abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84487489
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:58 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Geeft een goed gevoel of niet:P?
Nah, het is op het moment zelf vooral irritant, want je hebt er nooit genoeg tijd voor :+
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84487874
Ah , wat een toeval dat ik deze topic zag ... moest er vanochtend nog aan denken.
Vroeger +/- 7-8 jaar geleden donor geweest , ermee gestopt omdat er een paar stagieres erin zaten te prikken , stuk of 3x fout gegaan achter elkaar, echt een vreselijk gevoel dat ...
Even kijken of ze zijn afgestudeerd ;)
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_84487997
Na de 3de keer achter elkaar fout was ik het zat , van de stuk of 20 keer dat ik geweest ben 7-9 fout vond ik het wel welletjes. Hoe gaat het tegenwoordig? Zit er hier iemand bij een bloedbank ?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  maandag 26 juli 2010 @ 08:02:56 #184
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84493738
Ik ben al jaren donor en in al die tijd ben ik precies 1 x fout geprikt. Ik geef plasma en doe dat nu elke 2 weken.
  maandag 26 juli 2010 @ 10:26:02 #185
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84496063
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zit er hier iemand bij een bloedbank ?
Bijna iedereen die de afgelopen 12 threads volgepost heeft :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_84499225
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:26 schreef Mark het volgende:

[..]

Bijna iedereen die de afgelopen 12 threads volgepost heeft :)
Ik denk dat ie bedoelt, werkt er hier iemand bij de bloedbank :)

Maar als ie gebruikers ervaringen zoekt: in bijna 25 donaties 1 keer 1 klein blauw plekje, in Leiden kunnen ze prima prikken!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 26 juli 2010 @ 12:17:04 #187
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_84499303
Pas 1x gedoneerd, bij mij ging het bij de keuring helaas wel mis. Ben nogal lastig te prikken :).
  maandag 26 juli 2010 @ 13:55:20 #188
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_84503051
bij de 1e donatie zijn we achter gekomen, dat alle aders in mijn linkerarm te dun zijn (donatie duurde dan ook 16 minuten, omdat de naald steeds niet goed zat). Sindsdien doneer ik altijd rechts.

Blauwe plek heeft meer te maken met bloed dat tussen de huidlagen sijpelt, en niet hoe iemand prikt. Ik kan nog wel net zo goed prikken, maar dat betekend niet of iemand wel of geen blauwe plek krijgt. Maar als je tijdens het prikken al een blauwe bult krijgt, dan is het wel je eigen schuld (en dan moet je de naald ook gelijk eruit trekken).

Bij mij voel ik de ene keer helemaal niks, en kan ik bijv. een gigantische blauwe plek krijgen. De andere keer doet het gruwelijk zeer en krijg ik helemaal niks.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_84503254
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:55 schreef manda-rijn het volgende:
bij de 1e donatie zijn we achter gekomen, dat alle aders in mijn linkerarm te dun zijn (donatie duurde dan ook 16 minuten, omdat de naald steeds niet goed zat). Sindsdien doneer ik altijd rechts.

Blauwe plek heeft meer te maken met bloed dat tussen de huidlagen sijpelt, en niet hoe iemand prikt. Ik kan nog wel net zo goed prikken, maar dat betekend niet of iemand wel of geen blauwe plek krijgt. Maar als je tijdens het prikken al een blauwe bult krijgt, dan is het wel je eigen schuld (en dan moet je de naald ook gelijk eruit trekken).

Bij mij voel ik de ene keer helemaal niks, en kan ik bijv. een gigantische blauwe plek krijgen. De andere keer doet het gruwelijk zeer en krijg ik helemaal niks.
Hoezo is het dan je eigen schuld? Ik zou niet weten hoe ik dat moet voorkomen. Of bedoel je als prikkende partij ?
Ik kreeg een dikke blauwe bult meteen bij de eerste donatie. Maar ik kan niet zeggen dat het doneren toen meer pijn deed overigens. Achteraf gewoon een zalfje en een verbandje erop en de bult was zo weg.
Ik vind de pijn van het prikken verder ook super meevallen. Een inenting doet meer pijn.
  maandag 26 juli 2010 @ 14:19:07 #190
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_84504038
de prikkende partij
Als geprikte partij moet je hopeloos toekijken hoe je arm begint te zwellen en zich daar binnenin een holte met bloed begint te vullen.
pi_84511933
Nou ik zit nu dus bij de bloedbank en ik heb het nog nooit zo druk gezien. Ik maak me maar op voor een uurtje wachten ofzo :)
Whiskyplankje
pi_84512839
Karstman's avonturen bij de bloedbank deel 2. Inmiddels gekeurd, hb 9.7 bd 150/90 beetje hoog maar prima voor een grote jongen als ik. Dus nu op de bank voor de afname :)
Whiskyplankje
pi_84513205
Ik zie nou ineens dat er hier een scherm hangt waar ze nos nieuwsberichten op laten zien en Sanquin tv. Allerlei leuke weetjes en filmpjes over wat ze met je bloed uithalen. Lig trouwens inmiddels aan de slang leeg te lopen :)
Whiskyplankje
pi_84513867
En deeltje 4. Zit inmiddels weer in de verkoeverkamer (kan iemand me de oorsprong van dat woord uitleggen) met een glaasje koude choco. Al met al in een uur klaar, had verwacht dat het langer zou duren toen ik de hoeveelheid mensen zag. Ze zijn lekker efficiënt hier!

Hmm hoe krijg ik mobiel die smiley met die duimpjes voor elkaar...
Whiskyplankje
  maandag 26 juli 2010 @ 19:03:15 #195
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_84515115
leuk, een live bericht!
pi_84516640
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef manda-rijn het volgende:
leuk, een live bericht!
Graag gedaan :) Het was dat het zo druk was en dat je dus tijd hebt om te posten want ik heb het ook wel eens gehad dat ik 20 minuten na binnenkomst al weer aan de tafel zat met m'n kopje thee. Ik denk dat iedereen had besloten om recht uit het werk te gaan doneren.

Dat nieuwe videoscherm is wel leuk trouwens, ze hadden een leuk filmpje over hoe het testen van het bloed gaat. En nieuws en weer enzo, weer iets leuks om het wachten te veraangenamen.
Whiskyplankje
  maandag 26 juli 2010 @ 22:14:22 #197
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84524466
Leuk Karstman, al die live berichtjes (zelf zonder smileys!)

Doet me denken aan het mooie scherm dat bij ons hangt maar waar altijd geluid uit staat. Dus als er iemand iets uitlegt over bloed en wat ze er mee doen... toch eens vragen a.s. vrijdag ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 22:25:16 #198
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84525043
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef madelonnn het volgende:
Ik kom hier voor het eerst kijken, ik ben ook al echt heel lang van plan om bloed te gaan geven.. Ik durf het alleen niet zo goed :(
Ben bang voor naalden (ben bv. een keer in tranen uitgebarsten toen ik een inenting moest) en ben ook echt heel erg bang dat t ontzettend pijn gaat doen. Mijn vader geeft al jaren bloed, bij Sanquin Bloedbank, en ik wil echt al heel lang een keer mee. Maar ik stel het eigenlijk altijd uit.. Iemand tips? Of misschien met dezelfde ervaring? :)
He Madelonnn, alle begrip. Ik was als kind vaak schoolziek als de dokter kwam omdat ik bang was voor de prikken. Ik ging wel naar school maar met buikpijn en na een hoop nachtmerries.
"Gelukkig" brak ik een keertje mijn been en toen kwamen ze om de dag geloof ik prikken van de trombosedienst. Het werd een stuk gewoner dus was ik van mijn angst af. Ik denk ook dat het verschil maakt dat er dus geen vaccin wordt ingespoten. Dat kan ik me van vroeger nog wel herinneren, als die stof in je bloed komt kan dat gemeen prikken.

Een tijdje later heb ik me aangemeld voor de bloedbank en het is me reuze meegevallen. Ik ben nu al een paar jaar donor (laatste donatie was nummer 34) en ben na een tijdje volbloed geven, overgegaan op plasma donaties. Als plasma donor mag je vaker geven omdat je de bloedcellen weer terugkrijgt. Dus is het minder werk voor mijn lichaam om dat weer aan te vullen. Maar de naald is dus wel iets dikker omdat die cellen terug in je arm moeten.
Hoe het gaat. Soms voel ik helemaal niets en soms voel ik even een prik. Maar ik ben gelukkig makkelijk prikbaar dus het is altijd meteen op de goede plek. En de prikdames zijn ook altijd erg aardig en vragen uitgebreid of ik wel goed zit en of ik geen last heb van de naald enzo. Laatste keer voelde ik me niet zo prettig. Niet van het prikken hoor, ik had een beetje last van mijn rug. En met alle liefde hebben ze 3 x de stoel versteld totdat ik helemaal relaxed achterover lag te "zen-nen". ;)

Oh ja en kijken daar doe ik niet aan. Wat dat betreft ben ik een laffe tuttebel. En niemand zegt daar wat van.
pi_84526158
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef caroline88 het volgende:
Leuk Karstman, al die live berichtjes (zelf zonder smileys!)

Doet me denken aan het mooie scherm dat bij ons hangt maar waar altijd geluid uit staat. Dus als er iemand iets uitlegt over bloed en wat ze er mee doen... toch eens vragen a.s. vrijdag ;)
Klopt bij ons staat het geluid ook uit. Maar er stonden wel verklarende tekstjes eronder. Met af en toe onontcijferbare woorden als: etycho... zie ik kan het niet eens meer bedenken zo'n raar woord was het :) maar met scrabble had ik er mee gewonnen ;)
Whiskyplankje
  maandag 26 juli 2010 @ 22:58:05 #200
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84526599
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:48 schreef Karstman het volgende:

[..]

Klopt bij ons staat het geluid ook uit. Maar er stonden wel verklarende tekstjes eronder. Met af en toe onontcijferbare woorden als: etycho... zie ik kan het niet eens meer bedenken zo'n raar woord was het :) maar met scrabble had ik er mee gewonnen ;)
Hmm. Ze zijn bij ons ook zo snel. Wordt vaak al de keuringsruimte ingesleurd voor ik alle vragenhokjes heb aangekruist, geen wonder dat ik niet eens etycho... heb gelezen ;)
pi_84530387
En nog een plaatje van vandaag om het compleet te maken ^O^
Whiskyplankje
pi_84539985
Altijd fijn beeldmateriaal :P
“Take care of life, before life takes care of you!”
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:55:30 #203
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_84540089
Ja heerlijk, in het echt vind ik het er minder erg/eng uit zien dan op foto's :P.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:19:37 #204
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_84541009
Gheghe, dat uitzicht had ik pas ook :P
Omdat het m'n eerste keer was heb ik echt uitgebreid zitten kijken naar alles, ik vind dat soort dingen echt fascinerend! Zelfs toen die naald er in ging, ik moest en zou het zien :7
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:46:34 #205
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_84542112
Volgens mij heb jij heerlijke dikke aderen O+

Bij mij gaat de naald lang zo ver niet naar binnen, wegens dat het niet past _O- Zal eind volgende maand/begin maand erop ook wel een fotootje maken
pi_84545383
die foto... gatsie... had je daar niet even mee kunnen wachten tot vanavond? Ik moet over een uur er zijn voor de bloedtesten en ik ben bang voor naalden :X :X
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:12:01 #207
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_84545835
Naald ziet er op de foto erger uit dan in het echt :) Gewoon lekker ontspannen en uitademen op het moment dat ze prikken. Komt allemaal goed!
Dit is de donatienaald, voor de testen gebruiken ze een gewone groene naald en vacuumbuisjes.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:19:56 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84546195
Volgende week donderdag een afspraak voor keuring + donatie *O* Eindelijk weer eens! Het kon deze week helaas nog niet, in Gouda hadden ze waterschade gehad :{ :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84547487
Ik dacht idd het zelfde, die gaat er ver in, lagen mijn aderen er maar zo bij pffff
pi_84549006
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef manda-rijn het volgende:
Volgens mij heb jij heerlijke dikke aderen O+
Zeg schatje wil jij mijn aderen zien :9 ;)

Maar inderdaad ik ben heel makkelijk te prikken die ene ader die ze gebruiken is een flinke en ze hoeven nooit te zoeken.

@Krullebol: sorry O-) maar met de keuring is de naald inderdaad een stuk kleiner en ook deze voel je niks van, vingerprik blijft irritanter.

Maar het ziet er op de foto inderdaad wel enger uit dan in het echt, komt misschien ook door de hoek. Ik heb geen problemen om er zo naar te kijken maar als ze hem er in doen dan kijk ik eigenlijk nooit, dat gaat dan toch op de een of andere manier te ver. 8)7
Whiskyplankje
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:36:26 #211
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84549616
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Mutsefluts het volgende:
Omdat het m'n eerste keer was heb ik echt uitgebreid zitten kijken naar alles, ik vind dat soort dingen echt fascinerend! Zelfs toen die naald er in ging, ik moest en zou het zien :7
Dat had ik vooral met de 1e keer plasma geven. Maar dat was ook een beetje paranoia, ik vreesde steeds half dat er luchtbellen met de cellen mee terug zou vloeien :')
pi_84555121
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Mutsefluts het volgende:
Haha, ik kan 't ook niet laten om elke keer als ik weer moet mee te kijken hoe 't naaldje er in gaat.
Hebben jullie altijd een stressbal of hoe die knijpdingen heten in de hand? Of loopt het bij jullie vloeiend?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 16:47:36 #213
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_84555737
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Rubsy het volgende:

[..]

Haha, ik kan 't ook niet laten om elke keer als ik weer moet mee te kijken hoe 't naaldje er in gaat.
Hebben jullie altijd een stressbal of hoe die knijpdingen heten in de hand? Of loopt het bij jullie vloeiend?
Te vloeiend :P
pi_84555854
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:34 schreef Rubsy het volgende:

[..]

die stressballen zijn altijd te groot voor mijn hand }:| Echt niet comfortabel. Ik zal de volgende keer maar zelf wat knijpmateriaal meenemen ofzo...
pi_84557363
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Te vloeiend :P
Hahaha!

Bij mij vloeit gelukkig ook altijd, vieze knijpballen :X
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:39:20 #216
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_84557766
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:28 schreef Rubsy het volgende:

[..]

Hahaha!

Bij mij vloeit gelukkig ook altijd, vieze knijpballen :X
Deed 7 minuten over mijn eerste donatie, niet helemaal gek dat je dan ineens alles ziet draaien :X. Ik wil weer, maar moet wachten tot oktober.
pi_84557904
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Deed 7 minuten over mijn eerste donatie, niet helemaal gek dat je dan ineens alles ziet draaien :X. Ik wil weer, maar moet wachten tot oktober.
Hahaha, geloof ik. Laatste keer had ik ook recordpoging voor mezelf 6 minuten en 10 sec. Maar 't vloeit bij mij altijd wel goed. Gelukkig geen duizeligheid.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:37:20 #218
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_84559683
ik ben een met de knijpballen. Leuke is dat ik met een aandoening dan lekker mijn gewrichtjes van z'n plek knijp :')

1e keer liep het zo langzaam dat het apparaat zelfs begon te piepen ipv alleen een flikkerende lampje
pi_84559859
Door die dikke aderen van me loopt het als een tierelier. Altijd ruim onder de 7 minuten.
Whiskyplankje
pi_84566435
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:37 schreef manda-rijn het volgende:
ik ben een met de knijpballen. Leuke is dat ik met een aandoening dan lekker mijn gewrichtjes van z'n plek knijp :')

1e keer liep het zo langzaam dat het apparaat zelfs begon te piepen ipv alleen een flikkerende lampje
Hahaha, doe je goed :P
pi_84601462
Mijn bloed is afgenomen om te testen. Als dat goed is mag ik in oktober pas doneren ivm bezoek aan Thailand. Kan ik me nog geestelijk voorbereiden ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:47:00 #222
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84602526
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef krullebol81 het volgende:
Mijn bloed is afgenomen om te testen. Als dat goed is mag ik in oktober pas doneren ivm bezoek aan Thailand. Kan ik me nog geestelijk voorbereiden ;)
... en een leuk bezoek aan Thailand ervaren natuurlijk - veel plezier! ^O^
pi_84603997
Vanavond weer plasma gegeven in Breda.
Helaas gingen de alarmbellen weer af omdat het teruggeven van het bloed niet helemaal goed ging. Nu de pomp wat langzamer gezet en toen ging het wel goed.
4 weken geleden had ik dat ook al.
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:07:19 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84615843
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef loowie het volgende:
Vanavond weer plasma gegeven in Breda.
Helaas gingen de alarmbellen weer af omdat het teruggeven van het bloed niet helemaal goed ging. Nu de pomp wat langzamer gezet en toen ging het wel goed.
4 weken geleden had ik dat ook al.
Bij trombocytendonatie had ik dat voortdurend. Een donatie duurde daardoor ook bijna 2 uur. :') Zijn we dus maar mee gestopt.
pi_84630959
Hee, kijk nou, een envelop met een mooi pasje O+
A+ *O*

En vanaf dinsdag mag ik ook weer langskomen, hoewel de timing i.v.m. vakantie net iets anders had gemogen -O-
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84641254
Ik heb me ook maar eens aangemeld, loop eigenlijk al jaren te denken dat ik dat eigenlijk eens zou moeten doen maar ik kwam er steeds maar niet toe. Nu zag ik deze topic en dacht ik: o jaa... dus maar meteen even actie ondernomen.

Ik ben benieuwd. Ik verwacht geen grote problemen, ben naar mijn weten goed gezond en angst voor naalden heb ik ook niet, maar ik ga het zien.
pi_84643982
*bloeddonor meld zich*
Ik ben zelf nog maar sinds een jaartje donor. In totaal nu 3 keer heen geweest, altijd weer fascinerend om te zien hoe mijn bloed in zo'n zakje terechtkomt. :D
Het enige wat ik minder prettig vind is dat hemoglobine prikje, en het blauwe plekje wat dan overblijft. -O-
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:19:11 #228
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84645682
Welkom nieuwkomers in dit gezellige topic en de leuke wereld van het bloed geven!

*O*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:38:17 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_84650861
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef intoxicated het volgende:
Hee, kijk nou, een envelop met een mooi pasje O+
A+ *O*

En vanaf dinsdag mag ik ook weer langskomen, hoewel de timing i.v.m. vakantie net iets anders had gemogen -O-
O+! *O*
Wel handig, pasje :Y.

En die hb prikjes blijven naar :r.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:14:47 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84655975
Pasje? :?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:20:39 #231
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84656091
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:14 schreef Mark het volgende:
Pasje? :?
Mu!
pi_84656132
Zat bij mij gister bij de post. Met je donorgegevens erop.
Niet dat je er iets aan hebt ofzo, maar dan heb je nog een pasje wat je in je portemonee kunt doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:29:22 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:40:54 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84656514
Die barcode staat ook al op je oproepkaart, en je moet je nog steeds identificeren. Ik zie eerlijk gezegd het nut er dus niet van in.
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:59:51 #235
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84656939
Nou, je hebt igg weer een pasje erbij...
Mu!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:48:17 #236
52016 Lyssa
music <3
pi_84658343
Ik mocht ook weer, voor de tweede keer, maar ivm kaakchirurg behandeling kon ik niet. Maar verplaatst naar na m'n vakantie, kan ik tegelijk met m'n moeder.

Vorige keer geen probleem met ader vinden, maarmoest wel wat knijpen in het stressblok. Mijn HB lag twee keer rond de minimale waarde 7.8 en 7.9. Ik ben benieuwd hoe het de volgende keer is. Ik had iig nergens last van, behalve 's avonds wat meer vermoeid.
pi_84666660
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Lyssa het volgende:
Ik mocht ook weer, voor de tweede keer, maar ivm kaakchirurg behandeling kon ik niet. Maar verplaatst naar na m'n vakantie, kan ik tegelijk met m'n moeder.

Vorige keer geen probleem met ader vinden, maarmoest wel wat knijpen in het stressblok. Mijn HB lag twee keer rond de minimale waarde 7.8 en 7.9. Ik ben benieuwd hoe het de volgende keer is. Ik had iig nergens last van, behalve 's avonds wat meer vermoeid.
Ik zit altijd precies op 7.9 op één of andere manier. Laatste keer had ik van te voren maar 3 boterhammen met appelstroop gegeten, kwam ik ook net op 7.9 uit. Voel me gelukkig naderhand niet duizelig ofzo.

Vinden jullie dat HB prikje zo verschrikkelijk? Geen last van hoor :)
En pasje idd? Ik heb er ook geen? Ben denk ik nog niet lang genoeg donor ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:35:19 #238
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84666858
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Rubsy het volgende:
Ik durf wel te stellen dat dat geen criterium is :)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:22:21 #239
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_84673277
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Rubsy het volgende:

[..]

Vinden jullie dat HB prikje zo verschrikkelijk? Geen last van hoor :)
Ik heb ook nooit last van die vingerprikjes. Ik heb meestal wel warme handen dus stuwen hoeft dan ook niet echt.

Ik heb ook nog geen pasje, wel een ouderweschen bloedgroepkaart/vod. Zal wel per regio verschillen wanneer die wordt ingevoerd.
pi_84683219
heeft ook pasje gekregen, o neg FTW!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')