote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitje zag ik je nu Heidi posten uit The Hills?fucking lekkere barbiepop, maar volgens mij wel echt te dom om te poepen..!
Duidelijk! Ik ga mee!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
2 maanden durend festival in Oekraďne, is een eigen land met president, ministers enzo, en gewoon keihad raven met topless chicks en mafialui
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Des te waarschijnlijker dat ze ook bereid is om dat als ingang te gebruiken
Hmm afgelopen ook aan de telefoon daar over gehad, enquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb goede hoop dat vodafone de iPhone ook gaat verkopen, maar die Desire is zeker ook een mooi ding.
Daarom baalde ik ook dat die actie van Vodafone nu voorbij is, was een mooie aanbieding.
Vanavond iig meer nieuws van apple
Uhm.. Wie zegt dat ie meteen in NL verkocht gaat worden?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog een week inruilmogelijkheid, dus dan zou ik het nog kunnen
Ik vind dat d elanden die geen iPad kregen nu eens als eerste aan de beurt mogen zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm.. Wie zegt dat ie meteen in NL verkocht gaat worden?
Ik hoor geluiden wel en geluiden van nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm afgelopen ook aan de telefoon daar over gehad, en
het zag er niet uit dat ze bij Vodafone te koop zullen zijn
[..]
Ja die krijgen we in Juli, dus om dan meteen ook maar de 4G erbij te doen? Denk niet dat ze dat doenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat d elanden die geen iPad kregen nu eens als eerste aan de beurt mogen zijn
Ja dan probeer ik de desire terug te sturen, maar dat zal vast niet meer lukken :/.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik hoor geluiden wel en geluiden van niet![]()
Dus duimen maar dat het wel zo is en anders maar weer wat anders uitzoeken of toch afwachten hoe T-mobile de problemen oplost.
*gaat Steve bellen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die krijgen we in Juli, dus om dan meteen ook maar de 4G erbij te doen? Denk niet dat ze dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |