Klopt, maar een tweede keertje valt ook wel mee denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee maar teveel tandpasta is volgens mij niet goed
Hier loopt ze gewoon tijdens het avond eten gewoon heen en weer & te spelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
Nee hier moet ze blijven zitten tot we allemaal klaar zijn (uitzonderingen zoals hele kerstdiners uitgesloten natuurlijk) en dat gaat prima.
Gelukkig... dat doet niet alleen die van mijquote:Op maandag 7 juni 2010 15:28 schreef Stiemie het volgende:
Ja en dan gerust 20 minuten gillen en tieren dat ze gewone plakjes kaas wil en geen piii-hhiiiii---ndaaaaah-kaaaahhhaaaaaas *snik*
checkquote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
Gelukkig... dat doet niet alleen die van mij
maar mischien moet je je eens afvragen of het het elke keer ward is om tegen je kind in te gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef tinny het volgende:
Waar ik meer naar toe wil is of deze hoeveelheid normaal is... (heb ik een abnormaal kind)
Of
Ben ik zo'n enorme zeur?
ps
serieus ik vind het echt gewoon heel zwaar en bedenk me meerdere malen per week... hoe doen andere dit in shemelsnaam???
hehe ja een tweede keer vind ik ook nog wel oke, maar Dana kan dat best een keer of 6 volhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Klopt, maar een tweede keertje valt ook wel mee denk ik.
Ik los dat op door haar aan de wastafel te laten poetsen met lopend water.
Dan is èèn keertje meestal genoeg & gaan ze poetsen met water.
Nee zorgen maken doe ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Pvoesss het volgende:
oh ik vind juist een ontbijt wel heel erg belangrijk als ze dat niet deed zou ik me meer zorgen maken dat is de motor voor de dag. Het avondeten vind ik minder erg. Ze heeft er al een dag goed eten opzitten.
Ze mag hier wel een toetje inderdaad en ze krijgt kindersoyamelk en dan is ze ook gelukkig.
Maar het is ook zo gezellig natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef Ticootje het volgende:
Zo zat ik zaterdag avond tot kwart voor 12 naast haar bed... Niet willen slapen.. Helaas had ze al een uur geslapen, dus ze kon het makkelijk volhouden.. pfff. Ik werd eigenlijk steeds wat bozer en moedelozer... Maar toen vroeg ze nog een flesje.. prima mam gaat een flesje halen, jij blijft liggen. "Ja". En ik kwam terug en ze lag nog lekker in bed.. He das nieuw! "Mama titten" Ok mam weer even zitten.. Nog een keer weggelopen omdat ik moest plassen, en nog steeds bleef ze liggen... Tot ik me dus bedacht, "mama gaat nu ook slapen, weltrusten schatje". "Ja".... En ik lig in bed, hoor haar nog even babbelen tegen de knuffeltje en mevrouw gaat gewoon slapen... Heb ik me voor niets zitten opvreten die 3 uur naast haar bed.. Waarschijnlijk had ze het ook goed gevonden als ik om 10 uur zei dat ik ging slapen...
Nee, ik maakte het expres niet gezellig... Heb bewust geen oogcontact gemaakt ed.. Ze moest gewoon gaan slapen.. Maar ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
Maar het is ook zo gezellig natuurlijk(vindt Jen
). Iris is net zo "Jij nog even hier blijven?" En dan haar armpjes uitstrekken voor een knuffel. Nou, dan ben ik verkocht, dan ga ik even lekker knuffelen en dan kroelt ze in mijn nek.... Uiteindelijk raap ik mezelf dan bij elkaar en ga dan weg.
Owequote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik maakte het expres niet gezellig... Heb bewust geen oogcontact gemaakt ed.. Ze moest gewoon gaan slapen.. Maar ja...
Volgens mij had ik het ook van jou gelezenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Stiemie het volgende:
Hier geldt ook bij Esmee expres wakker maken dat Esmee naar bnnen mag en Linde dus nietWerkt (bijna) altijd
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef LadyS het volgende:
en ik had zo'n grote mond voordat ik kinderen had, maar het is verdomd moeilijk om consequent te zijn
Ook hierbij ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef tinny het volgende:
[..]
hier ook...
2007: kinderen? dat heb ik wel in het snotje!
hahahahaha NOT! het is zwaar en bij vlagen zelfs onmenselijk zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |