Ik neem aan dat je het over de Telegraaf hebt? Die mensen lopen abonnementen te verkopen. Ook irritant, maar daar ging het mij niet om. Vraag me gewoon af of je zomaar een krant mag verspreiden onder de naam Volkskrant, de integrale lay-out overnemen en ook nog eens stukken afdrukken onder de naam van mensen die dit niet eens geschreven hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef bushwackerish het volgende:
waarom zou dit niet mogen overigens?
ik word al meer dan 8 jaar elke ochtend lastiggevallen op het station door mensen die ongevraagd krantjes lopen uit te delen, waarin elke dag weer de grootste kletskoek staat.
Doet iemand anders het eens een keer _eenmalig_ , en je hebt direct zeikerds zoals TS die het 'onbeschoft' vinden.
Misschien jaloers dat je het zelf niet hebt bedacht?
Wat een lijst enge ongure clubjes bij elkaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
http://www.volks-krant.nl/wp-content/themes/vk/volks-krant.pdf
[..]
De reclames zijn wel 'grappig'
spits, metro, dag, pers.. etcquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Telegraaf hebt? Die mensen lopen abonnementen te verkopen. Ook irritant, maar daar ging het mij niet om. Vraag me gewoon af of je zomaar een krant mag verspreiden onder de naam Volkskrant, de integrale lay-out overnemen en ook nog eens stukken afdrukken onder de naam van mensen die dit niet eens geschreven hebben.
lijkt me niet, anders had dat er wel bij gestaan. (en anders had er wel een colofon gestaan met contactgegevens)quote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef 9611Niels het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: krijgt dat clubje subsidie?
Vast wel, dus die kunnen ze wat mij betreft meteen weer inleverenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef charon het volgende:
Prachtige satire, zo'n ridiculisering van de waanideeën van dergelijke linksch-clubjes.
sukkel, stichting antenna zit hier niet achter, die hosten alleen de site. Enkel omdat ze sympathiseren met het doel.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef Navarth het volgende:
Stichting Antenna zit erachter (www.antenna.nl). Jullie mogen zelf oordelen wat voor clubje dit is en waarvandaan hun budget komt.
geen subsidie allemaal uit eigen wil en door niet-regering donaties gefinancierdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef 9611Niels het volgende:
Waar heb je deze uiterst betrouwbare en ongetwijfeld correcte informatie vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
geen subsidie allemaal uit eigen wil en door niet-regering donaties gefinancierd
Hij was bij het idee betrokken, misschien?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar heb je deze uiterst betrouwbare en ongetwijfeld correcte informatie vandaan als ik vragen mag?
wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar heb je deze uiterst betrouwbare en ongetwijfeld correcte informatie vandaan als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |