He, die krijg ik morgen binnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Tain het volgende:
Binnenkort mijn HTC Desire binnenGeen zin meer om te wachten voor een QWERTY telefoon met Android
[ afbeelding ]
De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij schilderen toch niet NeboOf je had wel van die vakjes met letters toen altijd
[..]
Gamer_V was het!
Strakquote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Tain het volgende:
Binnenkort mijn HTC Desire binnenGeen zin meer om te wachten voor een QWERTY telefoon met Android
[ afbeelding ]
Beter goed gejat, dan een iPhone bij T-Mobile.quote:
T-Mobilequote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan een iPhone bij T-Mobile.
Daarom.quote:
allemaal nog de vodafone aanbieding?quote:
Wat was de aanbieding dan? Die 50% het eerste jaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
allemaal nog de vodafone aanbieding?
Ik krijg hem deze week ook, al gaat ie waarschijnlijk meteen de deur uitquote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme Pheno, daar is de ingang op de stick niet voor bedoeld!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ik zit wat van die challenges in SSF IV te doen. Mijn god, willen ze soms dat ik mijn arcadestick verkracht?
Wat? Ik? Beest?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Frankii, het beest!
Niet? Wel lekkere forcefeedback! En ik zou C. Viper wel doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Verdomme Pheno, daar is de ingang op de stick niet voor bedoeld!
Ja, tenminste dat is degene waar ik nog over nagedacht heb. Jij die aanbieding genomen of wat anders?Maar wil toch even kijken naar de nieuwe iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat was de aanbieding dan? Die 50% het eerste jaar?
Dat heb ik met iPhone. Zeker nu T-Mobile nog steeds een baggernetwerk heeft. EN ik geen honderden euros ga uitgeven voor een telefoon om daarna nog een sim + internet-only erbij te doenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja, tenminste dat is degene waar ik nog over negedacht heb. Maar wil toch even kijken naar de nieuwe iPhone.
Ik ben een beetje HTC Sense moe
ik heb goede hoop dat vodafone de iPhone ook gaat verkopen, maar die Desire is zeker ook een mooi ding.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met iPhone. Zeker nu T-Mobile nog steeds een baggernetwerk heeft. EN ik geen honderden euros ga uitgeven voor een telefoon om daarna nog een sim + internet-only erbij te doen
Oh, ik denk niet dat T-Mobile hun exclusive nu laten aflopen, die gaan ze nog even cashen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb goede hoop dat vodafone de iPhone ook gaat verkopen, maar die Desire is zeker ook een mooi ding.
Daarom baalde ik ook dat die actie van Vodafone nu voorbij is, was een mooie aanbieding.
Vanavond iig meer nieuws van apple
Had ik inderdaad maar naar mijzelf geluisterd...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan een iPhone bij T-Mobile.
Damn goede ruilquote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
Ik had vorige week eerst een N97 mini, maar die deed zijn naam iets te veel eer aan, dus geruild voor een Desire. Dus ik val net nog onder die actie
Hopen mag altijdquote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat T-Mobile hun exclusive nu laten aflopen, die gaan ze nog even cashen.
Mja, ik twijfelde, want zo'n qwerty leek me makkelijk. maar zoomen e.d. was als een kipgezicht: je moet er om lachen, maar zoenen, ho maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |