Goh, verrassendquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Corrigerende slip beelden aan het verdrinken
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die draag ik ook!
ECHT!
Dat, of niks!
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. Beviel voor geen meter.
Niet zo letterlijk, madame.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]jij hebt heul niet geprobeerd hoe het is als ik naakt slaap!
hoiquote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer naar deze SC verkas
quote:
quote:Als ik dat geprobeerd had, beviel het natuurlijk direct !!
Mijn mening geven is datquote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje strepen in m'n uitspraken, je hebt lef.
Je bent vandaag nog niet 1 keer aardig geweest!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond tombo in ESF leuker. Hier is ze maar eng en is het lontje erg kort.
Is het gewenningsproces.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond tombo in ESF leuker. Hier is ze maar eng en is het lontje erg kort.
Het zou in het script moet komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef JJH het volgende:
M'n topic is geslot.
DE DUITSERS KOMEN!!!!!!!!!!!!!
Alsof jij zo'n likable typetje bent geweestquote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent vandaag nog niet 1 keer aardig geweest!
Feeks
Stombo
die onderbroek
dat plaatje
![]()
Gek he, dat ik dat niet leuk vind
Voor mij op dit moment nog wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n likable typetje bent geweest!
ING!quote:
JIJ BEGON!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n likable typetje bent geweest!
Nee, maar lief dat je me mistquote:
quote:
We all love youquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat een warm welkom![]()
Zijn we er allemaal uit mbt woensdag?
Dan komt het ongetwijfeld allemaal goedquote:
die heb ik ook gedaan, maar dat gaan we maar niet doenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan komt het ongetwijfeld allemaal goed![]()
Ik heb net de stemwijzer maar ff gedaan, want ik had echt geeeeeen idee.
Nu iets meer, maar ik ben nog niet overtuigd
Zie je PM, wilde er net aan beginnenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
De "wiekiesjij" doet het helaas niet![]()
Greys, hebbie nog gedaan wat je zou doen enzo?
Ik zag het jaquote:
Jij wilt geen wurgverbod?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh maar de PvdA vind weer wel dat je in publieke functies een hoofddoek mag draaien, en ik vind dat je dan geen enkele religieuze uitstraling zou moeten hebben.
Snap dat van TON ook niet, ik heb gestemd dat er wel nieuwe moskeen mogen komen en niet alle Islamtische basisscholen dicht moeten. Lijken me niet echt Rita standpunten.
Denk dat voor mij de breekpunten de stufi, zondagsopening van winkels en hoofddoeken e.d. in openbare functies zijn.
Ze schijnen te kreuken als je ze uitwringtquote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij wilt geen wurgverbod?![]()
Ik vond het best lastig, heb ook een aantal " geen van beide" ingevoerd.
Dan moet je ze ff flink heet strijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze schijnen te kreuken als je ze uitwringt
Ik ook hoor, anders verziekt dat helemaal de uitslag van die test. En denk dat bij een ieder TON en PVV wel redelijk hoog scoren omdat ze gewoon een hoop van die populaire standpunten hebben, alles bij elkaar totaal onuitvoerbaar en onbetaalbaar, maar je scoort er wel lekker mee in die testjesquote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij wilt geen wurgverbod?![]()
Ik vond het best lastig, heb ook een aantal " geen van beide" ingevoerd.
Ja die was weer heel goed idd, zag hem op tv alquote:
Welke ook altijd goed (maar wel hard) blijft is:quote:Op maandag 7 juni 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was weer heel goed idd, zag hem op tv al
"Ik word graag vuilnisman"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |