quote:Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef TJV het volgende:
Overigens is het wel een terechte klacht. Maar zorg wel dat je een beetje geoefend raakt, anders vind je nooit een vent.
quote:
Mooie blouse heb je aan. Nieuw?quote:
blouse [blou·se], de[v.], blouses [blou·ses], blouseje [blou·se·je]quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef Playyy het volgende:
Enkelvoud of meervoud?
heupenquote:
Ik ben er ook te lui voorquote:Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef Hiddendoe het volgende:
Met een mouwplankje kom je een heel eind hoor![]()
PS: Ik strijk nooit iets, vind het zo nutteloos.
Maar als je op vandale.nl "blouse" intypt krijg je:quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
blouse [blou·se], de[v.], blouses [blou·ses], blouseje [blou·se·je]
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef TJV het volgende:
Overigens is het wel een terechte klacht. Maar zorg wel dat je een beetje geoefend raakt, anders vind je nooit een vent.
Oh, maar ik kan heel goed strijken hoor. Het hele huishouden zelfs. Het liefst in zo'n leuk pakje.quote:
Ik geloof er niks van, maar ik heb nog wel een berg strijk, leef je uitquote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Playyy het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed strijken hoor. Het hele huishouden zelfs. Het liefst in zo'n leuk pakje.
[ afbeelding ]
En dan zonder slipje...
Wat geil!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Playyy het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan heel goed strijken hoor. Het hele huishouden zelfs. Het liefst in zo'n leuk pakje.
[ afbeelding ]
En dan zonder slipje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Maar als ik iets fout doe, ga je me dan ook spanken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar ik heb nog wel een berg strijk, leef je uit
Ja en dan de helft van mijn overhemden verneuken omdat je zo graag klapjes wil hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef Playyy het volgende:
[..]
Maar als ik iets fout doe, ga je me dan ook spanken?
Ik ben immers je slaafje..
Het wordt nu godverdomme wel een keer tijd voor foto's van je tieten, kutslaaf.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef Playyy het volgende:
[..]
Trollquote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef Playyy het volgende:
[..]
spasticiteit is dan ook niet grappigquote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Teezie het volgende:x 901
mijn moeder is al klaar voordat ik mijn broek aanheb
Er staat hier ook nog wel wat vaatquote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef Playyy het volgende:
[..]
Ja ze kwam altijd bij m'n buurman.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:58 schreef Fortitudo het volgende:
Playy heb je al als hoer gewerkt?
Als je ook nog handig bent in tuinieren dan mag je beginnen op korte termijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Playyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zonder slipje...
Nog niet de echte daad. Ik heb nu contact met meerdere mannen. Beetje zogenaamd geil bellen en smsen. Ik wil de juiste eerste kandidaat, zodat het niet heel naar en een slechte ervaring wordt.quote:
Hoi.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef Playyy het volgende:
Ik wil de juiste eerste kandidaat, zodat het niet heel naar en een slechte ervaring wordt.
really, geen incest grappen?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Teezie het volgende:
x 901
mijn moeder is al klaar voordat ik mijn broek aanheb
Haha, je moest eens weeeten hoeveel PM's ik al van fokkers heb ontvangen. Best grappig dat er toch best veel vraag naar is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |