Het topic denkt er heel anders over! Één voordeel, je topic loopt nog harder dan die ene van KIPGEZICHT!quote:
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij bent pas een backfire voor je moeder.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Ze heeft zichzelf gebaart?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.quote:
FIFA:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.
Rotkind.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
PESquote:
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
veranderen nietquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.
Die reactie helpt niet echt Poit!quote:
Er was een impressie dat je weinig vrienden had, nu heb je dat extra bevestigdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
PES
geniaal
met 1 player 2 teams besturen
steeds de bal in eigen doel trappen en dat op de laatste minuut naar t andere team overstapen
wedstrijden winnen met 30-0
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorigequote:
Weet ikquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorige
Je werd altijd als laatste gekozen?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Weet ik
maar ik heb niets met voetbal![]()
nooit leuk gevonden met de gymles op school
Hekel aan RPG'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeeequote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Jrpgs met ongelofelijk veel FMV vindt ik ook niet zo leukquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hekel aan RPG's![]()
Borderlands is toch ook een soort RPG?
Maar het is een FPSGquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |