Sterk staaltje techniek vind ik het wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben toch enigszins onder de indruk van hoe verfijnd ze de iPhone 4 hebben gemaakt, binnenkant en buitenkant.
Jup, doen ze leukquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sterk staaltje techniek vind ik het wel.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.engadget.com/2010/06/07/steve-jobs-live-from-wwdc-2010/?sort=newest&refresh=60
Na Gizmodo zal Engadget er volgend jaar ook niet meer bij zijnquote:11:05AM Guess what -- we're not doing that.
11:05AM He's asking people to set their laptops on the floor.
Jullie Kampenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier is het bereik van Tmobile echt heel slecht. Mn vader heeft zn abonnement er voor op kunnen zeggen. Misschien is het in de rest van Nederland beter, maar hier in Kampen is het echt belabberd. Niet te vergelijken met KPN of vodafone.
Sterke geruchten dat Vodafone ook gaat leverenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je neemt geen iPhone, of je neemt 'm via een andere provider?
Nog niets over gehoord, maar dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sterke geruchten dat Vodafone ook gaat leveren
Als dat zo mocht zijn dan ben ik een gelukkig man.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sterke geruchten dat Vodafone ook gaat leveren
Idd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat zo mocht zijn dan ben ik een gelukkig man.
quote:"So let me tell you some of the brands that will be advertising with us. Nissan, Citi, Unilever, AT&T, Chanel, GE, Liberty Mutual, State Farm, Geico, Campbells, Sears, JC Penny, Target, Best Buy, Direct TV, TBS, and Disney... those are some of the brands."
Geen idee wat het is, maar het klinkt als spemquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Intrepidity het volgende:
Yes, de iPhone heeft vanaf nu ook Aids!
.. Ik bedoel, iAds!
Te vetquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Merkie het volgende:
Leuk zeg, zo'n Nissan-reclame.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Te vet.
Alleen daarom wil ik al zo'n iPhone 4 om al mijn vrienden de iAd functie te kunnen laten zien.
AWESOMEquote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Reclame op een telefoon noemen als een "feature"![]()
ik zou eerst nog maar ff wachten,quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Saninl het volgende:
In het volgende topic ff overzichtje met wat we al weten?
On it, kost alleen wat tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Saninl het volgende:
In het volgende topic ff overzichtje met wat we al weten?
Als je daarmee apps gratis kunt houden dan is het best een feature. Dan krijg je een gratis en betaalde versie. Als dat goed vormgegeven is dan kan dat wel voordelig uitpakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Is het natuurlijk zeker wel. Applicaties verkopen voor de iPhone bijv. stukken beter dan voor Android, dit zal daar alleen maar aan bijdragen. Met de groeiende smartphonemarkt zal de kwaliteit en diversiteit van het aanbod aan apps steeds belangrijker worden, en Apple is de eerste die zo'n netjes systeem heeft ontwikkeld voor ads. Voor ontwikkelaars is dit zeker een hele belangrijke feature.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Wordt volgens mij elke maand stilzwijgend met een maand verlengd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Even voor de zekerheid: een T-mobile abo wordt toch niet stilzwijgend verlengd he?
Jawel, met een maand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef D. het volgende:
Even voor de zekerheid: een T-mobile abo wordt toch niet stilzwijgend verlengd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |